eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówPrzygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych)."



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO AUGUSTÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87-643-99-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: augustow@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://augustow.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ad4a1c1-aa7b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095198/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205518,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I – Nadleśnictwo Augustów .
W tym zakresie Zamawiający występuje samodzielnie.
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet I – Nadleśnictwo Augustów .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.5.) Wartość części: 61805,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II- Nadleśnictwo Głęboki Bród .
W tym zakresie Zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.


Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet II- Nadleśnictwo Głęboki Bród .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.5.) Wartość części: 32162,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet III- Nadleśnictwo Płaska .
W tym zakresie Zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.


Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet III- Nadleśnictwo Płaska .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.5.) Wartość części: 86527,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IV- Nadleśnictwo Pomorze .
W tym zakresie Zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.


Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet IV- Nadleśnictwo Pomorze .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.5.) Wartość części: 13979,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet V- Nadleśnictwo Szczebra .
W tym zakresie Zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.


Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet V- Nadleśnictwo Szczebra .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.5.) Wartość części: 11042,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLHAR Bartosz Masiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461459597

7.3.3) Ulica: Wypusty 5

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.):

„Art. 255.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (…),”

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj.: do dnia 01.04.2022 r. do godz. 08:00 została złożona 1 oferta:
Giardini Spółka Cywilna H. Hamrin, K. Hamrin, M. Śliwiński, ul. Pomorska 602/2B, 92-735 Łódź.

Złożona oferta nie została złożona w formie elektronicznej, (tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym oferta została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Koronkiewicz Wojciech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461257959

7.3.3) Ulica: Kamień 29

7.3.4) Miejscowość: Sztabin

7.3.5) Kod pocztowy: 16-310

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18870,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18870,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18870,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Andrzej Andruczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461312948

7.3.3) Ulica: Giby 91

7.3.4) Miejscowość: Giby

7.3.5) Kod pocztowy: 16-506

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18870,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Koronkiewicz Wojciech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461257959

7.3.3) Ulica: Kamień 29

7.3.4) Miejscowość: Sztabin

7.3.5) Kod pocztowy: 16-310

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.