Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095198/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO AUGUSTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 19
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87-643-99-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: augustow@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://augustow.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ad4a1c1-aa7b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095198/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205518,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I – Nadleśnictwo Augustów .W tym zakresie Zamawiający występuje samodzielnie.
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet I – Nadleśnictwo Augustów .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 61805,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II- Nadleśnictwo Głęboki Bród .W tym zakresie Zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet II- Nadleśnictwo Głęboki Bród .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 32162,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III- Nadleśnictwo Płaska .W tym zakresie Zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet III- Nadleśnictwo Płaska .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 86527,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV- Nadleśnictwo Pomorze .W tym zakresie Zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet IV- Nadleśnictwo Pomorze .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 13979,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet V- Nadleśnictwo Szczebra .W tym zakresie Zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych) w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”
Numer umowy o dofinasowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00
Nazwa zamówienia: Przygotowanie gleby i zakładanie łąk kwietnych (wysiew roślin miododajnych).
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na pięć pakietów (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet V- Nadleśnictwo Szczebra .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Etap I- Przygotowanie gleby pod łąki kwietne.
II. Etap II- założenie łąk kwietnych poprzez siew nasion mieszanki roślin miododajnych.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 15.05.2022 r.
b) Etap II- do 15.06.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym Pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły zostały określone w pkt 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 11042,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLHAR Bartosz Masiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461459597
7.3.3) Ulica: Wypusty 5
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.):
„Art. 255.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (…),”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj.: do dnia 01.04.2022 r. do godz. 08:00 została złożona 1 oferta:
Giardini Spółka Cywilna H. Hamrin, K. Hamrin, M. Śliwiński, ul. Pomorska 602/2B, 92-735 Łódź.
Złożona oferta nie została złożona w formie elektronicznej, (tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym oferta została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Koronkiewicz Wojciech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461257959
7.3.3) Ulica: Kamień 29
7.3.4) Miejscowość: Sztabin
7.3.5) Kod pocztowy: 16-310
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18870,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18870,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18870,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Andrzej Andruczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461312948
7.3.3) Ulica: Giby 91
7.3.4) Miejscowość: Giby
7.3.5) Kod pocztowy: 16-506
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Koronkiewicz Usługi Leśne
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Koronkiewicz Usługi Leśne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18870,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Koronkiewicz Wojciech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461257959
7.3.3) Ulica: Kamień 29
7.3.4) Miejscowość: Sztabin
7.3.5) Kod pocztowy: 16-310
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Leśne - Andrzej Andruczyk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Leśne - Andrzej Andruczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Zakup i dostawa samochodu typu furgon do Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie"
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie - Różne produkty spożywcze"
- Dostawa Remdesivir na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni dróg gminnych, dróg wewnętrznych i wewnętrznych dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Miasta Augustowa".
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Usługi finansowe: usługi ubezpieczeniowe, usługi bankowe i inwestycyjne.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- Nadleśnictwo Łobez - usługi leśne i szkółkarskie 2006.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Bytów w 2006r.
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.