Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082191/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00087859/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136769 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w podziale na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w podziale na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4eedaf2-ca7c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001849/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 K-2707; Remont pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej budynku nr 19 - kuchnia i stołówka (SOI Opole)
1.1.44 K-3155; Lubliniec; Remont trenażera wysokościowego ze ścianką wspinaczkową
1.1.59 K-2707 Opole - wykonanie i zamontowanie krat stalowych i ram z siatką w oknach budynku nr 6 w pomieszczeniach PPW
1.1.60 K-2706 Opole - wykoanie i zamontowanie krat stalowych i ram z siatką w oknach budynku
1.1.63 Prace konserwacyjno-naprawcze w pomieszczeniach PPW oraz biurowych WKU Tychy (SOI Katowice)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej budynku nr 19 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Domańskiego 68.4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 568108,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace naprawcze bram garażowych w budynku nr 2w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Zbożowej 29.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 134503,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż krat i osiatkowania w oknach pomieszczeń magazynów PPW budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Domańskiego 68.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 22561,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż krat i osiatkowania w oknach magazynu mundurowego w budynku nr 25 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Niemodlińskiej 88.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 104574,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace konserwacyjno - naprawcze w pomieszczeniach PPW (piwnic) oraz biurowych WKU Tychy4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 171376,61 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont trenażera wysokościowego ze ścianką wspinaczkową na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535291-3 - Ścianki do wspinania
4.5.5.) Wartość części: 305035,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555014,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555014,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555014,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A - M Service Mirosław Błażejowski Andrzej Puc Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910500483
7.3.3) Ulica: Nowowiejska 35
7.3.4) Miejscowość: Wawelno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-070
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A-M SERVICE MIROSŁAW BŁAŻEJOWSKI ANDRZEJ PUC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
A-M SERVICE MIROSŁAW BŁAŻEJOWSKI ANDRZEJ PUC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555014,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W dniu 01.07.2021r. o godzinie 8:30 upłynął termin składania ofert.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta dla części 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że za-mawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 22 561,82 zł brutto, Wykonawca - MMK Trade Sp. z o.o., ul. Makowa 3, 55-003 Nadolice Wielkie, zaproponował kwotę 58 781,70 zł brutto za zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. Oferta Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 36 219,88 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49410,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58781,70 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 104 574,93 zł brutto, Wykonawca - MMK Trade Sp. z o.o., ul. Makowa 3, 55-003 Nadolice Wielkie, zaproponował kwotę 298 176,60 zł brutto za zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. Oferta Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 193 601,67 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177987,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298176,60 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena oferty najkorzystniejszej (263 238,66 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (171 376,61 zł brutto) o 91 862,05 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184478,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333500,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243539,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243539,41 PLN
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. DZPZ.282.17.2025.TB
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) w ramach zintegrowanego szkolenia lotniczego do (...). Znak sprawy: DZPZ.283.19.2025.EK
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 ul. M. Strzody 4 - termomodernizacja i modernizacja budynków - dokumentacja projektowa (4)
- Usługa noclegowa, usługi gastronomiczno - restauracyjne oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla kompleksowej przebudowy Kąpieliska Leśnego w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) ... Znak sprawy: DZPZ.283.8.2025.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Ścianki do wspinania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.