eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojad³aBUDOWA DROGI GMINNEJ WRAZ Z O¦WIETLENIEM DROGOWYM W MIEJSCOWO¦CI SIADCZA



Og³oszenie z dnia 2023-03-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI GMINNEJ WRAZ Z O¦WIETLENIEM DROGOWYM
W MIEJSCOWO¦CI SIADCZA

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BOJAD£A

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770592

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Sulechowska 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bojad³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-130

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683297600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bojadla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bojadla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82d5bc65-ae9c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DROGI GMINNEJ WRAZ Z O¦WIETLENIEM DROGOWYM
W MIEJSCOWO¦CI SIADCZA

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-82d5bc65-ae9c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00136776

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045406/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa drogi wraz z o¶wietleniem drogowym w miejscowo¶ci Siadcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00099744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1579427,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegaj±ce na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz budowie drogi gminnej wraz z o¶wietleniem drogowym w miejscowo¶ci Siadcza, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, szczegó³owo okre¶lone w:
1) programie funkcjonalno- u¿ytkowym (za³±cznik nr 4 SWZ) wraz z za³±cznikami,
2) wzorze umowy (za³±cznik nr 3 SWZ).
Program funkcjonalno-u¿ytkowy okre¶la wszystkie wymagania dotycz±ce sporz±dzenia dokumentacji projektowej, a tak¿e wykonania robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej oraz o¶wietleniowej.
2. Dokumentacje projektowe powinny byæ zrealizowane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz. U. z 2016r. poz.290 z pó¼n. zmianami), a tak¿e musi byæ zgodne z wszelkimi aktami prawnymi w³a¶ciwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowi±zuj±cymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Wykonawca ma obowi±zek konsultowaæ z Zamawiaj±cym zaproponowane w projekcie rozwi±zania,
celem ich akceptacji b±d¼ wniesienia ewentualnych uwag.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia przewidziana jest z udzia³em ¶rodków z programu Rz±dowego
Funduszu Polski £ad – Program Inwestycji Strategicznych.
5. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren
budowy na w³asny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzglêdniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materia³y musz± posiadaæ, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym wzglêdzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materia³y rozbiórkowe stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego.
6. W robotach drogowych nie dopuszcza siê stosowania t³ucznia pomiedziowego.
7. Wszystkie prace budowlane nale¿y wykonywaæ pod nadzorem osoby uprawnionej, zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym (PFU) oraz zgodnie z normami i z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Elementy nieuwzglêdnione lub niedostatecznie opisane w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, bezwzglêdnie skonsultowaæ z inwestorem. Rozbie¿no¶ci pomiêdzy elementami dokumentacji projektowej, zawsze bêd± interpretowane na korzy¶æ inwestora.
8. W ramach niniejszego zadania Wykonawca wykona tak¿e wszelkie prace tymczasowe i towarzysz±ce niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzi wymagane próby koñcowe, wszelkie inne czynno¶ci oraz dokumenty (w tym dokumentacjê powykonawcz± zawieraj±c± atesty i deklaracje zgodno¶ci wbudowanych materia³ów) niezbêdne do oddania robót do eksploatacji.
9. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ppkt. 1, wy³±cznie na podstawie umów o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z pó¼n. zm.).
10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert równowa¿nych.
11. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych i/lub czê¶ciowych.
12. Powody niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci: Przedmiotowe zadanie
inwestycyjne jest dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstêpnej Promesy nr Edycja2/2021/7437/PolskiLad z 14.06.2022 r. Wywi±zanie siê Beneficjenta z za³o¿eñ Programu wymaga, aby ca³e zadanie zosta³o zakoñczone w jednym terminie, co pozwoli na komplementarno¶æ z zapisami Promesy i skuteczne uzyskanie dofinansowania. Dokonanie podzia³u zamówienia na czê¶ci by³oby nieracjonalne - mog³oby wywo³aæ nadmierne trudno¶ci techniczne, potrzebê skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia w zakresie terminu realizacji zamówienia, gotowo¶ci do odbioru, wystawienia i p³atno¶ci faktur, co mog³oby doprowadziæ do nieprawid³owej realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci równie¿ ze wzglêdu na nadmierne koszty - wykonywanie prac przez ró¿nych Wykonawców grozi³oby dublowaniem kosztów po¶rednich wp³ywaj±cych na cenê np. urz±dzeñ, materia³ów i zabezpieczenia prac po czê¶ciowym ich wykonaniu przez danego Wykonawcê. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie ogranicza konkurencyjno¶ci.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ z wolnej rêki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
14. Zamawiaj±cy nie bêdzie dokonywa³ wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani nie bêdzie prowadzi³ negocjacji.
15. Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania oferty w postaci katalogów elektronicznych i do³±czania katalogów elektronicznych.
16. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z przedmiotem zadania, przedmiarem robót, Programem Funkcjonalno-u¿ytkowym i rozpozna³ zakres robót koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, który wyceni³ w swojej ofercie i nie wnosi do niego zastrze¿eñ.
17. Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysoko¶ci
wk³adu w³asnego Zamawiaj±cego, tj. w kwocie nie mniejszej ni¿ 5% wynagrodzenia
Wykonawcy. Zasady dotycz±ce formy zabezpieczenia zaliczki, a tak¿e sposobu jej wniesienia i zwrotu opisane zosta³y w projekcie umowy.
18. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 z pó¼n. zm.) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia
niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które
Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, nie zostan± mu
przyznane.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1590957,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2079058,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590957,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Ogólnobudowlany Grzegorz Buda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970048790

7.3.4) Miejscowo¶æ: Chobienice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-214

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1590957,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.