Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083564/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu ICT oraz usług specjalistycznych związanych
z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ans-elblag.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu ICT oraz usług specjalistycznych związanychz promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c288d92-a12f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Startup House IV- Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu, nr RPWM. 01. 03. 01-28-0004/19-00 w ramach Osi Priorytetowej 1- Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083564/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/04/510/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ICT na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach Projektu.Szczegółowo zakres zamówienia, w tym opis funkcjonalności poszczególnych usług określony został w OPZ (Załącznik Nr 2. 1.) oraz w Projekcie umowy (Załącznik Nr 4).
Każde przedsiębiorstwo ma prawo skomponować dowolny pakiet usług. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje, że w okresie trwania zamówienia zostaną zlecone Wykonawcy wszystkie usługi określone w postępowaniu.
Zamawiający przewiduje wykonanie zamówienia na poziomie co najmniej 70% w stosunku do całkowitej wartości umowy w zakresie poszczególnych części zamówienia. Szacunkowa wartość całkowita umowy, którą Zamawiający wskazuje w Projekcie umowy (Załącznik Nr 4) jako wynagrodzenie maksymalne, wynika z kwoty przeznaczonej w ramach Projektu na świadczenie przedmiotowej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72400000-4 - Usługi internetowe
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznych związanych promocją na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach ProjektuSzczegółowo zakres zamówienia, w tym opis funkcjonalności poszczególnych usług określony został w OPZ (Załącznik Nr 2. 2.) oraz w Projekcie umowy (Załącznik Nr 4).
Każde przedsiębiorstwo ma prawo skomponować dowolny pakiet usług. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje, że w okresie trwania zamówienia zostaną zlecone Wykonawcy wszystkie usługi określone w postępowaniu.
Zamawiający przewiduje wykonanie zamówienia na poziomie co najmniej 70% w stosunku do całkowitej wartości umowy w zakresie poszczególnych części zamówienia. Szacunkowa wartość całkowita umowy, którą Zamawiający wskazuje w Projekcie umowy (Załącznik Nr 4) jako wynagrodzenie maksymalne, wynika z kwoty przeznaczonej w ramach Projektu na świadczenie przedmiotowej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netfront Górka Siemaszko sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783129496
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Tipmedia sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462653563
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Truso Media sp. z o.o. ul. Zacisze 4N, 82-300 Elbląg :
a) Opracowanie identyfikacji wizualnej i księgi znaków
b) Stworzenie filmowej wizytówki
c) Biznesowa sesja fotograficzna
d) Produktowa sesja fotograficzna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/31/2024 Zakup mikroskopu operacyjnego laryngologicznego
- Dostawa urządzeń IT dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności cywilnej
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
- "Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej przebudowy budynku przy ul. Pułaskiego 2 w Elblągu w ramach zadania "Rozwój infrastruktury społecznej w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opieki serwisowej nad systemem Quorum wraz z rocznym abonamentem na aplikację QDeklaracje oraz rocznym abonamentem na moduł eIK
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego."
- Dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach realizacji grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i usług wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Wykonanie materiałów promocyjno- reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.