eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Usuwanie awarii, wykonanie remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136791 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie awarii, wykonanie remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie awarii, wykonanie remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2542a36-d8be-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000488/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Usuwanie awarii, remonty w szkołach i przedszkolach Gminy Mikołów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/2/2021/UM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części*:
Część 1: Usuwanie awarii elementów budynków, wykonanie drobnych remontów, konserwacji, przeglądu i kontroli rocznej stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach i pomieszczeniach, usuwanie awarii obiektów małej architektury na terenie szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. *Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa. 3. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres robót obejmuje:
Część 1: roboty dekarskie, roboty murarskie, roboty tynkarskie i okładzinowe, roboty posadzkarskie, roboty malarskie, roboty ślusarskie, roboty stolarskie, roczne kontrole stanu technicznego przewodów kominowych ze sporządzeniem protokołów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo Budowlane, czyszczenie przewodów dymowych przynajmniej raz na kwartał z wpisaniem do książki przeglądów przewodów kominowych, roboty naprawcze elewacji budynków, roboty naprawcze obiektów i urządzeń małej architektury,
roboty brukarskie, roboty betoniarskie. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią załączniki nr 6.1 – 6.3 oraz 7.1 – 7.3 do SWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.1 – 5.3 do SWZ. 7.Miejsce wykonania robót budowlanych: Gmina Mikołów, placówki wymienione w specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6.1 – 6.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części*: Część 2: Usuwanie awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazu wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i prób szczelności wewnętrznych instalacji i urządzeń gazowych w budynkach szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. *Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa. 3. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres robót obejmuje: Część 2: roboty napraw instalacji wodnej wraz z armaturą, roboty napraw instalacji kanalizacyjnej wraz z armaturą,
roboty napraw instalacji gazu wraz z urządzeniami gazowymi, roboty napraw instalacji centralnego ogrzewania, roboty napraw, przeglądów i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej z dostarczeniem stosownego protokołu, serwisowanie i konserwacja oraz naprawy kotłów węglowych, gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych wraz z dostarczeniem stosownego protokołu, roczne przeglądy i próby szczelności wewnętrznej instalacji i urządzeń gazowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo Budowlane wraz z dostarczeniem stosownego protokołu, wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z usuwaniem awarii ww. instalacji. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią załączniki nr 6.1 – 6.3 oraz 7.1 – 7.3 do SWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.1 – 5.3 do SWZ. 7.Miejsce wykonania robót budowlanych: Gmina Mikołów, placówki wymienione w specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6.1 – 6.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części*: Część 3: Usuwanie awarii instalacji elektrycznej, odgromowej i teletechnicznej wraz z wykonaniem pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności instalacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów .*Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa. 3. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres robót obejmuje: Część 3: roboty napraw instalacji elektrycznej gniazdkowej i oświetleniowej, roboty napraw instalacji piorunochronnej, roboty napraw instalacji teletechnicznej, roboty napraw wewnętrznych tablic rozdzielczych, regulacji opraw oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego wraz z wymianą źródła światła, wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności instalacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane wraz z dostarczeniem stosownego protokołu, wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z usuwaniem awarii ww. instalacji. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią załączniki nr 6.1 – 6.3 oraz 7.1 – 7.3 do SWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.1 – 5.3 do SWZ. 7.Miejsce wykonania robót budowlanych: Gmina Mikołów, placówki wymienione w specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6.1 – 6.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45449,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45449,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45449,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „ALG” Andrzej Gasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461082163

7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 280

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-176

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45449,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42846,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42846,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42846,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno – Remontowy „ZBYSZKO” Zbigniew Piecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 42846,62

7.3.3) Ulica: ul. Jasna 138

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42846,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.