eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze i Świdnicy w trybie zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze i Świdnicy w trybie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze i Świdnicy w trybie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ee3d01-a0c7-4468-bec7-247e0ca13a04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00571887/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze i Świdnicy w trybie zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.1.2025-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 532256,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1. Opracowanie i zatwierdzenie przez Zamawiającego Projektu wykonawczego dla realizacji przedmiotowego zamierzenia.
2. Montaż w piwnicy budynku za wodomierzem inteligentnego systemu do monitorowania wody (automatyczny zawór odcinający dopływ wody do budynku, wyposażony w czujniki stale monitorujące ciśnienie i natężenie przepływu, odcinające natychmiast dopływ wody do budynku w przypadku wykrycia wycieku).
3. Wykonanie na terenie posesji, na istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, studni i montaż w niej zaworu przeciwzalewowego zapewniającego ochronę i odwadnianie kanalizacji sanitarnej w budynku przy przepływie zwrotnym. Zawór przeciwzalewowy musi być wyposażony w automatycznie włączającą się pompę o odpowiedniej wydajności, która pompuje „ścieki czarne” w kierunku przeciwnym do przepływu zwrotnego. Urządzenie musi posiadać sterownik zewnętrzny z systemem samodiagnozy, wyświetlaczem informującym o trybie pracy oraz możliwość podłączenia do zewnętrznej instalacji alarmowania. W budynku zainstalowanych jest 25 „muszli ustępowych”.
4. Wyposażenie 20 pomieszczeń w liniowe czujniki alarmowania o zalaniu (piwnica – 17 pomieszczeń, parter – 1 pomieszczenie, I piętro – 1 pomieszczenie, II piętro – 1 pomieszczenie).
5. Zintegrowanie ww. systemów z istniejącym systemem sygnalizacji włamania i napadu opartym o centralę SATEL INTEGRA 256 Plus zlokalizowaną w piwnicy, w celu przesyłu sygnałów alarmowych do centrum monitoringu alarmowego.
6. Wykonanie budowlanych robót towarzyszących.
7. Wykonywanie w okresie gwarancji wszelkich przewidzianych prawem i zaleceniami producentów urządzeń przeglądów i konserwacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 242142,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w Inspektoracie ZUS w Świdnicy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1. Opracowanie i zatwierdzenie przez Zamawiającego Projektu wykonawczego dla realizacji przedmiotowego zamierzenia.
2. Montaż w piwnicy budynku za wodomierzem inteligentnego systemu do monitorowania wody (automatyczny zawór odcinający dopływ wody do budynku, wyposażony w czujniki stale monitorujące ciśnienie i natężenie przepływu, odcinające natychmiast dopływ wody do budynku w przypadku wykrycia wycieku).
3. Wykonanie na terenie posesji, na istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, dwóch studni i montaż w nich zaworu przeciwzalewowego zapewniającego ochronę i odwadnianie kanalizacji sanitarnej w budynku przy przepływie zwrotnym. Zawór przeciwzalewowy musi być wyposażony w automatycznie włączającą się pompę o odpowiedniej wydajności, która pompuje „ścieki czarne” w kierunku przeciwnym do przepływu zwrotnego. Urządzenie musi posiadać sterownik zewnętrzny z systemem samodiagnozy, wyświetlaczem informującym o trybie pracy oraz możliwość podłączenia do zewnętrznej instalacji alarmowania. W budynku zainstalowanych jest 11 „muszli ustępowych”, 8 pion „A”, 3 pion „B”.
4. Wyposażenie 15 pomieszczeń w liniowe czujniki alarmowania o zalaniu (piwnica – 14 pomieszczeń, I piętro – 1 pomieszczenie).
5. Zintegrowanie ww. systemów z istniejącym systemem sygnalizacji włamania i napadu opartym o centralę SATEL INTEGRA 128 zlokalizowaną na parterze budynku, w celu przesyłu sygnałów alarmowych do centrum monitoringu alarmowego.
6. Wykonanie budowlanych robót towarzyszących.
7. Wykonywanie w okresie gwarancji wszelkich przewidzianych prawem i zaleceniami producentów urządzeń przeglądów i konserwacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 290114,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDEL Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452029923

7.3.3) Ulica: Grębałowska 59

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-764

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354855,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354855,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354855,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDEL Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452029923

7.3.3) Ulica: Grębałowska 59

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-764

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354855,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.