eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CisnaDostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Cisna - II POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Cisna – II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisna 87A

1.5.2.) Miejscowość: Cisna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Cisna – II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e17025ea-ba61-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00239921/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Cisna – II POSTĘPOWANIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120158/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196846,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z: 1) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 19 grudnia 2017r. (Dz. U z 2017r., poz. 2466) w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia;
2) Zarządzeniem nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia18.12.2017r.w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; 3)Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów
Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05; 4) Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru
leśnika, znak EO-1743-2/212; 5) Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w
sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w
dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012; 6)Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 7) Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 grudnia 2021r. (Dz.U.2021.2451) zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia na podstawie art. 35a ust. 4 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz.
U. z 2021r. poz. 1275 i 1718). 8) Zarządzenie nr 13 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 08.03.2021r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm
użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych Znak: (EZ.241.3.2021). 9) Zarządzenie nr 7 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 stycznia 2022r. w sprawie wzorca oraz zasad i
norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników lasów Państwowych (Znak: EZ.241.1.2022). Treść powołanych wyżej aktów prawnych oraz zarządzeń dostępna jest na stronie internetowej: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne
Szczegółowy opis zamówienia, tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów ww. dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu, Dokumentacja techniczno-technologiczna:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VI1v_isXuLV
fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych Szczegółowy opis przedmiotu
dostawy sortów mundurowych leśnika zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji techniczno-technologicznej są dostępne na stronie internetowej ORW Lasów Państwowych w Bedoniu:
https://www.bedon.lasy.gov.pl/
Dostawy sortów umundurowania realizowane będą do siedziby Zamawiającego – Nadleśnictwa Cisna po uprzednim
telefonicznym uzgodnieniu terminu, ilości, rozmiarów i rodzaju, lub w punkcie sprzedaży (magazynie) należącym do Wykonawcy. Dostawa, reklamacja i zwrot, wymiana ze względu ma rozmiar - koszt Wykonawcy. Wykonawca, niezależnie od obowiązku określonego w pkt 3 powyżej, może umożliwić Zamawiającemu odbiór przedmiotu zamówienia w punkcie
sprzedaży, czynnym w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godzinach od 8:00 do 14:00 gwarantującym możliwość przymiarki i odbioru upoważnionym pracownikom Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilościowe poszczególnych elementów umundurowania, a wiążąca dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość dostarczonych sortów w ramach wartości przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania w pełnej
rozmiarówce dla osób dorosłych, mężczyzn i kobiet oraz szytą na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. Wyszczególnione ilości poszczególnych sortów mundurowych się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych sortów mundurowych przy zastosowaniu
zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) umundurowania. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis dostawy zawiera rozdział 3 SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ - umowa (projekt)

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18200000-1 - Odzież wierzchnia

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18230000-0 - Odzież różna

18232000-4 - Spódnice

18234000-8 - Spodnie

18235200-7 - Swetry rozpinane

18235400-9 - Kamizelki

18300000-2 - Części garderoby

18317000-4 - Skarpety

18332000-5 - Koszule

18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

18422000-3 - Szale

18423000-0 - Krawaty

18424000-7 - Rękawice

18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy

18441000-2 - Kapelusze

18443320-5 - Czapki

18800000-7 - Obuwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236404,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236404,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236404,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata Piotr Bałata Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830174447

7.3.3) Ulica: Mieszka I-go 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236404,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.