eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Promnik"Sukcesywne, cykliczne przyjmowanie oraz zagospodarowanie w procesie odzysku energetycznego odpadów o kodzie 19 12 10 (RDF) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywne, cykliczne przyjmowanie oraz zagospodarowanie w procesie odzysku energetycznego odpadów o kodzie 19 12 10 (RDF) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62

1.5.2.) Miejscowość: Promnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne, cykliczne przyjmowanie oraz zagospodarowanie w procesie odzysku energetycznego odpadów o kodzie 19 12 10 (RDF) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfbfb24d-7666-40a3-a29f-7b260be4a856

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

2. Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki - art. 214 ust. 1 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
3. Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki – w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGO/02/03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne, cykliczne przyjmowanie oraz zagospodarowanie w procesie odzysku energetycznego odpadów o kodzie 19 12 10 (RDF) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn.

Część nr 1 - Szacowana ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 1.500 Mg (minimalna gwarantowana ilość odpadów, którą Wykonawca przetworzy wynosi 1.000 Mg).

Transport odpadu o kodzie 19 12 10 do instalacji Wykonawcy leży po stronie Zamawiającego. Instalacja Wykonawcy nie może być oddalona o więcej niż 70 km od instalacji Zamawiającego, licząc odległość po drogach publicznych dla pojazdów o wadze powyżej 3,5 tony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 249815,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne, cykliczne przyjmowanie oraz zagospodarowanie w procesie odzysku energetycznego odpadów o kodzie 19 12 10 (RDF) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku gm. Strawczyn.

Część nr 2 - Szacowana ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 1.500 Mg (minimalna gwarantowana ilość odpadów, którą Wykonawca przetworzy wynosi 1.000 Mg).
Transport odpadu o kodzie 19 12 10 do instalacji Wykonawcy leży po stronie Zamawiającego. Instalacja Wykonawcy nie może być oddalona o więcej niż 70 km od instalacji Zamawiającego, licząc odległość po drogach publicznych dla pojazdów o wadze powyżej 3,5 tony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 249815,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dyckerhoff Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6570081493

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166725,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dyckerhoff Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6570081493

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166725,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.