eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDzierżawa urządzenia mono - i biopolarnego do zamykania ran wraz z oprzyrządowaniem dla Bloku Oddziałów Onkologicznych oraz inne wyroby medyczne



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa urządzenia mono – i biopolarnego do zamykania ran
wraz z oprzyrządowaniem dla Bloku Oddziałów Onkologicznych
oraz inne wyroby medyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 616549242

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: panczak-pikos.katarzyna@spsk2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skhs.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa urządzenia mono – i biopolarnego do zamykania ran
wraz z oprzyrządowaniem dla Bloku Oddziałów Onkologicznych
oraz inne wyroby medyczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44952317-a5b9-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001479/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.24 Wyroby medczyne wiosna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088688/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/39/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 587851,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dzierżawa urządzenia mono- i bipolarnego z systemem zamykania naczyń wraz z wyrobami medycznymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 152800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worek do żywienia pozajelitowego o różnej pojemności

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 26600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worek do żywienia pozajelitowego poj. 150 ml, bez przewodów, z tworzywa EVA, bez zawartości lateksu i DEHP

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10560 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewnik Pezzer z lateksu, z 3 lub 4 otworami obarczającymi, dł, min 40 cm , sterylizowany radiacyjnie. Rozmiary 18-34 CH

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 210 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Port wysokoprofilowy oraz Port niskoprofilowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 113340 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elektroda do pomiaru głębokości znieczulenia (pomiar BIS) do systemu monitorującego firmy Philips (własność Zamawiającego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łata naczyniowa
• wykonana z wysoce oczyszczonego, alifatycznego poliestrouretanu sterylizowanego tlenkiem etylenu
• wskazana w zabiegach rekonstrukcji tętnic szyjnych
• nieprzepuszczalna
• bardzo duża elastyczność
• mikroporowata struktura (20 µm) oraz biostabilność zapewniająca szybkie przerastanie tkanki
• całkowity brak krwawienia z otworów po przejściu igły
dostępne w rozmiarach:
rozmiar – 1x7cm
rozmiar – 2x9cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 22970 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łącznik urologiczny
• jedna końcówką lejkowatą (do worka na wydzielinę)
druga końcówką luer męską (do cewnika)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice foliowe, rozmiar M i L

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1140 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wzierniki ginekologiczne jednorazowe:
• kolory zamków ułatwiające identyfikację rozmiaru
• mocno trzymający zamek, niwelujący ryzyko zamknięcia się wziernika podczas badania
• zaokrąglone krawędzie ułatwiające wprowadzenie wziernika i zmniejszające dyskomfort pacjentki
• bez obecności ftalanów
• łatwe i szybkie otwieranie z folii za pomocą nacięcia na zgrzewie
•rozmiary:

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3700 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

taurolidyna + 4% cytrynian ampułki a 3 ml opak 10 amp

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3576,90 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maska krtaniowa jednokrotnego użytku
• do wentylacji pacjenta z możliwością dokonania intubacji dotchawiczej
• wyprofilowana anatomicznie pod kątem 90° z luźnym, niewbudowanym drenem do napełniania mankietu, co chroni przed możliwością przypadkowego przegryzienia poprzez dowolne oddalenie drenu od zębów pacjenta
• maska posiada uchwyt ułatwiający założenie oraz ruchomy języczek ogranicznika nagłośni - chroniący przed możliwością wklinowania nagłośni i jednocześnie umożliwiający dokonanie intubacji
• dostępne rozmiary: 3 (30-50kg), 4 (50-70kg), 5 (70-100kg)
• pakowane pojedynczo
Rurka intubacyjna jednorazowa
• z mankietem PCV
• rozmiar 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0
• w opakowaniu z prowadnicą jednorazową do utrzymania stabilności rurki w masce krtaniowej w momencie jej umocowywania
Maska krtaniowa jednorazowego użytku
• do wentylacji pacjenta z zabezpieczeniem w postaci użebrowania chroniącego przed możliwością wklinowania nagłośni oraz z luźnym niewbudowanym drenem do napełnienia mankietu co chroni przed możliwością przypadkowego przegryzienia poprzez dowolne oddalenie drenu od zębów pacjenta
• w rozmiarach 3 (30-50kg), 4 (50-70kg), 5 (70-100kg)
Maska krtaniowa jednorazowego użytku
• z niskociśnieniowym mankietem powietrznym zapewniającym podwójne uszczelnienie
• ciśnienie uszczelnienia w ustnej części gardła do 37 cm H2O dające możliwość wentylacji w czasie zabiegu wyższymi ciśnieniami dodatnimi w drogach oddechowych
• system zapobiegający wklinowaniu nagłośni w postaci płetw nagłośniowych
• luźny, niewbudowany na całej długości rurki oddechowej dren do napełniania mankietu co chroni przed możliwością jego przypadkowego, przegryzienia
• dodatkowy wbudowany kanał gastryczny współosiowy ze światłem eliptycznej w przekroju rurki oddechowej maski krtaniowej, umożliwiający wprowadzenie sondy do żołądka we wszystkich rozmiarach maski, rozmiary sond 6-14 Fr w tym minimum 14 Fr dla rozmiarów 3; 4 i 5
• maska o wyprofilowanej anatomicznie 90° krzywiźnie rurki oddechowej z wbudowaną otaczającą cały jej obwód blokadą zgryzu
• maska posiadająca uchwyt pomocniczy ułatwiający wprowadzenie maski, pełniący rolę wskaźnika położenia, oraz ułatwiający jej zamocowanie po założeniu
• Rozmiary masek: 1 / 1,5 / 2 / 2,5 / 3 / 4 / 5 • luźny, niewbudowany na całej długości rurki oddechowej dren do napełniania mankietu co chroni przed możliwością jego przypadkowego, przegryzienia
• dodatkowy wbudowany kanał gastryczny współosiowy ze światłem eliptycznej w przekroju rurki oddechowej maski krtaniowej, umożliwiający wprowadzenie sondy do żołądka we wszystkich rozmiarach maski, rozmiary sond 6-14 Fr w tym minimum 14 Fr dla rozmiarów 3; 4 i 5
• maska o wyprofilowanej anatomicznie 90° krzywiźnie rurki oddechowej z wbudowaną otaczającą cały jej obwód blokadą zgryzu
• maska posiadająca uchwyt pomocniczy ułatwiający wprowadzenie maski, pełniący rolę wskaźnika położenia, oraz ułatwiający jej zamocowanie po założeniu
• Rozmiary masek: 1 / 1,5 / 2 / 2,5 / 3 / 4 / 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 69745 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe układy pacjenta do respiratorów Hamilton Medical AG (w posiadaniu zamawiającego)
-układ pacjenta jednorazowy dla dzieci i dorosłych typu rura w rurze (coaxial) wraz z zamontowanym fabrycznie czujnikiem przepływu kompatybilnym z respiratorami Hamilton (jedno opakowanie)
-długość układu co najmniej 180 cm
-średnice czujnika przepływu 15 mm od strony respiratora i 22 mm w kierunku pacjenta
-bez zastosowania dodatkowych łączników, adapterów w trakcie wentylacji. zakres temperatury pracy od: -15 do + 50 °C
-obecność łącznika kalibracyjnego w zestawie

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały do pozycji 1 i 2: były w pełni kompatybilne z pompą Ulrich CT motion (własność Zamawiającego) nie spowodują usterek w działaniu urządzenia i nie będą powodem jego uszkodzenia oraz są zgodne z instrukcją używania urządzenia
Wężyk pompy do wstrzykiwacza automatycznego:
• sterylny
• wyposażony w trzy igły przebijające środki z kontrastem i NaCl
• zabezpieczone kapturkami ochronnymi
• elementy wężyka umożliwiają monitorowanie ciśnienia w systemie wężyków
• zawiera filtr cząsteczkowy
• wbudowany zawór zwrotny na jednym końcu wężyka
• czas pracy na wężyku pompy wynosi do 24 godzin niezależnie od ilości przebytych iniekcji
• bez zawartości lateksu oraz ftalanów (DEHP)
• objętość wężyka: 19,5 ml
• szczelność ciśnieniowa maksymalnie 20 bar.
Wężyk pacjenta do wstrzykiwacza automatycznego:
• sterylny
• długość 250cm
• dwa zawory zwrotne
• złącze luer lock
• bez zawartości lateksu oraz ftalanów (DEHP)
• objętość wężyka: 12,5ml
• szczelność ciśnieniowa maksymalnie 20 bar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 143610 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164463,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164463,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164463,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000089

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164463,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25293,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31698 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25293,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31698 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11232 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11232 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11232 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212935353

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11232 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VYGON Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130093549

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27216 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27216 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27216 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27216 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24807,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24807,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24807,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24807,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155098,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155098,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155098,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bertz Medical Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831719298

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155098,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.