Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00088835/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla
PUBLICZNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI SAMORZĄDOWYCH W SOCHOCINIE na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNY ZESPÓŁ SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI SAMORZADOWYCH W SOCHOCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130422683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Sochocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236618549
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp@sochocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.sochocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47628259-dcd0-4918-8291-1e57c99328d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dlaPUBLICZNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI SAMORZĄDOWYCH W SOCHOCINIE na 2025 rok
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47628259-dcd0-4918-8291-1e57c99328d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017018/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Zespołu Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Sochocinie na 2025 rok”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZSiPS.26.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304465,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa codzienna art. spożywczych dla Publicznego Zespołu Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Sochocinie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309047,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322643,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322643,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Szabrańscy Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140767718
7.3.3) Ulica: ul. Ciechanowska 4b
7.3.4) Miejscowość: Sochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZABRAŃSCY SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZABRAŃSCY SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322643,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- Dostawa żywności
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.