Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058773/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00072238/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137041 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 100830L-ulicy Janowskiej w Terespolu od km 0+008,50 do km 0+476,00 o długości 0,46750 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TERESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 26
1.5.2.) Miejscowość: Terespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833752130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@terespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 100830L-ulicy Janowskiej w Terespolu od km 0+008,50 do km 0+476,00 o długości 0,46750 km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d1e333-b887-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003921/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja-przebudowa nawierzchni ulicy Janowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058773/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.6.2021.JL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 606651,170 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr 100830L - ulicy Janowskiej w Terespolu od km 0+008,50 do km 0+476,00 o długości 0,46750 km.
4.2. Zakres robót:
- roboty przygotowawcze
- roboty rozbiórkowe krawężników, obrzeży, chodników i zjazdów z kostki betonowej brukowej i z płyt betonowych/trylinka/
- frezowanie nawierzchni
- regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych
- ustawianie krawężników betonowych, oporników betonowych i obrzeży
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie chodników, parkingu i zjazdów z kostki betonowej brukowej
- plantowanie powierzchni trawników z obsianiem nasionami traw i uporządkowanie przyległego terenu
- oznakowanie pionowe i poziome.
4.3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SWZ) – dokumentacja techniczna/opis przedmiotu zamówienia
4.4. Dokumentacja projektowa inwestycji oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol w zakładce Platforma zakupowa.
4.5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.6. Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden z poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowalne, tj. 36 miesięcy albo 48 miesięcy albo 60 miesięcy.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
4.7. Zamawiający informuje, że okres gwarancji na wykonane roboty budowalne jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „gwarancja” – „G”, określonym w rozdziale XVII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
4.9. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 693595,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721937,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693595,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372142153
7.3.3) Ulica: Sidorska 84-90
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693595,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-072021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 200527W w msc. Hołowczyce-Kolonia
- Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Jedlicze oraz w m. Żarnowiec
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Głowackiego w m. Góra,,
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ludwików stanowiącej dojazd do gruntów rolnych"
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 24 obręb 0016PGR Kucice
- Budowa drogi gminnej nr 118091L w miejscowości Rudnik Szlachecki i Wilkołaz Trzeci od km 0+000 do km 0+496
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.