Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00121313/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137044 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia wnętrz pomieszczeń Centrum Sportowo – Rekreacyjnego w Jarocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jarocin Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251584080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627473104
1.5.8.) Numer faksu: 627472974
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hoteljarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocinsport.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia wnętrz pomieszczeń Centrum Sportowo – Rekreacyjnego w Jarocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2615b8f6-e95d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121313/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JS/ZP/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 900000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia wnętrz Centrum Sportowo – Rekreacyjnego w Jarocinie zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną - projektem aranżacji wnętrz pomieszczeń Centrum Sportowo – Rekreacyjnego (ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SWZ).
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
39100000 - 3 Meble
39156000 - 0 Meble recepcyjne
39113000 – 7 Różne siedziska i krzesła
39130000 – 2 Meble biurowe
39157000 – 7 Części mebli
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ.
7. Jeśli w ZAŁĄCZNIKU nr 8 do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 p.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39130000-2 - Meble biurowe
39156000-0 - Meble recepcyjne
39157000-7 - Części mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 2 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczeniu udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta przez P11 GROUP SP. Z O.O. SP.K., UL. POWSTAŃCÓW WLKP. 1, 63-200 Jarocin. Przedmiotowa oferta nie została opatrzona przez Wykonawcę podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Obowiązek opatrzenia składanej oferty podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wynika bezpośrednio z treści art. 63 ust. 2 uPzp – „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Złożenie podpisu zaufanego na formularzu oferty generowanym przez platformę (tak jak miało to miejsce w przypadku oferty złożonej przez firmę P11 GROUP SP. Z O.O. SP.K.,) nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą.
Zamawiający w treści SWZ wskazał, iż ofertę składa się na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ poza aplikacją. Formularz generowany przez Platformę Zakupową jest ,,narzędziem technicznym” niezbędnym do złożenia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza ofertowego. Z instrukcji korzystania z Platformy Zakupowej w celu złożenia oferty elektronicznej również bezsprzecznie wynika, iż Formularz oferty generowany przez Platformę Zakupową służy tylko i wyłącznie wprowadzeniu danych składanej oferty do systemu elektronicznego. Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie wszystkich wymaganych postanowieniami SWZ dokumentów, w tym formularza ofertowego i/lub cenowego przygotowanego przez Zamawiającego.
Mając powyższe na uwadze, Oferta nr 1 złożona przez P11 GROUP SP. Z O.O. SP.K., podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.
Odrzucenie jedynej oferty w przedmiotowym postepowaniu skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1832509,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1832509,34 PLN
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.