Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110557/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00129153/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00131114/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00138257/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00145201/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00149146/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00265945/01 - Wynik z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój.w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 20
1.4.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137079
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00110557
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
II. Część 2 Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój - Modernizacja infrastruktury sportowej tj.:
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wykonaj I etapu prac w ramach Programu Funkcjonalna -Użytkowego opracowanego przez mgr.inż. arch. Jakub Czernecki zgodnie z :
Załącznik 4 Załącznik nr 1 PFU Basen
Załącznik 4 c.o. opis techniczny
Załącznik 4 c.o- rys3
Załącznik 4 c.o- rys2
Załącznik 4 c.o- rys 1
w części obejmującej niżej wymieniony zakres:
1.1. 1 Instalację centralnego ogrzewania c.o. obejmująca:
-wymiana kotła gazowego na kocioł o większej mocy oraz zamontowanie pompy ciepła
-wykonanie obiegu instalacji grzewczej doprowadzającego czynnik grzewczy do istniejącego ogrzewania podłogowego w hali basenowej
-wymiana grzejnika w podbaseniu basenu wewnętrznego
-rozbudowa instalacji grzewczej w całym budynku (ogrzewanie grzejnikowe) i dostosowanie instalacji grzewczych do całorocznej eksploatacji obiektu
1.1.2 Instalację ciepła technologicznego
1.1.3 Technologię basenową obejmująca:
- remont i modernizację basenu zewnętrznego (basen duży -rekreacyjno- pływacki ; brodzik -)
-basen wewnętrzny ( basen szkoleniowo-rekreacyjny; wanna z hydromasażem) -remont i modernizacja- wymiana wanny z hydromasażem (jacuzzi)
-wymiana paneli filtracyjnych w filtrach podciśnieniowych (materiał filtracyjny
-ziemia okrzemkowa)
-wymiana klap (zaworów) zwrotnych na rurociągach tłocznych pomp filtracyjnych. Należy wymienić klapy zwrotne na rurociągach tłocznych przy pompach filtracyjnych
-dostawa pomp dozujących środki chemiczne
1.1.4 branża elektryczna obejmująca :
-wymiana uszkodzonych kabli zasilających studnię głębinową
-wykonanie systemu alarmowo-przywoławczy dla w.c. dla n.p. spraw dla basenu zewnętrznego
- przystosowanie instalacji do awaryjnego zasilania z agregatu prądotwórczego wraz z jego dostawą
- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
-wymiana części elementów istniejącej instalacji solarnej
- remont szafy zasilająco startującej
1.1.5. Wymiana istniejącego zestawu hydroforowego na urządzenie zapewniające uzyskanie
wymaganego ciśnienia dyspozycyjnego zarówno w instalacji wody bytowej i hydrantowej
1.1.6. Wymiana hydrantów wewnętrznych nie nadających się do użytku
1.1.7. Instalacja wodociągowa
1.2. Wykonawca zapewnia:
-Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, wymagań
-oznakowanie i zabezpieczanie terenu budowy
-zorganizowanie robót budowalnych w taki sposób aby w okresie letnim (od 20 czerwca do 15 września basen był użytkowany)
1.3. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
1.3. 1.Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.4 Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
1.5 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne
1.6. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
1.7. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki.
1.8 .Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę ,roboty rozbiórkowe, roboty ziem-ne
b) roboty związane z wnoszeniem budynków
c) roboty związane montażem urządzeń
d) roboty związane z instalacją wodno – kanalizacyjne i sanitarne
e) roboty związane z instalacją elektryczną , grzewczą , wentylacyjną i klimatyzacyjną
f) roboty wykończeniowe
g) Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
1.8. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
1.9 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
1.10 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2 Rękojmia i gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
3. kod CPV
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 Usługi związane z budownictwem
71210000-3 Doradcze usługi architektoniczne
71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
45200000 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
45450000 – 6 Roboty wykończeniowe, pozostałe
45310000 – 3 Roboty instalacji elektrycznych
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45321000 – 3 Izolacja cieplna
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
43324100-1 Urządzenia do basenów kąpielowych
45212212-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
Po zmianie:
II. Część 2 Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój - Modernizacja infrastruktury sportowej tj.:
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wykonaj I etapu prac w ramach Programu Funkcjonalna -Użytkowego opracowanego przez mgr.inż. arch. Jakub Czernecki zgodnie z :
Załącznikiem nr 4 opis przedmiotu zamówienia - części 2 - basen
Zakres obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie pełno-branżowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej remontu i modernizacji istniejącego basenu wraz z wymianą i rozbudową elementów architektonicznych, konstrukcyjnych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i technologii basenowej oraz realizacja I etapu robót budowlanych według ww. dokumentacji obejmującej zakres:
I etap robót budowlanych obejmuje zakres::
1. Demontaż istniejącej instalacji solarnej;
2. Wymiana istniejącego zestawu hydroforowego na urządzenie zapewniające uzyskanie wymaganego ciśnienia dyspozycyjnego zarówno w instalacji wody bytowej i hydrantowej;
3. Wymiana hydrantów wewnętrznych nie nadających się do użytku;
4. Wymiana grzejnika w podbaseniu basenu wewnętrznego;
5. Wymiana uszkodzonych kabli nn zasilających studnię głębinową nr Pmg
6. Wymiana latarni parkowych oświetlających teren i tarasy basenu
7. Wymiana opraw oświetlenia basenu wewnętrznego
8. Wymiana opraw na elewacji
9. Wykonanie systemu alarmowo-przywoławczy dla w.c. dla n.p.
10. Przystosowanie instalacji do awaryj. zasilania z agregatu prądotwórcz. wraz jego dostawą
11. Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
12. Montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie (w miejscu instalacji solarnej przewidzianej do demontażu)
13. Wymiana paneli filtracyjnych w filtrach podciśnieniowych (materiał filtracyjny – ziemia okrzemkowa)
14. Wymiana klap (zaworów) zwrotnych na rurociągach tłocznych pomp filtracyjnych-należy wymienić kalpy zwrotne na rurociągach tłocznych przy pompach filtracyjnych
15. Dostawa pomp dozujących środki chemiczne
16. Remont szafy zasilająco sterującej
17. Wykonanie kompletnego systemu podgrzewania wody dla basenu zewnętrznego i brodzika w oparciu o pompę ciepła powietrzną
18. Wykonanie kompletnego systemu podgrzewania wody dla basenu wewnętrznego i jacuzzi w oparciu o pompę ciepła powietrzną
Wykonawca zapewnia:
-Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, wymagań
-oznakowanie i zabezpieczanie terenu budowy
-zorganizowanie robót budowalnych w taki sposób aby w okresie letnim (od 20 czerwca do 15 września basen był użytkowany)
1.3. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
1.3. 1.Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.4 Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
1.5 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne
1.6. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
1.7. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki.
1.8 .Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę ,roboty rozbiórkowe, roboty ziem-ne
b) roboty związane z wnoszeniem budynków
c) roboty związane montażem urządzeń
d) roboty związane z instalacją wodno – kanalizacyjne i sanitarne
e) roboty związane z instalacją elektryczną , grzewczą ,
f) roboty wykończeniowe
g) Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
1.8. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
1.9 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
1.10 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2 Rękojmia i gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
3. kod CPV
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 Usługi związane z budownictwem
71210000-3 Doradcze usługi architektoniczne
71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
45200000 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
45450000 – 6 Roboty wykończeniowe, pozostałe
45310000 – 3 Roboty instalacji elektrycznych
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45321000 – 3 Izolacja cieplna
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
43324100-1 Urządzenia do basenów kąpielowych
45212212-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-16 10:00
Po zmianie:
2023-03-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-16 11:00
Po zmianie:
2023-03-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-14
Po zmianie:
2023-04-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.