eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz TŁUMACZENIA KONSEKUTYWNEGO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKAŃ EKSPERCKICH REALIZOWANYCH w PROJEKCIE WSPÓŁFINANSOWANYM ze środków UE



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz TŁUMACZENIA KONSEKUTYWNEGO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKAŃ EKSPERCKICH REALIZOWANYCH w PROJEKCIE WSPÓŁFINANSOWANYM ze środków UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz TŁUMACZENIA KONSEKUTYWNEGO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKAŃ EKSPERCKICH REALIZOWANYCH w PROJEKCIE WSPÓŁFINANSOWANYM ze środków UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f39cac41-7f6a-42c5-a431-e4d881b5b9ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROJEKT pn.: „RAZEM BEZPIECZNIEJ – WZROST BEZPIECZEŃSTWA w POLSKO-LITEWSKIM REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ INTENSYFIKACJĘ WSPÓŁPRACY POLICJI” WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w RAMACH PROGRAMU INTERREG VA LITWA – POLSKA

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/K/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44089,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usługi gastronomicznej, hotelarskiej oraz konferencyjnej dla uczestników spotkania eksperckiego realizowanego w ramach projektu pn. „Razem bezpieczniej- wzrost bezpieczeństwa w polsko-litewskim regionie przygranicznym poprzez intensyfikację współpracy policji” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Zakwaterowanie
I dzień – dzień pierwszy spotkania – zakwaterowanie 10 uczestników
II dzień- dzień drugi spotkania – wykwaterowanie 10 uczestników
• Śniadanie:
II dzień –dzień drugi spotkania – dla 10 osób
• Obiad dla 10 uczestników podczas 2 dni spotkania (I-II dzień spotkania)
• Kolacja dla 10 uczestników w I – dzień spotkania
• Serwis kawowy ciągły dla 10 uczestników podczas 2 dni spotkania (I-II dzień spotkania)
• Wynajęcie sali dla 10 osób wraz z wyposażeniem podczas 2 dni spotkania (I-II dzień spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

4.5.5.) Wartość części: 7967,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usługi gastronomicznej, hotelarskiej, konferencyjnej oraz usługi tłumaczenia konsekutywnego dla uczestników spotkania eksperckiego realizowanego w ramach projektu pn. „Razem bezpieczniej- wzrost bezpieczeństwa w polsko-litewskim regionie przygranicznym poprzez intensyfikację współpracy policji” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Zakwaterowanie
I dzień - zakwaterowanie 7 osób do godziny 22.00
II dzień – dzień pierwszy spotkania - zakwaterowanie 12 osób
IV dzień – dzień trzeci spotkania - wykwaterowanie 19 osób
• Śniadanie
II dzień – dzień pierwszy spotkania - dla 7 osób
III dzień- dzień drugi spotkania - dla 19 osób
IV dzień- dzień trzeci spotkania - dla 19 osób
• Obiad dla 19 osób podczas 3 dni (II - IV dzień spotkania)
• Kolacja dla 19 osób w II - III dzień spotkania
• Serwis kawowy ciągły dla 19 osób podczas 3 dni (II - IV dzień spotkania)
• Wynajęcie sali dla 19 osób wraz z wyposażeniem podczas 3 dni (II - IV dzień spotkania)
• Zapewnienie tłumaczenia przez wykwalifikowanych tłumaczy posiadających w swoim dorobku zawodowym doświadczenie tłumaczenia konsekutywnego (polsko-niemiecki, niemiecko-polski) podczas 3 dni (II - IV dzień spotkania).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

4.5.5.) Wartość części: 36121,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Open Education Group sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200032815

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-19 do 2025-03-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58548,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Open Education Group sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200032815

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-12 do 2025-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.