eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirskCYBERBEZPIECZNA GMINA MIRSK - ZADANIE 3 OBSZAR TECHNICZNY - POSTĘPOWANIE 2



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
CYBERBEZPIECZNA GMINA MIRSK - ZADANIE 3 OBSZAR TECHNICZNY – POSTĘPOWANIE 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mirsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 39

1.5.2.) Miejscowość: Mirsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-630

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mirsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a554e71a-b5b8-4168-aa34-3dcc0b8d70af

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CYBERBEZPIECZNA GMINA MIRSK - ZADANIE 3 OBSZAR TECHNICZNY – POSTĘPOWANIE 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a554e71a-b5b8-4168-aa34-3dcc0b8d70af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043222/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Cyberbezpieczny samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze: FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 671028,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365063,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania
wyposażenia sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.
„Cyberbezpieczna Gmina Mirsk” o minimalnych parametrach określonych w formularzu stanowiącym załącznik do wniosku.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do budynków:
1) Urzędu Miasta i Gminy Mirsk przy ul. Pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk,
2) Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku przy ul. Pl. Wolności 40, 59-630 Mirsk,
3) Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku przy ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk
w ilości i asortymencie zgodnym z załącznikiem do wniosku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań:
1) Zakup serwerów do serwerowni wraz z konfiguracją i wdrożeniem
2) Zakup switchy zarządzalnych 48 portowych
3) Zakup i konfiguracja serwerów do wykonywania kopii zapasowych
4) Zakup i konfiguracja macierzy dyskowej
5) Zakup i konfiguracja dysków twardych do macierzy dyskowej
6) Zakup oraz instalacja systemu operacyjnego Microsoft Windows Server 2022 Standard 64bit 24 Core PL
7) Zakup wraz z konfiguracją zasilaczy awaryjnych UPS do serwerowni
8) Zakup wraz z konfiguracją zasilaczy awaryjnych UPS do switchy zarządzalnych
9) Zakup i instalację bazy SQL Server 2022 Standard CAL 1 szt. user + 35 szt. Device

4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361444,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428387,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361444,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930288722

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361444,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.