Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065771/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
- 2021/BZP 00182377/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
- 2022/BZP 00020715/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137113 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Trzydniku Dużym oraz uporządkowanie i zagospodarowanie placu w centrum m. Olbięcin w celu nadania funkcji użytkowych - społecznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZYDNIK DUŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzydnik Duży 59A
1.5.2.) Miejscowość: Trzydnik Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-230
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 873 18 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzydnikduzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzydnikduzy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugtrzydnikduzy.bip.lubelskie.pl/ https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Trzydniku Dużym oraz uporządkowanie i zagospodarowanie placu w centrum m. Olbięcin w celu nadania funkcji użytkowych - społecznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1999160e-be31-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja w Gminie Trzydnik Duży” współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065771/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.7013.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146143,49 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej na placu przy Centrum Organizacji Imprez Sportowych i Kulturalnych w Trzydniku Dużym.Zakres zamówienia w części 1 obejmuje:
1 . dostawę i montaż urządzeń do ćwiczeń - urządzenia do ćwiczeń i rekreacji będą usytuowane na nawierzchni trawiastej, fundamenty powinny być betonowe o wymiarach i kotwach wg zaleceń producenta;
2. wykonanie i zamieszczenie tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej;
3. uzupełnienie nawierzchni z trawy naturalnej;
4. inwentaryzację geodezyjną;
5. wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - uporządkowanie i zagospodarowanie placu w centrum m. Olbięcin w celu nadania funkcji użytkowych - społecznych.Zakres zamówienia w części 2 obejmuje:
1. dostawę i montaż urządzeń do ćwiczeń - urządzenia do ćwiczeń i rekreacji będą usytuowane na nawierzchni trawiastej, fundamenty powinny być betonowe o wymiarach i kotwach wg zaleceń producenta;
2. dostawę i montaż urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placu zabaw - urządzenia będą usytuowane na nawierzchni trawiastej, fundamenty powinny być betonowe o wymiarach i kotwach wg zaleceń producenta;
3. wykonanie ogrodzenia – rozebranie istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego;
4. wykonanie oświetlenia placu rekreacyjnego;
5. wykonanie i zamieszczenie tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej i placu zabaw;
6. uzupełnienie nawierzchni z trawy naturalnej;
7. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
8. wykonanie dokumentacji powykonawczej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 111143,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15768,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31426,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15768,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK Sp. z o.o. Sp.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 956006388
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 74
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15768,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100737,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100737,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8791277149
7.3.3) Ulica: Kawęczyn 1
7.3.4) Miejscowość: Dobrzejewice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
jakie przetargi wygrała firma
NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100737,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Informacja w Sekcji II w pkt. 2.8) ogłoszenia o wyniku postępowania nie potwierdzająca ujęcia w planie niniejszego zamówienia jest następstwem braku możliwości zaznaczenia opcji TAK w punktu 2.8) Sekcji II na etapie wypełniania formularza ogłoszenia o zamówienia.
Zamawiający wypełniając ogłoszenie o zamówieniu nie mógł zaznaczyć w pkt. 2.8) ogłoszenia opcji „TAK” („Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań”) z uwagi na brak aktywności pola do zaznaczenia pozycji „ujęte w planie”.
Następstwem powyższego jest także informacja w ogłoszeniu o wyniku postępowania w Sekcji II pkt 2.8), że przedmiotowe postępowanie nie zostało ujęte w planie zamówień na rok 2021.
W związku z powyższym pkt. 2.8) w Sekcji II ogłoszenia o wyniku postępowania powinien brzmieć: „2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak”
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI TRZYDNIK DUŻY
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Trzydnik Duży
- Budowa zbiornika retencyjnego na wodach płynących rzeki Karasiówki w miejscowości Rzeczyca Ziemiańska wraz z urządzeniami towarzyszącymi
więcej: przetargi TRZYDNIK DUŻY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.