Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00161658/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00229715/01 - Wynik z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę sieci wod-kan w miejsc. Stężyca, Brzeźce, Stara Rokitnia, Krukówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Senatorski 1
1.5.2.) Miejscowość: Stężyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-540
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818663038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stezyca.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-stezyca.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę sieci wod-kan w miejsc. Stężyca, Brzeźce, Stara Rokitnia, Krukówka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a9c03d7-bd82-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023049/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę sieci wod-kan w miejsc. Stężyca, Brzeźce, Stara Rokitnia, Krukówka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a9c03d7-bd82-11ed-8261-62cbbe4d0ca43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnych, uzasadnionych przypadkach - np. awaria portalu e-Zamówienia możliwe jest złożenie dokumentów na skrzynkę ePuap
Zamawiającego. W takich sytuacjach przy próbie komunikacji należy telefonicznie powiadomić Zamawiającego (tel. 81 86 63 036) o
sytuacji, celem weryfikacji (potwierdzenia) faktu awarii portalu e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”
-Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
-Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: „RODO”, a także art. 8a ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych, dalej: „ustawa PZP”, niniejszym informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stężyca, adres: Urząd Gminy w Stężycy, Plac Senatorski 1, 08-
540 Stężyca.
2.Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje wyznaczony dla Administratora Inspektor Ochrony
Danych, Pan Paweł Kamola, z którym kontakt możliwy jest za pomocą poczty e-mail: iod@stezyca.eurzad.eu .
3.Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4.Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art.
8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP.
5.Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres trwania
zawartej umowy oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami.
6.Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje
niepodania określonej kategorii danych wynikają z ustawy PZP.
7.W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, a także nie będą podlegały profilowaniu, stosownie do treści art. 22 RODO.
8.Wykonawca jak i osoby, których dane Wykonawca przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO
posiadają:
a) prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących (art. 15 RODO), z zastrzeżeniem ograniczenia wynikającego z art. 8a ust.
2 oraz art. 97 ust. 1a ustawy PZP, tj.: w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku. Zamawiający może wówczas żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu,
b)prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących (art. 16 RODO),
c)prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art.
18 RODO) z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 8a ust. 4 ustawy PZP – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.
18 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
10.Zakres przetwarzanych danych osobowych wynika bezpośrednio z charakteru i rodzaju prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11.Informujemy również, że Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić niezbędne środki fizycznej, technicznej i
organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym, lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą,
nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPIOS.0271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem przedsięwzięcia jest rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Stężyca celem której jest zapewnienie dostawy wody dla mieszkańców sołectwa Krukówka i do budynków wybudowanych i projektowanych w miejscowościach: Stężyca, Brzeźce, Stara Rokitnia. Projekt zakłada wykonanie wpięcia do istniejących już sieci wodociągowych zasilanych z ujęcia stacji wodociągowych w miejsc. Brzeziny i Stężyca. Rozbudowa sieci wodociągowej zapewni jakość wody pitnej zgodną ze standardami Unii Europejskiej. Rozbudowa sieci kanalizacyjnej polegać będzie na budowie kanałów sanitarnych.
Zamówienie podzielone jest na następujące zadania:
Zadanie nr 1 - budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowości Stężyca ul. Dolna o dł. 300 m.b.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w m. Stężyca
w ul. Dolnej, które zapewnią doprowadzenie wody na cele socjalno-bytowe oraz odbiór ścieków dodziałek przyległych do działki nr 1470 obręb 14, tj. drogi gminnej nr 102950L – ul. Dolnej
w Stężycy, gm. Stężyca, pow. rycki, woj. lubelskie.
Projektowana sieć wodociągowa rozpoczyna się wpięciem w istniejącą sieć wodociągową w110 na dz. nr ew. 1470 obręb 14 – Stężyca w zieleńcu ul. Dolnej i biegnie dalej pod zjazdem do dz. 1648/3 obr. 14, następnie znowu w zieleńcu i pod drugim zjazdem do dz. 1648/3 obr. 14, a następnie w terenie zielonym wzdłuż asfaltowej drogi gminnej – ul. Dolnej na długości L = 206,90 m, aż do wysokości działki nr 1523 obręb
14 Stężyca.
Projektowana kanalizacja sanitarna grawitacyjna długości L=177,45m włączona będzie do istniejącej studni (KSi - oznaczenie w części graficznej), usytuowanej na granicy działek nr: 1470 (działka Inwestora) i 1648/3 (działka prywatna - uzyskano zgodę właściciela). Projektowana kanalizacja przebiega dalej na całej długości w zieleńcu i poboczu działki nr 1470 tj. drodze gminnej 102950L – ul. Dolnej w Stężycy aż do wysokości dz. 1523 obr. 14. Na sieci kanalizacji sanitarnej zaprojektowano 7 studni żelbetowych DN1200 –które umożliwią w przyszłości podłączenie do kanalizacji gminnej przyległych do drogi posesji.
Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje:
a) budowę sieci wodociągowej dn110x6,6mm PE100RC SDR17 o długości L=206,90 m z włączeniem w
istniejącą sieć dn110 na trójnik z 3 zasuwami DN100 i zakończoną kołnierzem ślepym DN100 z rurami
osłonowymi dn 200 PE100 SDR17 o długościach 7,0m, 13,0m i 10,0m pod istniejącymi zjazdami;
b) budowę 2 hydrantów nadziemnych DN80mm z żeliwa sferoidalnego,
c) budowę sieci kanalizacji sanitarnej dn 200 PVC-U typu ciężkiego SDR 34 SN8 o długości L=177,45 m
z rurą osłonową dn400mm dł. 5,0m w istn. zjeździe,
d) budowę 7 studni żelbetowych DN1200 mm,
e) włączenie projektowanej ks w istniejącą studnię KSi DN1200mm.
W zakresie inwestycji występują obiekty budowlane o następujących kategoriach:
sieci i urządzenia uzbrojenia terenu – kategoria XXVI.
Zadanie numer 2 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Stężyca – ul. Rokicka (droga powiatowa)
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Stężyca wzdłuż ul. Rokickiej, które zapewnią doprowadzenie wody na cele socjalno-bytowe oraz odbiór ścieków do działek przyległych do działki nr 460/2 obręb 14, tj. drogi powiatowej Nr 1405L – ul. Rokickiej w Stężycy, gm. Stężyca, pow. rycki, woj. lubelskie.
Projektowana sieć wodociągowa rozpoczyna się wpięciem w istniejącą sieć wodociągową w110 na dz. nr ew. 407/80 obręb 14 – Stężyca, w zieleńcu przed posesją ul. Rokicka 49 i biegnie dalej do dz. 407/92 - w terenie zielonym (leśnym) po działkach Wspólnoty Gruntowej Wsi Stężyca - wzdłuż drogi powiatowej Nr 1405L – ul. Rokickiej w Stężycy - na długości L=261,85 m.
Projektowana kanalizacja sanitarna grawitacyjna długości L=287,95m włączona będzie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej projektowaną do budowy studnią KS1 na działce nr 461/6 (wł.: Wspólnoty Gruntowej Wsi Stężyca).
Następnie zaprojektowano przejście poprzeczne kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej pod drogą powiatową nr 1405L (ul. Rokicką w Stężycy), w rurze osłonowej L=15,0 m metodą bezwykopową (przeciskiem lub przewiertem sterowanym na całej długości pod pasem drogowym). Dalej projektowana kanalizacja przebiega na całej długości w terenie zielonym (leśnym) po działkach Wspólnoty Gruntowej Wsi Stężyca usytuowanych wzdłuż drogi powiatowej Nr 1405L – ul. Rokickiej w Stężycy, aż do działki nr 407/81 obr. 14.
Na sieci kanalizacji sanitarnej zaprojektowano 13 studni żelbetowych DN1200 – które w przyszłości umożliwią podłączenie okolicznych przyległych posesji do kanalizacji gminnej.
Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje:
a) budowę sieci wodociągowej dn110x6,6mm PE100RC SDR17 o długości L=261,85 m z włączeniem w istniejącą sieć dn110 na trójnik z 3 zasuwami DN100 i zakończoną kołnierzem ślepym DN100;
b) budowę 3 hydrantów nadziemnych DN80mm z żeliwa sferoidalnego,
c) budowę sieci kanalizacji sanitarnej dn 200 PVC-U typu ciężkiego SDR 34 SN8 o długości L=287,95 m z rurą osłonową dn400mm dł. 15,0m pod istniejącą drogą powiatową Nr 1405L,
d) budowę 13 studni żelbetowych DN1200 mm,
e) włączenie projektowanej ks w istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej dn200.
W zakresie inwestycji występują obiekty budowlane o następujących kategoriach:
- sieci i urządzenia uzbrojenia terenu – kategoria XXVI.
Zadanie nr 3 – Budowa sieci wodociągowej w m. Stara Rokitnia.
Planowane przedsięwzięcie leży w m. Stara Rokitnia, gmina Stężyca, powiat rycki, woj. lubelskie, na działkach prywatnych z usytuowaniem wzdłuż drogi powiatowej Nr 1403L. Działki, na których zaplanowano trasę wodociągu – stanowią obecnie pola uprawne i kilka działek z zabudową, a w miejscowym planie zagospodarowania – jako tereny zabudowy zagrodowej z obszarem terenu usług publicznych (dz. 216 i 217) i drogi dojazdowej gminnej KDG (dz. 210).
Planowany wodociąg biegnie po działkach prywatnych obręb 13 Stara Rokitnia o nr ew.: 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 193, 194/1, 194/2, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 – na której jest włączenie w istniejącą sieć w110
Zadanie nr 4 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Brzeźce o dł. 775 m.b
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa sieci wodociągowej w m. Brzeźce, która zapewni dostawę wody na cele socjalno-bytowe poprzez budowę sieci gminnej do działek przyległych do drogi wewnętrznej (dz. nr 592 obręb 2 – Brzeźce), gm. Stężyca, pow. rycki, woj. lubelskie.
Projektowana sieć wodociągowa rozpoczyna się wpięciem w istniejącą sieć wodociągową w110 na dz. nr ew. 949 obręb 2 – Brzeźce, stanowiącej drogę gminną utwardzoną żwirową i biegnie dalej po tej działce na odcinku dł. 2,20m. Następnie projektowana sieć wodociągowa przebiegać będzie w istniejącej drodze wewnętrznej
gruntowej (dz. nr 592 obręb 2 – Brzeźce) na odcinku dł. 525,90 m.
Obie działki są własnością Inwestora - Gminy Stężyca.
Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje:
a) budowę sieci wodociągowej dn110x6,6 mm PE100RC SDR 17 o długości L=528,10 m z włączeniem w istniejącą sieć dn110 na trójnik z zasuwami DN100;
b) budowę 4 hydrantów nadziemnych DN80 z żeliwa sferoidalnego.
W zakresie inwestycji występują obiekty budowlane o następujących kategoriach:
- sieci i urządzenia uzbrojenia terenu – kategoria XXVI
Zadanie nr 5 - Budowa sieci wodociągowej w m. Borowina – Plebanka – Krukówka
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa sieci wodociągowej od m. Brzeziny do miejscowości: Krukówka, Plebanka i Borowina, która docelowo zapewni mieszkańcom tych miejscowości wodę na cele socjalno-bytowe. Zamierzenie budowlane zlokalizowane będzie w obrębie 0001 Brzeziny oraz 0006 Krukówka, gm. Stężyca, pow. rycki, woj. lubelskie.
Projektowana sieć wodociągowa rozpoczyna się wpięciem w istniejącą sieć wodociągową w160 w m. Brzeziny, na działce pasa drogowego drogi gminnej i biegnie dalej po działkach drogowych i prywatnych wzdłuż dróg gminnych na długości łącznej L = 5295 m, w tym sieć główna i odnogi boczne. Odcinki sieci wodociągowej zakończone hydrantami i kołnierzami ślepymi DN150.
Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje:
budowę sieci wodociągowej dn160x9,5 mm PE100RC SDR 17 o długości L=5295,0 m, z włączeniem w istniejącą sieć dn160 na trójnik z zasuwami; odcinki sieci zakończone kołnierzem ślepym DN150 i hydrantem ppoż., zasuwy sekcyjne na odejściach bocznych oraz przy hydrantach ppoż.; rury osłonowe dn400 mm PEHD SDR 17 na przejściach pod istn. przeszkodami: drogi, rowy, uzbrojenie; budowę 42 hydrantów nadziemnych DN80 z żeliwa sferoidalnego.
W zakresie inwestycji występują obiekty budowlane o następujących kategoriach:
- sieci i urządzenia uzbrojenia terenu – kategoria XXVI.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) i długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały (G)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie roboty budowlane, która polegające na:
-wykonaniu sieci wodociągowej z rur PE o średnicy co najmniej
Dn 110mm o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł oraz
-wykonaniu sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PVC lub PP o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł.
W/w roboty budowlane mogą być wykonane w ramach jednej roboty budowlanej lub w ramach max. dwóch robót budowlanych – jedna z nich dot. będzie sieci wodociągowej, druga dot. będzie sieci kanalizacji grawitacyjnej.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji zamówienia co najmniej 1 osobowy zespół składający się z Kierownika Budowy, który musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc do dnia składania ofert) pełniąc funkcję kierownika budowy przy realizacji budowy lub przebudowy lub modernizacji sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej oraz musi posiadać uprawnienia budowalne bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji u rządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów praca (lub uprawnienia w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Budowy, kierowania robotami budowlanymi) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeni dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy
-Wykaz robót budowlanych.
-Wykaz osób.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.2. Kwota wadium wynosi: 45 000,00 zł
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących form:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Stężyca tj.: 65 8724 1015 2002 1500 0534 0034
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu GPIOS 0271.2.2023”
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się dzień i godzinę uznania wskazanego powyżej rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego) lub złożenie innej ważnej formy wadium przed terminem składania ofert.
7. Wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt od 4 ppkt 2) - 4 ppkt 4) należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale X SWZ z zastrzeżeniem, iż dokument musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do jego wystawienia ze strony
Gwaranta (wystawcy gwarancji/ poręczenia).
8. Wprzypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.
9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawidłowy, nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp – zostanie odrzucona.
11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
12. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b)w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna,
a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
c)zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3.Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-11 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.