Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00078776/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137209 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774311300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@lambinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lambinowice.pl/1513/454/zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00ba5b2c-c9c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001364/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078776/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 307291,67 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowychi przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie. Zamówienie jest podzielone na dwie części.
I część zamówienia:
Część pierwsza obejmuje dowóz uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli z miejscowości:
Dworzysko, Szadurczyce, Okopy, Sowin, Wierzbie do Łambinowic
i odwóz uczniów i dzieci ze szkół i przedszkoli w Łambinowicach i Bielicach do miejscowości:
Sowin, Wierzbie, Okopy, Bielice, Malerzowice Wielkie, Dworzysko, Szadurczyce.
Łączna długość trasy jednego dnia wynosi: 127 km (dwa dowozy i dwa odwozy jednego dnia).
Długość i przebieg trasy, może w ciągu roku szkolnego ulegać niewielkim zmianom zależnie od potrzeb wynikających z organizacji pracy szkół i innych okoliczności mających wpływ na przebieg trasy przewozu uczniów, ale nie przekroczy w ramach umowy w sumie 130 km dziennie.
Ilość osób przewożonych jest zmienna i ze względu na osoby wsiadające i wysiadające może w sumie dziennie wynosić nawet 125 osób (tej liczby nie przekroczy), jednakże w tym samym czasie w autobusie nie będzie przewożonych więcej niż w sumie 55 osób, dlatego wykonawca ma obowiązek użycia pojazdu co najmniej 55 osobowego, w tym z 44 miejscami siedzącymi.
Propozycja rozkładu jazdy części pierwszej zamówienia, z której wynika ustalona dzienna ilość kilometrów, znajduje się w załączniku nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 187500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II zamówienia dotyczy Dowozów uczniów z terenu gminy do Zespołu Placówek w Nysie.Realizując 2 część zamówienia Wykonawca, będzie przewozić dzieci z miejscowości: Bielice, Malerzowice Wielkie, Dworzysko, Łambinowice, Budzieszowice i Lasocice do Nysy jednym kursem dowozu i odwozić po zajęciach do w/w miejscowości realizując w tym celu dwukrotny kurs odwozu w ciągu dnia (jeden dowóz do szkoły w Nysie i 2 odwozy do domu). W odwozach uwzględnia się różny czas kończenia zajęć i indywidualny ich plan, który na dzień ogłoszenia o zamówieniu nie jest możliwy do przewidzenia.
Uwzględniono fakt, że najmłodsi uczniowie, teoretycznie kończący zajęcia najwcześniej mieszkają w Lasocicach i Dworzysku zakłada się, że przez Budzieszowice będzie potrzeba trzykrotnego przejazdu w ciągu jednego dnia (1 dowóz i 2 odwozy). Jednocześnie dwukrotny dojazd do Budzieszowic w rzeczywistości, w związku ze zbieżnym planem zajęć uczniów, może nie być potrzebny.
Obecnie zakłada się, że będzie istniała potrzeba dowozu na tej trasie minimum grupy 7 uczniów + opiekun - jednym pojazdem; należy jednak uwzględnić zmiany, które mogą wystąpić w trakcie roku w skutek decyzji rodziców, dlatego pojazd musi być przystosowany do przewozu co najmniej 11 osób, w tym wszystkie miejsca siedzące.
Łączna długość tarasy jednego dnia wynosić ma 145,5 km (jeden dowóz i dwa odwozy).
Ilość dowożonych uczniów może się zwiększyć bez konieczności wydłużenia trasy lub, w przypadku dodatkowych dzieci z miejscowości, których nie obejmują aktualne trasy przewozu, długość dziennej trasy może ulegać zmianie. W takich przypadkach zakłada się możliwość zmiany umowy w trakcie realizacji zamówienia.
Plan dowozów dla części drugiej zamówienia wynikać będzie z indywidualnego planu zajęć przewożonych uczniów.
W związku z możliwością zmiany ilości dzieci dowożonych do szkoły w Nysie w trakcie realizacji zamówienia, przewiduje się możliwość zmiany treści umowy na dowóz uczniów do tej szkoły, zawartej w wyniku postępowania przetargowego. Ponieważ dzienna ilość kilometrów drugiej części zamówienia została ustalona na 145,5 km, ilość ta może ulec zmianie w przypadku pojawienia się w trakcie lat szkolnych objętych okresem realizacji zamówienia albo jeszcze przed ich rozpoczęciem konieczności dowozu ucznia z innej miejscowości niż objęte obecną trasą dowozu lub ucznia wymagającego organizacji dodatkowego przewozu. Przyjmuję się, iż może to być konieczność organizacji dodatkowej trasy dowozu do najbardziej odległej miejscowości leżącej poza ustaloną obecnie trasą co oznacza, że dzienna długość trasy może wzrosnąć nawet o 49 km (2 x 24,5 km).
W przypadku konieczności zmiany umowy związanej z wydłużeniem dziennej trasy przewozu, nowe wynagrodzenie wykonawcy będzie ustalone na podstawie wynikającej z zaoferowanej stawki dziennej stawki za 1 kilometr. Kwota wynagrodzenia będzie zwiększona o iloczyn ilości km wydłużenia dziennej trasy i wyliczonej stawki za kilometr.
Przewidywane maksymalne zmiany wydłużą trasę z 145,5 km do 194,5 km dziennie, co daje wzrost o 33,7% planowanej aktualnej długości dziennej trasy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 119791,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Paradowski Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "EUROTAM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540068850
7.3.3) Ulica: Opolska 1
7.3.4) Miejscowość: Tułowice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBIGNIEW PARADOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EUROTAM"
jakie przetargi wygrała firma
ZBIGNIEW PARADOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EUROTAM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119791,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119791,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Ewa Maciejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262764196
7.3.3) Ulica: Ignacego Kraszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Niemodlin
7.3.5) Kod pocztowy: 49-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWY EWA MACIEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWY EWA MACIEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.