Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00075200/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego - 8/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90
1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego - 8/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ebffd62-9b1b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 USŁUGI NAPRAW, KONSERWACJI, SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I POZOSTAŁEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075200/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171848,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie przeglądu konserwacyjnego sprzętu gastronomicznego i chłodniczego, sprawdzenie sprzętu pod względem technicznym, mechanicznym, elektrycznym oraz BHP, przeglądy konserwacyjne umożliwiające właściwą eksploatację, przegląd ogólny, orazw zależności od urządzenia / sprzętu sprawdzenie stanu technicznego, regulacje maszyn i urządzeń, pomiary rezystencji izolacji i ciągłości przewodu zerowego do zasilania włącznie, czyszczenie i smarowanie pracujących części i elementów, konserwacja uszczelek, dokręcenie poluzowanych elementów i mocowań, uzupełnienie brakujących ilości płynów eksploatacyjnych, wymiana lub czyszczenie filtrów, czyszczenie i odkamienianie, ostrzenie części tnących, poprawienie mocowań kabli przełączy; dokonanie wpisów w dowodach urządzenia, przeglądy konserwacyjne Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu, gdzie jest użytkowany sprzęt / urządzenie.
URZĄDZENIA DO SCHŁADZANIA I MROŻENIA ŻYWNOŚCI, URZĄDZENIA GRZEWCZE ORAZ DO OBRÓBKI TERMICZNEJ ŻYWNOŚCI, MASZYNY DO OBRÓBKI ŻYWNOŚCI, MASZYNY DO CZYSZCZENIA ŻYWNOŚCI (ok. 355 urządzeń / sprzętu). Użytkownicy sprzętu (miejsca użytkowania): Jednostka Wojskowa: 13 Wojskowy Odział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno, Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62, 86-300 Grudziądz, Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki: ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz, ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.5.) Wartość części: 51616,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie przeglądu konserwacyjnego pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek tunelowych / kapturowych, sprawdzenie sprzętu pod względem technicznym, mechanicznym, elektrycznym oraz BHP, przeglądy konserwacyjne umożliwiające właściwą eksploatację, przegląd ogólny, oraz w zależności od urządzenia / sprzętu sprawdzenie stanu technicznego, regulacje maszyn i urządzeń, pomiary rezystencji izolacji i ciągłości przewodu zerowego do zasilania włącznie, czyszczenie i smarowanie pracujących części i elementów, konserwacja uszczelek, dokręcenie poluzowanych elementów i mocowań, uzupełnienie brakujących ilości płynów eksploatacyjnych, wymiana lub czyszczenie filtrów, czyszczenie i odkamienianie, ostrzenie części tnących, poprawienie mocowań kabli przełączy; dokonanie wpisów w dowodach urządzenia, przeglądy konserwacyjne Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu, gdzie jest użytkowany sprzęt / urządzenie.URZĄDZENIA GRZEWCZE DO OBRÓBKI TERMICZNEJ ŻYWNOŚCI, MASZYNY I URZADZENIA MYJĄCE (ok. 34 urządzeń / sprzętu)
Miejsce wykonania usługi: Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno, Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62,
86-300 Grudziądz, Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki: ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz, ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.5.) Wartość części: 21045,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego, wykonanie napraw umożliwiających dalszą eksploatację (w tym wymiana zużytych części i elementów roboczych), dokonanie wpisów w dowodach urządzenia (zezwalających na dalszą eksploatację lub zakwalifikowanie sprzętu do wybrakowania), drobne naprawy sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu użytkowania sprzętu / urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania napraw z wykorzystaniem bazy warsztatowej u Wykonawcy w przypadku niemożności wykonania naprawy w miejscu użytkowania.(agregat chłodniczy (samochód chłodniczy/ izotermiczny, szafa chłodnicza pojemności do 800 l. szafa chłodnicza pojemności do 1500 l., szafa chłodnicza przeszklona do 1500l. szafa mroźnicza pojemności do 800 l. szafa mroźnicza pojemności do 1500 l. stół, basen chłodniczy, schłodzarko- zamrażarka szokowa, komora chłodnicza składana 3,5 - 7,5 m3, komora mroźnicza składana 7,5 - 11,5 m4, zamrażarka skrzyniowa poj. do 500 l. zamrażarka skrzyniowa poj. do 1000 l. agregat do szafy chłodniczej / mroźniczej, lada bemarowa, taboret grzewczy elektryczny, frytkownica elektryczna, patelnia elektryczna o pow. do 0,25 m2, patelnia elektryczna o pow. do 0,50 m2, zestaw kociołków elektrycznych, parowych, kocioł warzelny, gazowy, parowy, elektryczny do 250 l, kocioł warzelny, gazowy, parowy, elektryczny do 500 l, piekarnik elektryczny 3 komorowy, dystrybutor talerzy grzewczy, urządzenie do dezynfekcji jaj (naświetlacz), sterylizator UVA do noży, maszyna do rozdrabniania jarzyn, maszyna gastronomiczna uniwersalna, krajalnica do żywności, maszyna elektryczna do krojenia chleba, maszyna do mielenia mięsa, maszyna do formowania kotletów, szatkownica elektryczna, mieszarka elektryczna, obieraczka z płuczką. Jednostka Wojskowa: 13 Wojskowy Odział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno, Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62, 86-300 Grudziądz, Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki: ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz, ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.5.) Wartość części: 59349,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie napraw pieców konwekcyjno-parowych i zmywarek tunelowych / kapturowych, wykonanie napraw umożliwiających dalszą eksploatację (w tym wymiana zużytych części i elementów roboczych), dokonanie wpisów w dowodach urządzenia (zezwalających na dalszą eksploatację lub zakwalifikowanie sprzętu do wybrakowania), drobne naprawy sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu użytkowania sprzętu / urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania napraw z wykorzystaniem bazy warsztatowej u Wykonawcy w przypadku niemożności wykonania naprawy w miejscu użytkowania, piec konwekcyjno-parowy elektryczny 6-półkowy (Elektrolux - 1szt., Fagor – 2 szt.), piec konwekcyjno-parowy elektryczny 10-półkowy (Hendi - 1szt., Elektolux - 3szt., Hobart - 1szt, Convotcherm - 1szt.), piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20-półkowy (Retigo - 4szt., Hendi - 1szt, Gioric - 1 szt.), zmywarka kapturowa (Winterhalter - 3 szt., Hobart - 2 szt., RM GASTRO - 3 szt.), zmywarka tunelowa (Winterhalter - 3 szt., Hobart - 2 szt.).Miejsce użytkowania lub/i naprawy: Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno, Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62, 86-300 Grudziądz, Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki: ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz, ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.5.) Wartość części: 39837,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253950,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KLIMADOM" Naprawa, montaż urządzeń chłodniczych i gastronomicznych Piotr Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781120156
7.3.3) Ulica: Kłódka 12 a
7.3.4) Miejscowość: Rogóźno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-318
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51616,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 279 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96432,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21045,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serwis4gastro Wojciech Łaba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841099614
7.3.3) Ulica: Wczasowa 58
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21045,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 269 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KLIMADOM" Naprawa, montaż urządzeń chłodniczych i gastronomicznych Piotr Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781120156
7.3.3) Ulica: Kłódka 12 a
7.3.4) Miejscowość: Rogóźno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-318
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 279 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serwis4gastro Wojciech Łaba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841099614
7.3.3) Ulica: Wczasowa 58
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 269 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2025 r.
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.