Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00101784/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137422 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu -
wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlicze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jedlicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jedlicze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.jedlicze.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu -wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f009e88-d902-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005496/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu - wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej- konkurs MOF.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101784/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu. - wyposażenie medyczne, rehabilitacyjne tj.
1 043. Łóżko szpitalne 5 szt
2 044. Materac przeciwodleżynowy 5 szt
3 045. Wózek inwalidzki 10 szt.
4 046. Podnośnik dla osób niepełnosprawnych 3 szt
5 047. Zestaw rehabilitacyjny 2 szt
6 048. Wyposażenie gabinetu lekarskiego Pomieszczenie 1.18
1 szt
W ramach realizacji zadania dostawca zobowiązany będzie do wniesienia, rozmieszczenia i montażu, konfiguracji i uruchomienie poszczególnych elementów wyposażenia zgodnie ze specyfikacją. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszelkie materiały dodatkowe niezbędne do prawidłowego montażu, uruchomienia i konfiguracji elementów wyposażenia jak min. śruby, wkręty, kołki montażowe, przewody elektryczne, przewody antenowe, baterie itp. Wszelkie materiały opakowaniowe pozostałe po dostawie i montażu dostawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
Zamawiający dopuszcza zamienniki spełniające parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza tolerancje dla parametrów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia na poziomie +/_ 5% wymiarów podanych w dokumentacji przetargowej .
Wykonawca przy doborze sprzętu jest zobowiązany uwzględnić rzuty pomieszczeń w których sprzęty te zostaną ustawione.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę na cały przedmiot zamówienia.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
76 895,00 zł brutto;
Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w OPZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33193120-6 - Wózki inwalidzkie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60434,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60434,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINESIS Andrzej Boruta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841079434
7.3.3) Ulica: ul. Penara 23
7.3.4) Miejscowość: Iwonicz Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 38-440
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE KINESIS ANDRZEJ BORUTA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE KINESIS ANDRZEJ BORUTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60434,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI JEDLICZE
- Prace remontowo-konserwatorskie przy elewacji budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Domu Legionowo-Strzeleckiego w Jedliczu.
- Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Jedlicze oraz w m. Żarnowiec
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
więcej: przetargi JEDLICZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sędziejowicach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Zakup wraz z dostawą czytnika płytek
- Dostawa sprz. med.(syst. podsuf) jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we w DPS przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Rejonowej w Ropczycach w ramach projektu FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) ...
- Dostawa sprzętu medycznego (53)
- DZP/18/25 DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH W RAMACH WSPARCIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.