Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146496/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00154303/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00159585/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00164058/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00265631/01 - Wynik z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
4WOG.1200.2712.17.2023 Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG.1200.2712.17.2023 Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15cec77c-c23d-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103961/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, urządzeń chłodniczych oraz klimatyzatorów na 2023 rok
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/4wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/4wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w
języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez System.
3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/4wog
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania
do Systemu.
5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się
komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji,
pytań, wniosków
w ramach postępowania.
6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki
Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w
szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania.
7. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między
Zamawiającym,
a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za
pośrednictwem Systemu,
w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna
w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
8. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co
najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
9. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy
następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
- w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie
i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek
- w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich
użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
11. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest
uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy
zakładaniu profilu Wykonawcy.
12. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
Więcej informacji znajduje się w rozdz. VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
• 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238;
• Portal PZP Sp. z o.o., ul. P. Bardowskiego 4 lok. U2, 35 - 005 Rzeszów.
b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak,
kontakt: 261111238 514 519 700 *;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.17.2023 prowadzonym w trybie podstawowym.
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę Pzp;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
• Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych,
prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do
Zamawiającego.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.
• zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z
późn. zm.53)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których
mowa w dziale IX, do upływu terminu do ich wniesienia.
Więcej informacji znajduje się w rozdz. XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.17.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części:
Część 1 – Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez SOI Gliwice w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 4) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności przeglądu, sprawdzenia zanieczyszczenia, sprawdzenia stanu technicznego poboru prądu, sprawności instalacji elektrycznej, uzupełnienia dokumentacji eksploatacyjnej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części:
Część 2 – Przegląd i konserwacja klimatyzatorów oraz urządzeń wentylacji mechanicznej w kompleksie wojskowym w Bytomiu, Radzionkowie i Toszku administrowanych przez SOI Bytom w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 4) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności przeglądu, sprawdzenia zanieczyszczenia, sprawdzenia stanu technicznego poboru prądu, sprawności instalacji elektrycznej, uzupełnienia dokumentacji eksploatacyjnej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części:
Część 3 – Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji
w kompleksach administrowanych przez SOI Lubliniec w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 4) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności przeglądu, sprawdzenia zanieczyszczenia, sprawdzenia stanu technicznego poboru prądu, sprawności instalacji elektrycznej, uzupełnienia dokumentacji eksploatacyjnej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części:
Część 4 – Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych znajdujących się w zasobach SOI Tarnowskie Góry w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 4) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności przeglądu, sprawdzenia zanieczyszczenia, sprawdzenia stanu technicznego poboru prądu, sprawności instalacji elektrycznej, uzupełnienia dokumentacji eksploatacyjnej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części:
Część 5 – Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacji
i wentylacji mechanicznej w kompleksach administrowanych przez SOI Katowice w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 4) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności przeglądu, sprawdzenia zanieczyszczenia, sprawdzenia stanu technicznego poboru prądu, sprawności instalacji elektrycznej, uzupełnienia dokumentacji eksploatacyjnej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części:
Część 6 – Wykonanie konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów znajdujących się w SOI Krapkowice w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 4) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności przeglądu, sprawdzenia zanieczyszczenia, sprawdzenia stanu technicznego poboru prądu, sprawności instalacji elektrycznej, uzupełnienia dokumentacji eksploatacyjnej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części:
Część 7 – Świadczenie usług konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów w kompleksach wojskowych w zasobach SOI Opole w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 4) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności przeglądu, sprawdzenia zanieczyszczenia, sprawdzenia stanu technicznego poboru prądu, sprawności instalacji elektrycznej, uzupełnienia dokumentacji eksploatacyjnej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice w 2023 r. w podziale na 8 części:
Część 8 – Wykonanie usługi konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w kompleksach wojskowych znajdujących się w zasobach SOI Bielsko-Biała w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 4) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności przeglądu, sprawdzenia zanieczyszczenia, sprawdzenia stanu technicznego poboru prądu, sprawności instalacji elektrycznej, uzupełnienia dokumentacji eksploatacyjnej. Wymóg ten dotyczy wyłącznie osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ wraz
z zawartymi oświadczeniami – podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Wykonawca w formularzu ofertowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę. Brak podania wymaganych danych lub brak załączenia do oferty podpisanego formularza, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp;
2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.
Uwaga:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (część A ww. załącznika).
Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy.
3. Formularz cenowy odpowiednio dla każdej części (załącznik nr 4 do SWZ) - podpisany przez Wykonawcę lub pełnomocnika. Wykonawca
w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji. Brak podania wymaganych danych lub brak załączenia do oferty podpisanego formularza, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj.: w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 455 ustawy Pzp oraz w sytuacjach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik
nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-23 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/4wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-23 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:Od dnia zawarcia umowy do 30.11.2023 r. dla części 1-8
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Konserwacja i serwis instalacji c.o. wentylacji, klimatyzacji, kanalizacji, ciepłej i zimnej wody w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie.
- Świadczenie usług konserwacyjnych i serwisowych urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Usługa konserwacji, serwisu i przeglądów dwóch agregatów wody lodowej w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.40.2024)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.