eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa samochodów dostawczych oraz samochodu osobowego



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów dostawczych oraz samochodu osobowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/zslp-siedlce/zamowienia-publiczne6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Spedycja drewna, infrastruktura leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodów dostawczych oraz samochodu osobowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8887b17-9e0d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054174/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa samochodów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077801/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.270.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 602700,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 490000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodów dla Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach, w tym:
zadanie nr 1 – dostawa 2 szt. samochodów dostawczych
Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do rozszerzenia zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego dla każdego z zadań, poprzez zakup dodatkowo maksymalnie 2 samochodów dostawczych dla zadania nr wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 roku, spełniających wymagania techniczne określone odpowiednio w załączniku nr 8 do SWZ.

Termin dostawy -Zadanie nr 1: maksymalnie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy;

Termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 6 miesięcy od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy o skorzystaniu z prawa opcji.

Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach ul. Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce

Wymagania odnośnie parametrów pojazdów zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącego załącznikiem do SWZ prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe

4.5.5.) Wartość części: 369000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodów dla Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach, w tym:

zadanie nr 2 – dostawa samochodu osobowego

Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do rozszerzenia zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego dla każdego z zadań, poprzez zakup dodatkowo maksymalnie 1 samochodu osobowego dla zadania nr 2 wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku, spełniającego wymagania techniczne określone odpowiednio w załączniku nr 9 do SWZ.

Termin dostawy -Zadanie nr 2: maksymalnie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy;

Termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 6 miesięcy od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy o skorzystaniu z prawa opcji.

Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach ul. Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce

Wymagania odnośnie parametrów pojazdów zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia będącego załącznikiem do SWZ prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 233700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367960,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367960,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367960,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIX FORUM LIDER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271113753

7.3.4) Miejscowość: Konopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 21-030

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367960,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu na realizację zadanie nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.