eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecZaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad. pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gm. Ogrodzieniec przez montaż ogniw fotowoltaicznych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137595 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad. pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gm. Ogrodzieniec przez montaż ogniw fotowoltaicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ogrodzieniec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad. pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gm. Ogrodzieniec przez montaż ogniw fotowoltaicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ce65b2-af2b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

”Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gminy Ogrodzieniec poprzez montaż ogniw fotowoltaicznych” dofinansowany z E F R R w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.1. Odnawialne źródła energii dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049080/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288146,34 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:
a) Część nr 1 – Zespół Szkolno–Przedszkolny, ul. Kościuszki 67, 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 2980. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na dachu budynku;


2. Zakres zamówienia obejmuje:
• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:
a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;
b) część opisową;
c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;
d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;
e) dobór kabli;
f) współdziałanie z instalacją odgromową;
g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;
h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;
i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;
j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.
Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.
• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:
a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;
b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;
c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;
d) budowę połączeń kablowych między panelami;
e) wykonanie instalacji odgromowej;
f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;
g) montaż na konstrukcji wsporczej;
h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;
i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);
j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;
k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 75203,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:
a) Część nr 2– budynek hali sportowej ul. Orzeszkowej 13, 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 804/11. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na dachu budynku;


2. Zakres zamówienia obejmuje:
• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:
a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;
b) część opisową;
c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;
d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;
e) dobór kabli;
f) współdziałanie z instalacją odgromową;
g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;
h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;
i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;
j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.
Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.
• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:
a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;
b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;
c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;
d) budowę połączeń kablowych między panelami;
e) wykonanie instalacji odgromowej;
f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;
g) montaż na konstrukcji wsporczej;
h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;
i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);
j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;
k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 75203,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:
a) Część nr 3– ujęcie wody, ul. Kościuszki 1c 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 804/11. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 50 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na gruncie


2. Zakres zamówienia obejmuje:
• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:
a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;
b) część opisową;
c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;
d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;
e) dobór kabli;
f) współdziałanie z instalacją odgromową;
g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;
h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;
i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;
j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.
Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.
• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:
a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;
b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;
c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;
d) budowę połączeń kablowych między panelami;
e) wykonanie instalacji odgromowej;
f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;
g) montaż na konstrukcji wsporczej;
h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;
i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);
j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;
k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 137739,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66174,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77121,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77121,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Solar Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7521450494

7.3.3) Ulica: Wszeradów 2

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77121,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73130,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117471,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73130,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Solar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7521450494

7.3.3) Ulica: Wszeradów 2

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73130,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147009,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219555,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147009,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA PV Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1182187297

7.3.3) Ulica: ul. Święcicka 57

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147009,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.