Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00049080/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00062559/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137595 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad. pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gm. Ogrodzieniec przez montaż ogniw fotowoltaicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ogrodzieniec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach zad. pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gm. Ogrodzieniec przez montaż ogniw fotowoltaicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ce65b2-af2b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
”Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych Gminy Ogrodzieniec poprzez montaż ogniw fotowoltaicznych” dofinansowany z E F R R w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.1. Odnawialne źródła energii dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049080/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288146,34 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:a) Część nr 1 – Zespół Szkolno–Przedszkolny, ul. Kościuszki 67, 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 2980. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na dachu budynku;
2. Zakres zamówienia obejmuje:
• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:
a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;
b) część opisową;
c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;
d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;
e) dobór kabli;
f) współdziałanie z instalacją odgromową;
g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;
h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;
i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;
j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.
Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.
• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:
a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;
b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;
c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;
d) budowę połączeń kablowych między panelami;
e) wykonanie instalacji odgromowej;
f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;
g) montaż na konstrukcji wsporczej;
h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;
i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);
j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;
k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 75203,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:a) Część nr 2– budynek hali sportowej ul. Orzeszkowej 13, 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 804/11. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na dachu budynku;
2. Zakres zamówienia obejmuje:
• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:
a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;
b) część opisową;
c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;
d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;
e) dobór kabli;
f) współdziałanie z instalacją odgromową;
g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;
h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;
i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;
j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.
Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.
• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:
a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;
b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;
c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;
d) budowę połączeń kablowych między panelami;
e) wykonanie instalacji odgromowej;
f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;
g) montaż na konstrukcji wsporczej;
h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;
i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);
j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;
k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 75203,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie a także przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej w lokalizacji:a) Część nr 3– ujęcie wody, ul. Kościuszki 1c 42-440 Ogrodzieniec, nr działki 804/11. Mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 50 kWp montowana będzie na konstrukcji wsporczej na gruncie
2. Zakres zamówienia obejmuje:
• Faza 1: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej:
a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;
b) część opisową;
c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;
d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;
e) dobór kabli;
f) współdziałanie z instalacją odgromową;
g) wybór umiejscowienia instalacji w uzgodnieniu z dysponentami nieruchomości, na których lokalizowana będzie inwestycja;
h) uzupełnienie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;
i) karty katalogowe, a także certyfikaty potwierdzające dopuszczenie do użytku wybranych komponentów instalacji;
j) certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do montażu systemów fotowoltaicznych.
Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji.
• Faza 2 : Roboty budowlano-montażowe obejmują:
a) wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych;
b) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;
c) dobór i dostawę konstrukcji wsporczej do montażu paneli;
d) budowę połączeń kablowych między panelami;
e) wykonanie instalacji odgromowej;
f) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;
g) montaż na konstrukcji wsporczej;
h) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej;
i) dokonanie rozruchu elektrowni wraz z przewidywanym okresem próbnym (min. 7 dni);
j) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;
k) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje;
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej przed rozpoczęciem czynności odbiorowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 137739,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66174,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77121,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77121,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Solar Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7521450494
7.3.3) Ulica: Wszeradów 2
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77121,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73130,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117471,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73130,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Solar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7521450494
7.3.3) Ulica: Wszeradów 2
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73130,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147009,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219555,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147009,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA PV Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1182187297
7.3.3) Ulica: ul. Święcicka 57
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147009,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-302021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
- Świadczenie usług w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Ogrodzieniec w 2025 roku
- Poprawa gospodarki wodnej w Gieble przy ul. Częstochowskiej - Gmina Ogrodzieniec
- Poprawa gospodarki wodnej w Gieble - Gmina Ogrodzieniec
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.