Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059573/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. projekt. dla zadania: „Przebudowa DP nr 1918D na odcinku od skrzyżowania z DW nr 368 do gr. terenu kolejowego w m. Długołęka, gm. Długołęka" wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48717222066
1.5.8.) Numer faksu: +48717221706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. projekt. dla zadania: „Przebudowa DP nr 1918D na odcinku od skrzyżowania z DW nr 368 do gr. terenu kolejowego w m. Długołęka, gm. Długołęka" wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c68039-8f2a-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024993/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowywanie dokumentacji projektowych dotyczących budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu dróg powiatowych i drogowych obiektów inżynierskich oraz pełnienie nadzorów autorskich w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.4.2022.II.DT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 338901,47 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40351,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej i uzgodnienie niezbędnych pozycji projektowych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, w tym:
a) inwentaryzacja stanu istniejącego (uwzględniająca elementy charakterystyczne i punkty kolizji z elementami uzbrojenia terenu),
b) projekt zagospodarowania terenu,
c) projekty budowlane (składające się z PZT, projektów architektoniczno-budowlanych i projektów technicznych) co najmniej następujących branż:
- drogowa,
- kanalizacja deszczowa/odwodnienie,
- przebudowa kolizyjnej infrastruktury elektroenergetycznej,
- przebudowa kolizyjnej infrastruktury telekomunikacyjnej,
- przebudowa kolizyjnej infrastruktury sanitarnej,
- przebudowa kolizyjnej infrastruktury gazowej,
- przebudowa sygnalizacji świetlnej (jeżeli konieczne),
d) projekt rozbiórki budynków, ogrodzeń itp., uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę (jeśli takie wystąpią),
e) projekty branżowe wykonawcze,
f) projekt budowlany, techniczny i wykonawczy kanału technologicznego (jeżeli konieczny),
g) projekt stałej organizacji ruchu,
h) projekt czasowej organizacji ruchu,
i) opracowania środowiskowe, prawomocna decyzja środowiskowa (jeżeli konieczna),
j) operaty wodnoprawne wraz z pozwoleniem/zgłoszeniem wodnoprawnym,
k) decyzje, opinie, uzgodnienia, pozwolenia itp.,
l) uzyskanie odstępstw od obowiązujących przepisów,
m) mapa do celów projektowych z inwentaryzacją geodezyjną,
n) skuteczne zgłoszenie wykonania robót budowlanych lub uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,
o) opinia geotechniczna oraz badania geotechniczne w zakresie odpowiednim do kategorii geotechnicznej projektowanego obiektu,
p) badania istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z podaniem ewentualnych zaleceń,
q) pomiary i analizy ruchu,
r) przekazanie do zaakceptowania przez Zamawiającego ostatecznej wersji opracowanej dokumentacji projektowej,
s) uzyskanie w imieniu Zamawiającego opinii i uzgodnień z Dolnośląską Służbą Dróg i Kolei oraz Polskimi Kolejami Państwowymi,
t) sporządzenie informacji dotyczącej BIOZ,
u) dokumentacja do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych zawierająca: przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ofertowe, STWiORB,
v) wersja elektroniczna dokumentacji,
w) opracowanie odpowiedzi na pytania do postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych i dokonanie modyfikacji (zmian) opracowań projektowych wynikających z ww. pytań i odpowiedzi,
x) przeprowadzeniu konsultacji społecznych (min. jednokrotnie) dla planowanego przedsięwzięcia z mieszkańcami powiatu wrocławskiego,
y) wizualizacje projektu – min. 2 miejsca,
z) przeniesienie na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych i własności przedmiotowych projektów, co nastąpi wraz z przekazaniem tych projektów.
Warunki opinii i uzgodnień z zarządcami terenów, gestorami sieci itp. należy każdorazowo przekazywać do Zamawiającego celem akceptacji z jednoczesnym zachowaniem możliwości ewentualnego odwołania się od wydanych uzgodnień. Wszystkie materiały wyjściowe, opinie, uzgodnienia itp. pozyskuje swoim staraniem Wykonawca.
2) Etap II – sprawowanie nadzoru autorskiego
Nadzór autorski sprawowany będzie w trakcie wykonywania robót przez Wykonawcę robót budowlanych do czasu ich zrealizowania i odebrania protokołem/-ami odbioru końcowego bez uwag. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie poszczególnych branż w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz.2351 z późn. zm.) przez osoby będące twórcami projektu budowlanego (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm.).
Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie niższym niż 60% wartości umownej brutto.
Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, w tym w zakresie art. 95 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, został ujęty załączniku 4 do SWZ Projekcie umowy oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie TRAKT Grzegorz Lewowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 614-154-19-88
7.3.3) Ulica: Sędzisław 50
7.3.4) Miejscowość: Marciszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERSKIE TRAKT Grzegorz Lewowski
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERSKIE TRAKT Grzegorz Lewowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.