Ogłoszenie z dnia 2025-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625650/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Ekologiczny mechanik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Samochodowych w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473057321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-335
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zss.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zss-lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-359a2456-f5eb-49c0-8a8e-59b7beece3e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Ekologiczny mechanik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359a2456-f5eb-49c0-8a8e-59b7beece3e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00474415/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi Szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn.: „Ekologiczny mechanik” nr FELD.08.08.-IZ.00-0027/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS/27/23/ZP/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 36740,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Ekologiczny mechanik” nr FELD.08.08.-IZ.00-0027/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych, specjalistycznych wraz z egzaminami, prowadzących do nabycia umiejętności i nowych kompetencji zawodowych dla nauczycieli i uczniów Zespół Szkół Samochodowych w Łodzi, ul. Wojciecha Kilara 3/5, 91-335 Łódź objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0027/23 pn.: „Ekologiczny mechanik”. Zamówienie jest podzielone na 4 części i szczegółowo opisane w Załączniku Nr 9 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. w tym na:
Część I - Szkolenie „Szkolenie z zakresu zapobiegania dyskryminacji i przemocy motywowanych uprzedzeniami.”
Część II - Edukacja włączająca
Część III - Kurs SEP do 1 kW
Część IV - Kurs AutoCAD
UWAGA: Dotyczy Część Nr 3 i 4 – szkolenia / kursy dla uczniów. Warunkiem koniecznym dla dopuszczenia trenerów do prowadzenia zajęć z uczniami jest przekazanie do dokumentacji projektu przez każdego trenera zaświadczenia z KRK. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 30 dni przed rozpoczęciem zajęć. Każdy wykładowca prowadzący zajęcia w ramach szkolenia /kursu załączy oświadczenie o wyrażeniu zgody na udostępnienia swoich danych osobowych celem sprawdzenia go w rejestrze RPS (Rejestr Przestępców Seksualnych) i rejestrze CROD (Centralny Rejestr Orzeczeń Dyscyplinarnych). Zaświadczenie RPS musi być pobrane z rejestru nie wcześniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególności ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem do umowy – stanowiącymi załączniki do niniejszej SWZ.
Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. zgodnie z wytycznymi projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 3690,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Ekologiczny mechanik” nr FELD.08.08.-IZ.00-0027/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych, specjalistycznych wraz z egzaminami, prowadzących do nabycia umiejętności i nowych kompetencji zawodowych dla nauczycieli i uczniów Zespół Szkół Samochodowych w Łodzi, ul. Wojciecha Kilara 3/5, 91-335 Łódź objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0027/23 pn.: „Ekologiczny mechanik”. Zamówienie jest podzielone na 4 części i szczegółowo opisane w Załączniku Nr 9 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. w tym na:
Część I - Szkolenie „Szkolenie z zakresu zapobiegania dyskryminacji i przemocy motywowanych uprzedzeniami.”
Część II - Edukacja włączająca
Część III - Kurs SEP do 1 kW
Część IV - Kurs AutoCAD
UWAGA: Dotyczy Część Nr 3 i 4 – szkolenia / kursy dla uczniów. Warunkiem koniecznym dla dopuszczenia trenerów do prowadzenia zajęć z uczniami jest przekazanie do dokumentacji projektu przez każdego trenera zaświadczenia z KRK. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 30 dni przed rozpoczęciem zajęć. Każdy wykładowca prowadzący zajęcia w ramach szkolenia /kursu załączy oświadczenie o wyrażeniu zgody na udostępnienia swoich danych osobowych celem sprawdzenia go w rejestrze RPS (Rejestr Przestępców Seksualnych) i rejestrze CROD (Centralny Rejestr Orzeczeń Dyscyplinarnych). Zaświadczenie RPS musi być pobrane z rejestru nie wcześniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególności ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem do umowy – stanowiącymi załączniki do niniejszej SWZ.
Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. zgodnie z wytycznymi projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 50,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Ekologiczny mechanik” nr FELD.08.08.-IZ.00-0027/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych, specjalistycznych wraz z egzaminami, prowadzących do nabycia umiejętności i nowych kompetencji zawodowych dla nauczycieli i uczniów Zespół Szkół Samochodowych w Łodzi, ul. Wojciecha Kilara 3/5, 91-335 Łódź objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0027/23 pn.: „Ekologiczny mechanik”. Zamówienie jest podzielone na 4 części i szczegółowo opisane w Załączniku Nr 9 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. w tym na:
Część I - Szkolenie „Szkolenie z zakresu zapobiegania dyskryminacji i przemocy motywowanych uprzedzeniami.”
Część II - Edukacja włączająca
Część III - Kurs SEP do 1 kW
Część IV - Kurs AutoCAD
UWAGA: Dotyczy Część Nr 3 i 4 – szkolenia / kursy dla uczniów. Warunkiem koniecznym dla dopuszczenia trenerów do prowadzenia zajęć z uczniami jest przekazanie do dokumentacji projektu przez każdego trenera zaświadczenia z KRK. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 30 dni przed rozpoczęciem zajęć. Każdy wykładowca prowadzący zajęcia w ramach szkolenia /kursu załączy oświadczenie o wyrażeniu zgody na udostępnienia swoich danych osobowych celem sprawdzenia go w rejestrze RPS (Rejestr Przestępców Seksualnych) i rejestrze CROD (Centralny Rejestr Orzeczeń Dyscyplinarnych). Zaświadczenie RPS musi być pobrane z rejestru nie wcześniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególności ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem do umowy – stanowiącymi załączniki do niniejszej SWZ.
Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. zgodnie z wytycznymi projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Ekologiczny mechanik” nr FELD.08.08.-IZ.00-0027/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych, specjalistycznych wraz z egzaminami, prowadzących do nabycia umiejętności i nowych kompetencji zawodowych dla nauczycieli i uczniów Zespół Szkół Samochodowych w Łodzi, ul. Wojciecha Kilara 3/5, 91-335 Łódź objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0027/23 pn.: „Ekologiczny mechanik”. Zamówienie jest podzielone na 4 części i szczegółowo opisane w Załączniku Nr 9 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. w tym na:
Część I - Szkolenie „Szkolenie z zakresu zapobiegania dyskryminacji i przemocy motywowanych uprzedzeniami.”
Część II - Edukacja włączająca
Część III - Kurs SEP do 1 kW
Część IV - Kurs AutoCAD
UWAGA: Dotyczy Część Nr 3 i 4 – szkolenia / kursy dla uczniów. Warunkiem koniecznym dla dopuszczenia trenerów do prowadzenia zajęć z uczniami jest przekazanie do dokumentacji projektu przez każdego trenera zaświadczenia z KRK. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 30 dni przed rozpoczęciem zajęć. Każdy wykładowca prowadzący zajęcia w ramach szkolenia /kursu załączy oświadczenie o wyrażeniu zgody na udostępnienia swoich danych osobowych celem sprawdzenia go w rejestrze RPS (Rejestr Przestępców Seksualnych) i rejestrze CROD (Centralny Rejestr Orzeczeń Dyscyplinarnych). Zaświadczenie RPS musi być pobrane z rejestru nie wcześniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególności ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem do umowy – stanowiącymi załączniki do niniejszej SWZ.
Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. zgodnie z wytycznymi projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz, ul. Emilii Plater 1a/53, 05-500 Piaseczno, NIP: 8761159474, REGON: 015863643, woj. mazowieckie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1485,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz, ul. Emilii Plater 1a/53, 05-500 Piaseczno, NIP: 8761159474, REGON: 015863643, woj. mazowieckie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 609,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 609,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz, ul. Emilii Plater 1a/53, 05-500 Piaseczno, NIP: 8761159474, REGON: 015863643, woj. mazowieckie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: ul. Emilii Plater 1a/53
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9135,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PC OPEN Sp. z o.o., ul. Dowborczyków 30/34 lok 1.02, 90-019 Łódź, woj. Łódzkie, NIP: 7322170013, REGON: 101407249
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322170013
7.3.3) Ulica: ul. Dowborczyków 30/34 lok 1.02
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-019
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.06.2025 Dostawa testów molekularnych do wykrywania norowirusów w żywności
- SZP.281.26.2025 - Dostawa rezonansu stochastycznego dla Instytutu "CZMP"
- Zapytanie nr 1/2025 - Budowa wodnego placu zabaw wraz z kompleksem zjeżdżalni zewnętrznych oraz budynkiem technicznym, zagospodarowaniem terenu i urządzeniami budowlanymi na terenie obiektu sportowo-rekreacyjnego Aqua Park Łódź Sp. z o.o., 94-208 Łódź
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej na rozbudowę i przebudowę części mieszkalno - bytowej Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania pomiarowego.
- Świadczenie usługi związanej z dostępem do bramki SMS na potrzeby Urzędu Miasta Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pruszcz Gdański realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- FERC.02.02-CS.01-001/23/1368/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 Dostawa i wdrożenie zarządzalnych przełączników sieciowych, UTM wraz z systemem centralnego składowania logów w ramach projektu Cyberbezpie
- Świadczenie usług Superwizora oraz usługi szkolenia kandydatów na rodziny zastępcze w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Usługa organizacji 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn. "Design, estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Dostawa oprogramowania z wdrożeniem i szkoleniem administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ropczyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.