Og³oszenie z dnia 2022-04-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00200271/01 - Wynik z dnia 2022-06-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kuchni PP Nr 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265-437
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kuchni PP Nr 6
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-beec0517-c61e-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00137611
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027272/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 Modernizacja kuchni PP Nr 6
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)zg³oszenie do postêpowania wymaga
zalogowania wykonawcy do systemu
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl , www.glogow.bip.info.pl. (przez Biuletyn Informacji Publicznej
zak³adka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet); 2) wykonawca po wybraniu
opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia
has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj siê”;3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym
zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie
z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas
nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4)po za³o¿eniu konta
wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu; komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie
elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej; za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „korespondencja”;5)wykonawca
mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za
po¶rednictwem platformy zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki
„korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiaj±cemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE;
powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikuj±cym z obrazka, klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie
wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane".6)Zamawiaj±cy informuje, i¿ w
przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa G³ogów tel.
+48 22 2572224 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:
oneplace@marketplanet.pl;7)Zamawiaj±cy zgodnie z § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), okre¶la
dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie „pdf" - zaleca siê
podpisywaæ formatem PAdES,- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf",
wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany
za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.3.niezbêdne wymagania
sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:1)sta³y dostêp do sieci Internet
o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna
przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;4)w³±czona obs³uga JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.4.dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o
wielko¶ci do 100 MB w txt, zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): obowi±zkowe informacje zosta³y zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowi±zkowe informacje zosta³y zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP 271.21.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
powierzchnia u¿ytkowa ca³ego obiektu - 625,5 m2
kubatura ca³ego obiektu - 4442,0 m3
w tym:
kubatura - czê¶æ dydaktyczna (strefa nr 1) - 3155,0 m3
kubatura - segment ¿ywieniowy (przedmiotowa strefa nr 2) - 1287,0 m3
Zakres robót budowlanych:
- demonta¿ istniej±cych warstw posadzek (lastryko, pos. cementowa, wyk³adzina PVC),
- demonta¿ czê¶ci ¶cianek dzia³owych,
- demonta¿ ok³adzin ¶ciennych – p³ytek ceramicznych,
- skucie tynków ze ¶cian i sufitów (wszystkie pomieszczenia),
- demonta¿ drzwi wewnêtrznych z o¶cie¿nicami,
- demonta¿ instalacji elektrycznej (gniazda, ³±czniki, demonta¿ lamp),
- demonta¿ instalacji wodnej z rur stalowych, demonta¿ pionów i poziomów kanalizacyjnych rur ¿eliwnych, demonta¿ armatury i urz±dzeñ sanitarnych i technologii kuchni (w zakresie instalacji co roboty rozbiórkowe nie s± objête niniejszym opracowaniem projektowym),
- demonta¿ d¼wigów towarowych,
- wyburzenia w ¶cianach no¶nych i dzia³owych,
- monta¿ nadpro¿y stalowych w nowoprojektowanych otworach drzwiowych i okiennych,
- wykonanie zamurowañ z ceg³y pe³nej,
- wykonanie nowych ¶cianek dzia³owych z p³ytek gazobetonowych gr. 12cm,
- wykonanie nowych tynków wewnêtrznych,
- wykonanie ok³adzin ¶ciennych,
- wykonanie posadzek p³ytkowych,
- monta¿ drzwi i okien-na¶wietli,
- wymiana d¼wigów towarowych,
- monta¿ nowej instalacji elektrycznej,
- monta¿ nowej instalacji gazowej,
- przebudowa przewodów wentylacyjnych i monta¿ kana³u wyci±gowego ze strefy obróbki
cieplnej w kuchni oraz zmywalni,
- przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- przebudowa instalacji c.o.
Zakres robót uwzglêdnia równie¿ aktualizacjê w zakresie:
a) w zakresie ochrony p.po¿arowej:
- zmianê sposobu wydzielenia stref po¿arowych na elewacji budynku (z uwzglêdnieniem jego termomodernizacji przeprowadzonej w pa¼dzierniku 2017r metod± ETICS z zastosowaniem styropianu gr. 14cm) – rezygnuje siê z wklejenia niepalnej we³ny w pasie szer. 2,0m na rzecz wklejenia we³ny mineralnej o EI60 na wklejenie pasów we³ny mineralnej szer. 30cm, wysuniêtej 30cm poza lico zewnêtrzne ¶ciany. Pasy te nale¿y wykonaæ z 3 warstw we³ny mineralnej twardej (fasadowej) o gr. 15cm. Zewnêtrzne krawêdzie wzmocniæ profilami aluminiowymi. P³aszczyznê zewnêtrzn± nale¿y wykoñczyæ warstw± zbrojon± (siatka
z w³ókna szklanego na zaprawie klejowej) oraz tynkiem cienkowarstwowym – silikatowym o fakturze „kasza” frakcji ziarna 2,0mm. Zmiany te graficznie pokazano na rys. Z.4.1-Z.4.4.
- zmianê oznakowania ewakuacyjnego z uwzglêdnieniem normy PN-EN ISO 7010:2012- opis w p. 8.2 i rysunki Z.9.1-Z.9.3,
- monta¿ zaworów pierwszeñstwa na instalacji bytowo-gospodarczej, opis w p. 8.4 i rys. Z.7.1
- monta¿ przepustów p.po¿arowych w stropie w piwnicy na przej¶ciach przez strop pionów kanalizacyjnych PVC110 (6szt) i pionu stalowego instalacji hydrantowej (dn50) – opis
w p. 8.4 i 8.5 i rys. Z.7.1. b),
- instalacja wentylacyjna – aktualizacja doboru centrali nawiewno-wywiewnej ze zmian± nagrzewnicy z glikolowej, zasilanej z wewnêtrznej instalacji grzewczej przedszkola,
na autonomiczn± nagrzewnicê inwerterow±, zintegrowan± z central± nawiewno - wywiewn± – opis w p. 8.6 i rys. Z.6.5, 14 c)
W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania i przekazania Zamawiaj±cemu pozwolenia na u¿ytkowanie / potwierdzenia przyjêcia przez w³a¶ciwy organ nadzoru budowlanego zg³oszenia zakoñczenia robót bez uwag.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
do wysoko¶ci 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wykorzystania wszystkich rodzajów prac okre¶lonych w dokumentacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 300.000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych): co potwierdz± poprzez z³o¿enie aktualnej informacji banku,
b) posiadaj± ubezpieczenie od OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê co najmniej 1.000.000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych).
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadaj± do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia tzn. w okresie ostatnich o¶miu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze nie mniejszej ni¿ 1200 m3 z budow±/przebudow± instalacji sanitarnych i elektrycznych w ramach której podlega³ remontowi/ budowie/ przebudowie/ rozbudowie segment ¿ywieniowy, co potwierdz± w wykazie wykonanych robót i referencjami;
b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ :
- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót ogólnobudowlanych;
- kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalno¶ci sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, b±d¼ te¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót elektrycznych;
- kierownikiem robót o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ sanitarnych (1 osoba) posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, b±d¼ te¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót sanitarnych;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej (wg za³±cznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b),
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (wzór stanowi za³±cznik Nr 8 do SWZ ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 8 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg za³±cznika Nr 4 do SWZ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg za³±cznika Nr 5 do SWZ),
c) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
d) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu
3) Pe³nomocnictwo
4) Zobowi±zanie podmiotu
5) Wadium -
6) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± do oferty o¶wiadczenie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
20.000,00 z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e:1) wspólniespe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu,2) w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi
jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109
ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,3) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub
nienale¿yte
wykonanie zobowi±zania,4) musz± ustanowiæ pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych
wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo
musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzona przez notariusza,5) przed zawarciem umowy
o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
wykonawców.6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek
do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj±
poszczególni wykonawcy.7) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
warunki zmian okre¶lone zosta³y w dokumentach zamówienia SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-12 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-10
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonanie zamówienia – w terminie 150 dni licz±c od daty zawarcia umowy wrazz pozwoleniem na u¿ytkowanie/ potwierdzenia przyjêcia przez w³a¶ciwy organ nadzoru budowlanego zg³oszenia zakoñczenia robót bez uwag.
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Wykonywanie us³ug w zakresie koszenia trawników oraz przycinania ¿ywop³otów i skupin krzewów na terenach administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w G³ogowie
- Na dostawê rêkawic chirurgicznych i diagnostycznych dla potrzeb G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI POWIATU G£OGOWSKIEGO W OKRESIE OD DNIA 10.04.2025r. DO DNIA 09.04.2027r., W PODZIALE NA CZʦCI
- Modernizacja dróg na terenie Gminy G³ogów
- Koszenie pasa drogowego przy drogach powiatowych zamiejskich Powiatu G³ogowskiego w roku 2025
- Adaptacja pomieszczeñ na poziomie piwnic na magazyn Apteki Szpitalnej w G³ogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wroc³awiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i czê¶ci ulicy Boles³awa Chrobrego w Z³otoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
- Monta¿ przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie Gminy Su³ów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.