Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128301/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00204110/01 - Wynik z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup energii elektrycznej dla obiektów Powiatu Parczewskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PARCZEWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237368
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.4.2.) Miejscowość: Parczew
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parczew.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spparczew.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137623
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00128301
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00019880/02/P
Po zmianie:
2023/BZP 00019880/03/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do wykonania przedmiotu niniejsze
umowy, polecać Wykonawcy na piśmie:
a) zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostaw;
b) pominiecie jakiegokolwiek elementu dostaw;
c) wykonanie nieprzewidzianych dostaw, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
2. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1, nie unieważnia ją w jakiej-kolwiek mierze umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian do Umowy, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Zamawiający przewiduje, iż zmiany będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
a) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umo-wie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy
będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
d) zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej/zapotrzebowania na energię
elektryczną wskazanych w OPZ, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii
elektrycznej/zapotrzebowania na energię elektryczną wynikać może np. z włączenia do umowy punktu poboru przez Zamawiającego, z likwidacji punktu poboru, budowy
nowych punktów poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru zmiany w zakresie odbior-cy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia
przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów;
e) zmiany terminu rozpoczęcia/zakończenia dostaw energii elektrycznej do
poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub
procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych/sprzedaży;
f) zmiany lokalizacji punktów poboru energii określonych w OPZ;
g) zmiany taryf określonych w OPZ dla poszczególnych punktów poboru energii w obrębie grup taryfowych objętych niniejszym zamówieniem wraz z ewentualną zmianą należnego Wyko-nawcy wynagrodzenia;
h) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku „siły wyższej”, przez którą
rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o
charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mo-gły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności
wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia „siły wyższej”. Za „si-łę wyższa”, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:
powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienie treści umowy wymagają dla swojej ważności formy
pisemnej w postaci aneksu.
Po zmianie:
1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do wykonania przedmiotu niniejsze
umowy, polecać Wykonawcy na piśmie:
a) zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostaw;
b) pominiecie jakiegokolwiek elementu dostaw;
c) wykonanie nieprzewidzianych dostaw, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
2. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1, nie unieważnia ją w jakiej-kolwiek mierze umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian do Umowy, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Zamawiający przewiduje, iż zmiany będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
a) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umo-wie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy
będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
d) zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej/zapotrzebowania na energię
elektryczną wskazanych w OPZ, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii
elektrycznej/zapotrzebowania na energię elektryczną wynikać może np. z włączenia do umowy punktu poboru przez Zamawiającego, z likwidacji punktu poboru, budowy
nowych punktów poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru zmiany w zakresie odbior-cy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia
przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów;
e) zmiany terminu rozpoczęcia/zakończenia dostaw energii elektrycznej do
poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub
procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych/sprzedaży;
f) zmiany lokalizacji punktów poboru energii określonych w OPZ;
g) zmiany taryf określonych w OPZ dla poszczególnych punktów poboru energii w obrębie grup taryfowych objętych niniejszym zamówieniem wraz z ewentualną zmianą należnego Wyko-nawcy wynagrodzenia;
h) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku „siły wyższej”, przez którą
rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o
charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mo-gły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności
wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia „siły wyższej”. Za „si-łę wyższa”, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:
powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne.
5. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienie treści umowy wymagają dla swojej ważności formy
pisemnej w postaci aneksu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Muzeum Narodowego w Lublinie.
- Dostawa energii elektrycznej - ZP/TP-2/25
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz ze świadczeniem odbioru i rozliczania energii wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji w obiektach Gminy Gdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.