Ogłoszenie z dnia 2025-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108167/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 96
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzozczarnkow.x.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzozczarnkow.x.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10635221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd58ef6-db72-40af-af82-96d9e7fdc810
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011879/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie.
Zakres usługi obejmować będzie:
• sporządzanie posiłków,
• transport posiłków do szpitala /w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach/,
• przekazanie posiłków w pojemnikach transportowych na poszczególne oddziały szpitalne,
• odbiór i mycie termosów, pojemników w siedzibie wykonawcy.
Wymagania dotyczące płatności: 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (SZOPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia i realizować umowę na świadczenia w ramach tzw. Zamówienia Dobry Posiłek to jest w ramach zakresu i asortymentu oraz cen określonych w SZOPZ oraz w Tabeli nr II. Jednak Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji w toku obowiązywania umowy z Zamówienia Dobry Posiłek i ograniczenia realizacji umowy do zakresu Zamówienia podstawowego wg SZOPZ i Tabeli nr I. Zmiany te są dopuszczalne na każdym etapie realizacji umowy i wejdą w życie i w terminie zgodnie z jednostronnym oświadczeniem woli Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że jeśli Zamawiający zrezygnuje z zakresu Zamówienia Dobry Posiłek, Wykonawca zrzeka się roszczeń o wykonanie Zamówienia Dobry Posiłek.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (SZOPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427917,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427917,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA BOROWIANKA SP. z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872117047
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427917,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Usługa całodobowego dostarczania posiłków dla pacjentów szpitala
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.