Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095776/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137691 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. E. Jurczyka i ul. Okrężnej w Kcyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 23
1.5.2.) Miejscowość: Kcynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4759461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. E. Jurczyka i ul. Okrężnej w Kcyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebceed73-d5a1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003809/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa ulic Okrężnej i Jurczyka w Kcyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095776/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.475946.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujący odcinek ok. 383 m, na które składają się m.in. roboty branży drogowej, roboty dot. kanalizacji deszczowej oraz roboty dot. kanału technologicznego, a
w szczególności roboty:
a) z zakresu branży drogowej, tj.:
- pomiarowe przed- i po- wykonawcze na odcinku ok. 383 m,
- przygotowawcze i rozbiórkowe dot. istniejącej nawierzchni – wykonanych z różnego typu materiałów: jezdni, skrzyżowań, chodników, krawężników, rozebranie podbudowy dla ww. oraz demontaż: poręczy, studzienek, znaków drogowych i odwodnień,
- ziemne koparkami z transportem urobku i częściową utylizacją oraz zagęszczanie nasypów,
- dot. wykonania krawężników i obrzeży,
- dot. wykonania podbudowy jezdni (ok. 579 m2),
- dot. wykonania jezdni (ok. 2002 m2),
- dot. wzmocnienia skarpy płytami ażurowymi,
- dot. ułożenia chodnika z kostki brukowej (ok. 1133 m2),
- dot. wykonania zjazdów z posesji z kostki betonowej (ok. 257 m2),
- dot. budowy skrzyżowań z kostki betonowej (ok. 273 m2),
- dot. wykonania zatoki postojowej (ok. 47 m2),
- dot. ustawienia oznakowania pionowego i wykonania oznakowania poziomego,
- związane z pracami wykończeniowymi
b) z zakresu kanalizacji deszczowej, tj.:
- przygotowawcze, w tym pomiarowe i rozbiórkowe (z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki),
- dot. włączenia kanalizacji w sieć na ul. Polnej (wykopy, podwieszenia istniejącej infrastruktury, układanie kanałów, montaż/demontaż studni rewizyjnych, studzienek, odwodnień),
- dot. włączenia kanalizacji w sieć na ul. Jurczyka (wykopy, podwieszenia istniejącej infrastruktury, układanie kanałów, montaż/demontaż studni rewizyjnych, studzienek, odwodnień),
- dot. wykonania wpustów deszczowych i podłączenia spustów rynnowych,
- dot. wykonania odwodnień liniowych,
- dot. prób szczelności kanałów rurowych,
c) z zakresu budowy kanału technologicznego:
- dot. wykonania kanałów typu KTu i KTp,
- dot. wykonania studni kablowych SK-2 i SKR-1,
- dot. wykonania kanału przyłączeniowego typu KTps.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów!
Wizja lokalna:
Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, jako warunku złożenia ważnej oferty.
Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:
Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej –
wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt V ppkt 7 SWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ.
2. Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia prawidłowego wykonania zamówienia (protokół odbioru z wynikiem pozytywnym).
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
1. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.).
2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie.
3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, który zawiera
również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1828823,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2014795,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1828823,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szymczak P. H. U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1828823,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-152021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa - Łąkorz - Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa - Łąkorz (etap 2)
- Zagospodarowanie terenu w ramach budowy garażu na autobus szkolny i samochód OSP w Woli Skromowskiej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.