eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamocinPrzebudowa dróg w Gminie Szamocin CZĘŚĆ NR 1: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W KOSARZYNIE CZĘŚĆ NR 2: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W SZAMOTACH



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137718 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Szamocin
CZĘŚĆ NR 1: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W KOSARZYNIE
CZĘŚĆ NR 2: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W SZAMOTACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Szamocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 28 48 003

1.5.8.) Numer faksu: 67 28 48 065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.gminaszamocin.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Szamocin
CZĘŚĆ NR 1: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W KOSARZYNIE
CZĘŚĆ NR 2: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W SZAMOTACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856baadd-d259-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001398/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kosarzynie

1.1.7 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Szamotach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088500/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy: DR.7011.1.2021, DR.7011.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 569737,51 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektuje się przebudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 177, 24/2, które stanowią istniejący pas drogowy oraz działce nr 20 stanowiącej własność Gminy Szamocin. Projektuje się przebudowę o długości 327,50 m ( licząc od osi skrzyżowania). Przebudowa polega na wykonaniu nowej pełnej konstrukcji jezdni o szerokości 5,00 m z betonu asfaltowego wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m z kruszywa granitowego. Na końcu projektowanej drogi projektuje się plac nawrotu o wymiarach 12,50 m x 13,50 m. W ramach inwestycji zostanie wykonany zjazd z kostki betonowej na posesję.
W miejscu połączenia przebudowywanej drogi gminnej z ulicą Ogrodową zaprojektowano łuki wyokrąglające o promieniach R=6,00 m.
Geometrię przebiegu przebudowywanej drogi gminnej pokazano na rysunku nr 2 – plan sytuacyjny.
Niweleta:
Niweletę przebudowywanej drogi nieznacznie podniesiono w stosunku do istniejącej nadając odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z projektowanej nawierzchni drogi. Niweletę drogi gminnej należy wykonać według rysunku nr 3 – przekroje podłużne.
Przekrój normalny:
Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy dojazdowej „D” jak niżej:
- szerokość jezdni 5,00 m
- spadek jezdni jednostronny i=2% w kierunku poboczy
Projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej jak dla drogi o kategorii ruchu KR1 jak niżej:
Pełna konstrukcja jezdni:
- podłoże gruntowe z piasku
- warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63,0 mm
- warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5 mm
- warstwa wyrównawcza grubości 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC16W)
- warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC11S)
Konstrukcja nawierzchni zjazdu:
- podłoże gruntowe z piasku
- warstwa podbudowy dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm
- warstwa podbudowy górnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm
- warstwa grubości 4 cm z podsypki cementowo – piaskowej 1:4
- warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru szarego
Obramowanie konstrukcji zjazdu to krawężnik betonowy 12x25 cm od strony jezdni drogi gminnej obramowanie to krawężnik betonowy 15x22 cm najazdowy. Obramowania należy wykonać na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
Przekrój konstrukcyjny nawierzchni jezdni przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunku nr 5 – przekrój normalny.
Odwodnienie:
Wody opadowe i roztopowe z powierzchni jezdni, odprowadzane będą poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w kierunku poboczy i terenów zielonych.
Roboty ziemne:
Roboty zmienne ( wykopy) sprowadzają się do wykonania koryta pod projektowaną konstrukcję jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 326189,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektuje się przebudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 319, 312/5, 507/1, 312/7, 313 i 274, które stanowią istniejący pas drogowy. Projektuje się przebudowę na długości 301,50 m ( licząc od osi skrzyżowania z droga wojewódzką nr 191 do osi skrzyżowania z droga powiatową nr 1497P). Przebudowa polega na wykonaniu nowej pełnej konstrukcji jezdni o szerokości 4,00 m z betonu asfaltowego wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,50 m ( przed skrzyżowaniem z drogą wojewódzką pobocza o szerokości 0,75 m) z kruszywa granitowego. Nie zmienia się przebiegu trasy w planie.
W miejscu połączenia przebudowywanej drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 191 zaprojektowano łuki wyokrąglające krawędź jezdni o promieniach R= 6,00 m oraz w miejscu połączenia przebudowywanej drogi gminnej z drogą powiatową zaprojektowano łuki wyokrąglające krawędź jezdni o promieniach R= 4,00 m.
W ramach inwestycji przebudowie ulegnie istniejący przepust pod drogą gminną w ciągu rowu przydrożnego drogi wojewódzkiej nr 191. Przebudowa polegać będzie na wymianie istniejącej rury na nową PEHD 400 przy niezmienionych rzędnych wysokościowych wlotu i wylotu, które należy obrukować kamieniem polnym ułożonym na zaprawie cementowej. Ponadto istniejący rów przydrożny podlegał będzie odmuleniu wraz z wyprofilowaniem skarp na długości po 30,0 m od przebudowywanej drogi gminnej w obie strony.
Geometrię przebiegu przebudowywanej drogi gminnej pokazano na rysunku nr 2 – plan sytuacyjny.
Niweleta:
Niweletę przebudowywanej drogi zasadniczo poprowadzono po terenie nadając odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z projektowanej nawierzchni drogi i pobliskich pól. Niweletę drogi gminnej należy wykonać według rysunków nr 3.1 i 3.2 – przekroje podłużne.
Przekrój normalny:
Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy dojazdowej „D” jak niżej:
- szerokość jezdni 4,00 m
- spadek jezdni jednostronny i=2% w kierunku poboczy ( według planu sytuacyjnego)
- szerokość poboczy 0,50 m ( przed skrzyżowaniem z drogą wojewódzką pobocza o szerokości 0,75 m )
Projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej jak dla drogi o kategorii ruchu KR1 jak niżej:
Pełna konstrukcja jezdni:
- warstwa odsączająca grubości 20 cm z piasku średnioziarnistego
- warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63,0 mmm
- warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5 mm
- warstwa wyrównawcza grubości 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm ( AC16W)
- warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm ( AC11S)
Na połączeniu istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej i drogi powiatowej z projektowaną z projektowaną jezdnią drogi gminnej należy zastosować geosiatkę 100x200 kN ( wstępnie powlekaną bitumem ) wg szczegółów na rys. nr 3.1 i 3.2
Przekroje konstrukcyjne nawierzchni jezdni przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunkach nr 5.1 i 5.2 – przekroje normalne.
Odwodnienie:
Wody opadowe i roztopowe z powierzchni projektowanej jezdni, odprowadzane będą poprzez odpowiednio nadane spadki podłużne i poprzeczne na pobocza i tereny przyległe.
Roboty ziemne:
Roboty zmienne ( wykopy) sprowadzają się do wykonania koryta pod projektowaną konstrukcję jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 243548,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350763,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364516,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350763,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo EL-Kajo sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540309867

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 6-8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350763,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284381,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295172,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284381,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo El-Kajo sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540309867

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 6-8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284381,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.