Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074514/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013057317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-077
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 69 20 884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@narodowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.narodowy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4abb3cc5-9adc-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022736/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074514/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 670000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Teatru usług całodobowej, bezpośredniej ochrony osób i mienia w budynkach Teatru Narodowego: Głównym i Technicznym usytuowanych w Warszawie, odpowiednio: przy Placu Teatralnym 3 oraz przy ul. Wierzbowej 3. Usługi, o których mowa w zdaniu poprzednim, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności ochrony, będą wykonywane w formie:
1) całodobowych, jednoosobowych dyżurów, pełnionych przez osoby bezpośrednio wykonujące czynności ochrony przy:
a) wejściu służbowym „A” do Budynku Głównego Teatru Narodowego,
b) wejściu służbowym „C” do Budynku Technicznego Teatru Narodowego.
2) okresowych (wyznaczanych przez Teatr w okresach od 1 marca do 30 czerwca oraz
od 1 września do 28 lutego), jednoosobowych dyżurów, pełnionych przez osoby bezpośrednio wykonujące czynności ochrony w następujących miejscach budynków Teatru:
a) przy wejściu głównym do Budynku Głównego – Plac Teatralny,
b) przy wejściu głównym do Budynku Technicznego – ul. Fredry,
c) przy wyjściu ewakuacyjnym z Budynku Głównego – ul. Wierzbowa,
d) w innych miejscach wewnątrz budynków Teatru, wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
2. Łączna liczba godzin bezpośredniego wykonywania czynności ochrony przez pracowników ochrony Wykonawcy, w ramach dyżurów na wszystkich posterunkach wymienionych w pkt 3.1.1 SWZ, wynosi 17 520 godzin – przez cały okres obowiązywania Umowy (365 dni).
3. Szacunkowa łączna liczba godzin bezpośredniego wykonywania czynności ochrony przez pracowników ochrony Wykonawcy, w ramach okresowych dyżurów na wszystkich posterunkach wymienionych w pkt 3.1.2 SWZ – nie przekroczy 650 godzin miesięcznie (z wyłączeniem przerwy urlopowej) oraz nie przekroczy 6500 godzin przez cały okres obowiązywania Umowy (365 dni).
4. W pkt 3.1.4 SWZ została określona szacunkowa liczba godzin bezpośredniego wykonywania czynności ochrony przez pracowników ochrony Wykonawcy, ustalona na podstawie liczby godzin przepracowanych przez pracowników ochrony na posterunkach, o których mowa w pkt 3.1.2 SWZ, w roku 2019 i ma charakter wyłącznie orientacyjny.
5. Podana w pkt 3.1.4 SWZ liczba godzin bezpośredniego wykonywania czynności ochrony przez pracowników ochrony Wykonawcy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego. Wykonawcy należy się wynagrodzenie wyłącznie za liczbę godzin faktycznie i należycie wykonanych czynności ochrony Teatr rezerwuje sobie prawo do zmniejszenia liczby godzin względem liczby szacowanej. Liczba osób przewidywanych do realizacji zamówienia, a także liczba godzin wykonywania zamówienia może ulec zmianie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Teatru z tytułu wykonania przez pracowników ochrony Wykonawcy mniejszej liczby godzin czynności ochrony niż szacunkowa liczba godzin, o której mowa w pkt 3.1.4 SWZ.
6. Łączna liczba godzin, o której mowa w pkt 3.1.3 SWZ, stanowi minimalną wielkość świadczenia usługi ochrony, jaką wykona Wykonawca w ramach obowiązywania niniejszego przedmiotu zamówienia.
7. Jednocześnie z dyżurami, o których mowa w pkt 3.1.1 SWZ pełnione będą dyżury, o których mowa w pkt 3.1.2 SWZ. Dyżury, o których mowa w pkt 3.1.2 SWZ mogą być pełnione jednocześnie na wszystkich posterunkach, o których mowa w pkt 3.1.2 SWZ
8. Szczegółowy zakres obowiązków osoby bezpośrednio wykonującej czynności ochrony dla każdego z posterunków ochrony, o których mowa w pkt 3.1.1 SWZ oraz w pkt 3.1.2 SWZ, został określony w:
a) Załączniku nr 1 do SWZ – „Obowiązki osoby bezpośrednio wykonującej czynności ochrony pełniącej dyżur przy wejściu służbowym „A” do Budynku Głównego Teatru Narodowego”,
b) Załączniku nr 2 do SWZ – „Obowiązki osoby bezpośrednio wykonującej czynności ochrony pełniącej dyżur przy wejściu służbowym „C” do Budynku Technicznego Teatru Narodowego”,
c) Załączniku nr 3 do SWZ – „Obowiązki osoby bezpośrednio wykonującej czynności ochrony pełniącej dyżur przy wejściu głównym do Budynku Głównego TN (Plac Teatralny) lub przy wejściu głównym do Budynku Technicznego (ul. Fredry)”,
d) Załączniku nr 4 do SWZ – „Obowiązki osoby bezpośrednio wykonującej czynności ochrony pełniącej dyżur przy wyjściu ewakuacyjnym z Budynku Głównego (ul. Wierzbowa).”
9. Pracownicy ochrony pełniący dyżury na terenie Teatru muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2021.1995).
10. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy (tj. umowy o pracę) wszystkich osób pełniących dyżury, o których mowa w pkt 3.1.1 SWZ oraz w pkt 3.1.2 SWZ, na terenie Teatru.
11. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, o którym mowa w pkt 3.3 SWZ, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we „Wzorze Umowy”, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
12. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz dodatkowe koszty wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, mogłaby zagrozić właściwemu jego wykonaniu.
13. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty
po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac.
14. Odbycie wizji lokalnej przez każdego Wykonawcę, który złoży swoją ofertę jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
15. Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnej:
a) 8 marca 2022 r. o godz. 10:00 (Budynek główny TN - wejście „A” od ul. Wierzbowej 2),
b) 10 marca 2022 r. o godz. 10:00 (Budynek główny TN - wejście „A” od ul. Wierzbowej 2).
16. Wykonawcy, którzy chcą wziąć udział w wizji lokalnej, w jednym z terminów, o którym mowa w pkt 3.8 SWZ, zobowiązani są do przesłania zgłoszenia w tej sprawie za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego, e-mail: przetargi@narodowy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 727388,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785886,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 727388,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Basma Security Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 017007960
7.3.3) Ulica: Prymasa Tysiąclecia 60/62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 727388,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-29 do 2023-04-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
- Świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie
- Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej obiektów, terenu oraz osób zwiedzających w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w okresie od 1.02.2025 r. do 31.01.2026 r.
- OCHRONA OSÓB I MIENIA, POMIESZCZEŃ, BUDYNKÓW, TERENU PRZYLEGŁEGO DO OBIEKTÓW PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KATOWICACH ORAZ PODLEGŁYCH JEJ PROKURATUR REJONOWYCH
- Usługa ochrony budynków i lokali Biblioteki Raczyńskich
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej mienia oraz obsługi recepcji hotelowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.