Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00672138/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
- 2025/BZP 00023436/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00043331/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa obłożeń, sprzętu medycznego oraz mieszanek mlecznych z akcesoriami do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270641184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chełmońskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaworzno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa obłożeń, sprzętu medycznego oraz mieszanek mlecznych z akcesoriami do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9222272-184b-48cd-9794-b69f61df9c82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.III.240/39/24/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 Obłożenia 1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 186479,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Obłożenia 2Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 79130,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 Układy oddechowePrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa układów oddechowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 9200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 Maski krtaniowe jednorazowe, nebulizatorPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek krtaniowych jednorazowych, nebulizatora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157110-9 - Maski tlenowe
4.5.5.) Wartość części: 13450,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 Podkład grzewczyPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów grzewczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15810,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 Wkłady do podawania środka kontrastowegoPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkładów do podawania środka kontrastowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 187200,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 Igły do biopsjiPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł do biopsji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141323-0 - Igły do biopsji
4.5.5.) Wartość części: 22700,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 Aspirator ssący do biopsji endometriumPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa aspiratora ssącego do biopsji endometrium.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 525,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 Igły do znieczuleń odwodowychPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł do znieczuleń odwodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141321-6 - Igły do znieczulania
4.5.5.) Wartość części: 22203,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10 Zestaw do pompy objętościowejPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do pompy objętościowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
4.5.5.) Wartość części: 40740,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11 Zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłykowegoPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do uzyskiwania osocza bogatopłykowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 91665,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12 Filtr antybakteryjny do spirometruPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa filtrów antybakteryjnych do spirometru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1038,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13 Opatrunek do terapii podciśnieniowejPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8712,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14 Filtr antybakteryjnyPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa filtrów antybakteryjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1272,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15 Igła punkcyjnaPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł punkcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141323-0 - Igły do biopsji
4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16 Kleszczyki chirurgicznePrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kleszczyków chirurgicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8694,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17 Pojemniki na próbki histopatologicznePrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników na próbki histopatologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
4.5.5.) Wartość części: 1530,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18 Mleko 1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15511000-3 - Mleko
4.5.5.) Wartość części: 5313,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155344,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234720,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155344,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648 199 77 18
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155344,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40575,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85383,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40575,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neomed Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231284133
7.3.3) Ulica: ul. Orężna 6A
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-501
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40575,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3810,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10962,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3810,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO Sp. z o.o. ul. Elewatorska 58
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3810,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12962,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12962,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12962,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promed S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-00-62-976
7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12962,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13867,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13867,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648 199 77 18
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13867,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198067,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198067,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198067,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o. e
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowic
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198067,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24624,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24624,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cito Innovative Solutions Paweł Kowalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130471313
7.3.3) Ulica: ul. Kwarciana 1 lok. 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-045
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CITO INNOVATIVE SOLUTIONS Paweł Kowalewski
jakie przetargi wygrała firma
CITO INNOVATIVE SOLUTIONS Paweł Kowalewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cito Innovative Solutions Paweł Kowalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130471313
7.3.3) Ulica: ul. Kwarciana 1 lok. 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-045
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CITO INNOVATIVE SOLUTIONS Paweł Kowalewski
jakie przetargi wygrała firma
CITO INNOVATIVE SOLUTIONS Paweł Kowalewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22203,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22203,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22203,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pajunk Medical Produkte GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE189345740
7.3.3) Ulica: Pajunkstrasse 2
7.3.4) Miejscowość: Geisingen
7.3.5) Kod pocztowy: 78187
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22203,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44226,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44226,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44226,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COVENTEC Damian Kwaśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676 176 08 45
7.3.3) Ulica: ul. Konarska 84
7.3.4) Miejscowość: Konary
7.3.5) Kod pocztowy: 32-031
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44226,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części w zakresie Pakietu 11 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej Pzp, ponieważ w postępowaniu, w zakresie w/w pakietu, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1274,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1274,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1274,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedical Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522204982
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 200, lok. 213A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1274,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8555,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8555,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8555,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731-000-49-93
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8555,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części w zakresie Pakietu 14 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – dalej Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną i jednocześnie jedynej oferty złożonej w postępowaniu w pakiecie 14: tj. 5 529,60 zł. przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia: tj. 1 373,76 zł.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648 199 77 18
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9143,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9143,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9143,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum: Citonet Śląski Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Członek konsorcjum: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252455022
7.3.3) Ulica: ul. Wojkowicka 35
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9143,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1425,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1425,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1425,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-FOUR Siekierska, Titienko s.c. i
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312089692
7.3.3) Ulica: ul. Srebrzyńska 5/7
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1425,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4109,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4109,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4109,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4109,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-25 do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Remont posadzki w sali chemicznej, pokoju nauczycielskim i gabinecie pielęgniarki w I Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie przy ul. Licealnej 3
- Rewitalizacja Wodnego Placu Zabaw przy ul. Rzemieślniczej w Jaworznie
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 26 w Jaworznie, ul. Towarowa 61."
- "SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów medycznych - diagnostycznych w podziale na 5 pakietów
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów, do żywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH -ZESTAW DO NEBULIZATORA TYPU AERONEB SOLO
- Testy, opakowania i materiały eksploatacyjne do Centralnej Sterylizatorni Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
więcej: Mleko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.