eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mikrop³ytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji



Og³oszenie z dnia 2025-03-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mikrop³ytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wch@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mikrop³ytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-459bc630-4fee-4ec1-a790-d0229f6458e7

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00137769

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00035324/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.69 Mikrop³ytkowy czytnik wielodetekcyjny oparty o monochromatory, do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji WCh

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069197

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069197
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069197
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
3. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z wykonawcami jest: Monika Piotrkowicz, e mail:
zamowienia.wch@pw.edu.pl, tel. 222347101

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.
3. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za
ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9
listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
11. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
12. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, tel. (22) 234 7211;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych nadzoruj±cego prawid³owo¶æ przetwarzania danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@pw.edu.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê mikrop³ytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji, nr postêpowania SZPiZ.261.8.2025 prowadzonym w trybie podstawowym (wariant 1) na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*) Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**) Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZPiZ.261.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrop³ytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji zwanego dalej „aparatur±”.
2. Oferowana aparatura powinna byæ zgodna z opisem wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
3. Warunki realizacji Przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.
a) formularza wymagañ technicznych potwierdzaj±cego parametry oferowanej aparatury z parametrami wymaganymi przez Zamawiaj±cego – wzór Za³±cznik nr 2 do SWZ;
b) specyfikacji technicznej oferowanej aparatury.
2. Specyfikacja techniczna musi zawieraæ w szczególno¶ci dane producenta aparatury i/lub jego czê¶ci sk³adowych, a tak¿e parametry techniczne aparatury.
3. Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdzaj±, ¿e oferowana aparatura spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania.
4. Zamawiaj±cy wezwie do uzupe³nienia specyfikacji technicznej w przypadku z³o¿enia wraz z ofert± formularza wymagañ technicznych (za³. nr 2 do SWZ) zawieraj±cego nazwê producenta i model oferowanej aparatury.
5. Zamawiaj±cy wezwie do uzupe³nienia formularza wymagañ technicznych w przypadku:
- wpisania nazwy Producenta, a nie podania modelu aparatury w sytuacji z³o¿enia wraz z ofert± specyfikacji technicznej;
- nie podania modelu lub Producenta w sytuacji z³o¿enia wraz z ofert± specyfikacji technicznej.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie specyfikacji technicznej w jêzyku angielskim bez t³umaczenia na jêzyk polski.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. Zamawiaj±cy wezwie do uzupe³nienia specyfikacji technicznej w przypadku z³o¿enia wraz z ofert± formularza wymagañ technicznych (za³. nr 2 do SWZ) zawieraj±cego nazwê producenta i model oferowanej aparatury.
2. Zamawiaj±cy wezwie do uzupe³nienia formularza wymagañ technicznych w przypadku:
- wpisania nazwy Producenta, a nie podania modelu aparatury w sytuacji z³o¿enia wraz z ofert± specyfikacji technicznej;
- nie podania modelu lub Producenta w sytuacji z³o¿enia wraz z ofert± specyfikacji technicznej.
3. W przypadku nie z³o¿enia Za³±cznika nr 2 do SWZ lub z³o¿enia Za³±cznika nr 2 do SWZ ale nie podania producenta oferowanej aparatury, modelu aparatury i nie z³o¿enia specyfikacji technicznych wraz z ofert± Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane w paragrafie 11 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-18 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069197

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-18 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez wykonawcê powinny byæ w jêzyku polskim, chyba ¿e w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku za³±czenia dokumentów sporz±dzonych w innym jêzyku ni¿ dopuszczony, wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ t³umaczenie na jêzyk polski. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie specyfikacji technicznej w jêzyku angielskim bez t³umaczenia na jêzyk polski.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.