Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi firmy Rekord.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi firmy Rekord.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a43d13-8ba7-4a8e-833d-5ca8999db8a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi firmy REKORD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00073569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zakup usługi w celu zapewnienia ciągłości działania systemów podatkowo-księgowych eksploatowanych w UM;
- usługa wsparcia, utrzymania i dostosowania systemu do przepisów prawa może być zrealizowana tylko przez jednego Wykonawcę (twórcę programu) firmę Rekord gdyż przez innego wykonawcę jest ze względów technicznych niemożliwa. Firma Rekord jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji zamówienia z uwagi na niezbywalne prawo do kodów źródłowych eksploatowanego w UM oprogramowania, które wprost uniemożliwiają powierzenie realizacji zamówienia innemu wykonawcy;
- nie istnieje żadne rozsądne alternatywne czy zastępcze rozwiązanie mogące w tym samym stopniu zaspokoić potrzebę Zamawiającego, gdyż rozwiązaniem takim w stosunku do utrzymania eksploatowanego już w UM systemu, co jest głównym celem Zamawiającego, byłoby wdrożenie innego systemu, który przejąłby zadania systemu Rekord. Rozwiązania
alternatywne polegałyby na wykonaniu prac zupełnie innych, niż te, które chce nabyć Zamawiający.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 803000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 410000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz - zintegrowanego systemu zarządzania Miastem posiadając 46 licencji, których sposób wykorzystania określają warunki eksploatacji licencji i licencji dostępowych stanowiące załącznik nr 1 oraz warunki eksploatacji usług integracji i dedykowanych modułów programowych stanowiących załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540674,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540674,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540674,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540674,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji
- Kompleksowe usługi pralnicze dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zdania: Zadanie 1 - Ruch Chwałowice Zadanie 2 - Ruch Jankowice Zadanie 3 - Ruch Marcel Zadanie 4 - Ruch Rydułtowy
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
- Świadczenie usług w zakresie czynności salowej w SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
- Rozbudowa ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego
- Objęcie stałą kontrolą i bieżącym utrzymaniem wyznaczonych urządzeń odwadniających: 1)Stała kontrola i bieżące utrzymanie wyznaczonych urządzeń odwadniających; 2)Konserwacja rowów odwadniających.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego - dwóch deduplikatorów Quantum
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania, którego producentem jest HPE Aruba Networking
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.