Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123697/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00274959/01 - Wynik z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalnego w Kłaninie” z opcją.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.4.2.) Miejscowość: Puck
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.7.) Numer telefonu: +48 58 673 41 94
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137823
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00123697/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Uszczegółowienie terminu realizacji zamówienia
1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany przez Wykonawcę:
1) wykonanie Zamówienia Podstawowego w terminie do 24 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia, z tym że:
a) wszystkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia winny zostać zrealizowane oraz zgłoszone Zamawiającemu do odbioru końcowego robót budowlanych w terminie do 23 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia,
b) dokonanie wszelkich formalności umożliwiających użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w wyniku robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu informacji, że organ ten nie wniósł sprzeciwu w drodze decyzji lub uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w wyniku robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia winno nastąpić w terminie do 24 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia,
2) wykonanie Opcji w terminie do 3 miesięcy od dnia wyznaczonego jako dzień rozpoczęcia wykonania Opcji. Zamawiający w formie pisemnej z miesięcznym wyprzedzeniem uruchomi Opcję i wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonania Opcji przypadający nie później niż na 1 miesiąc przed dniem, o którym mowa w pkt 1 lit. b powyżej.
Po zmianie:
Uszczegółowienie terminu realizacji zamówienia
1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany przez Wykonawcę:
1) wykonanie Zamówienia Podstawowego w terminie do 24 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia, z tym że:
a) wszystkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia winny zostać zrealizowane oraz zgłoszone Zamawiającemu do odbioru końcowego robót budowlanych w terminie do 23 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia,
b) dokonanie wszelkich formalności umożliwiających użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w wyniku robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu informacji, że organ ten nie wniósł sprzeciwu w drodze decyzji lub uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w wyniku robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia winno nastąpić w terminie do 24 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia,
2) wykonanie Opcji w terminie do 3 miesięcy od dnia wyznaczonego jako dzień rozpoczęcia wykonania Opcji. Zamawiający w formie pisemnej z miesięcznym wyprzedzeniem uruchomi Opcję i wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonania Opcji przypadający nie później niż na 1 miesiąc przed dniem, o którym mowa w pkt 1 lit. b powyżej.
1) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), dalej „ustawa sankcyjna” osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
2) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, o której mowa w ust. 7, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
3) „Zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się wykonywania zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektywy 2014/24/UE, o których mowa w art. 5k tego rozporządzenia w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-04 12:00
Po zmianie:
2022-05-06 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-04 12:30
Po zmianie:
2022-05-06 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-02
Po zmianie:
2022-06-04
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Starzynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1514G na odcinku około 800 mb. wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490G.
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników z piasku oraz odchwaszczanie chodników na terenie Gminy Puck.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.