Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089998/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00116938/01 - Wynik z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00148293/01 - Wynik z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00160604/01 - Wynik z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oscyloskopów i zasilaczy laboratoryjnych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektrotechniki i Automatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.weia@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oscyloskopów i zasilaczy laboratoryjnych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9f286de-a91b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/27/014/D/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100017,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oscyloskopu cyfrowego sześciokanałowego typu A (szt. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 część I do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38342000-4 - Oscyloskopy
4.5.5.) Wartość części: 65034,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oscyloskopów typu B (szt. 4). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 część II do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38342000-4 - Oscyloskopy
4.5.5.) Wartość części: 8388,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa programowalnego zasilacza laboratoryjnego typu A (szt. 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 część III do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 14342,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa regulowanych zasilaczy laboratoryjnych typu B (szt. 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 część IV do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 12252,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania i oceny złożonych ofert, wobec Wykonawcy, który złożył ofertę z niższą ceną stwierdził, że wraz z ofertą nie został złożony, wymagany w dokumentach postępowania przedmiotowy środek dowodowy w postaci opisu oferowanej dostawy. Do Wykonawcy skierowano wezwanie do jednokrotnego uzupełnienia ww. dokumentu. Wykonawca do terminu określonego w wezwaniu, tj. do dnia 07.03.2023 r. do godziny 10:00 nie uzupełnił brakującego dokumentu. Dla zapewnienia równego traktowania wszystkich Wykonawców, przy zastosowaniu zasady jednokrotnego wezwania do uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, Zamawiający uznał, iż oferta Wykonawcy pozostaje niezgodna z wymaganiami Zamawiającego i wobec tego została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c.
Z uwagi na fakt, iż cena brutto oferty drugiego Wykonawcy znacznie przekracza ilość środków finansowych, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację tej części postępowania, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tychże środków do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie w części IV.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29763,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29763,54
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu AGD na wyposażenie Domu Studenta 10, UWM w Olsztynie.
- "Dostawa i montaż systemu ochrony przed gołębiami"
- Naprawa i uruchomienie fontanny Castello Re, zlokalizowanej na terenie parku przy ul. Juliusza Słowackiego w Bielsku-Białej - 2025 r.
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia oraz dla obszaru sądów rejonowych przy Wojska Polskiego 180 w Łodzi
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.