Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00076448/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137931 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kompleksowych napraw powypadkowych i kolizyjnych pojazdów służbowych Policji będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 477012002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publicznu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompleksowych napraw powypadkowych i kolizyjnych pojazdów służbowych Policji będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6bc05c1-c853-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Naprawy powypadkowe i kolizyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13 /21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 542048,30 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowych napraw powypadkowych i kolizyjnych pojazdów służbowych Policji będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonanie innych napraw blacharskich -lakierniczych oraz remontowo-spawalniczych zleconych przez Zamawiającego w jednostkach:Zadanie 1 – Okręg Radom-Siedlce (powiaty: miasto Radom, radomski, białobrzeski, grójecki, kozienicki, zwoleński, lipski, szydłowiecki, przysuski, miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński)Zadanie 2 - Okręg Płock-Ostrołęka (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński,sochaczewski,żyrardowski, miasto Ostrołęka, ostrołęcki, przasnyski, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski).Umowa z potencjalnym Wykonawcom obowiązywać będzie dla pojazdów marki: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen. Zamawiający przewiduje możliwość napraw powypadkowych, napraw remontowych blacharsko-lakierniczych oraz napraw remontowo-spawalniczych dla pojazdów marek nieujętych w umowie, a będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu, jednakże w granicach wartości umowy. Umowa obowiązywać będzie dla pojazdów będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu oraz jednostek i komórek jej podległych. Miejscem wykonywania usług będzie warsztat wskazany przez Wykonawcę w ofercie. Części i materiały użyte do naprawy muszą być: a)fabrycznie nowe, dobrej (gwarantowanej ) jakości, wolne od wad fizycznych, b) zgodne z normami zalecanymi przez producentów pojazdów (części tzw. pierwszego montażu lub tzw. zamienniki posiadające niezbędne atesty potwierdzające ich należytą jakość), c) części mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy będą tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami
i standardami produkcji, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego. Dopuszcza się zastosowanie (montaż) w naprawie części używanych lub regenerowanych
z wyłączeniem wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U.z 2005r. nr 201 poz. 1666). Zastosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia Wykonawcy części zamiennych, a Wykonawca zobowiązuje się do montażu w pojeździe części zamiennych dostarczonych przez Zamawiającego i obniżenia ceny naprawy pojazdu o wartość części, które pierwotnie wyceniono
w kosztorysie naprawy. 7.Zastosowane oleje i płyny eksploatacyjne muszą posiadać aprobaty producenta danego pojazdu dla określonego silnika.
8. Wykonawca zobowiązuje się do pozyskiwania dla realizacji zleconych napraw tańszych, dostępnych na rynku zamienników części, o jakości równoważnej z częściami oryginalnymi. 9. Termin wykonania usługi będzie ustalony przez strony po rozpoznaniu zakresu rzeczowego naprawy. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów wytworzonych w czasie napraw.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania sposobu wykonania napraw powypadkowych na każdym etapie prac. 12. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem pojazdu do naprawy oraz odstawieniem po jej dokonaniu pokrywa Wykonawca. 13. Wykonawca musi podać okres gwarancji na wykonane naprawy nie krótszy jednak niż 12 miesięcy od chwili odbioru pojazdu od Zamawiającego.14. Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu naprawy, na swój koszt dostarczyć pojazd do podległej Stacji Obsługi Transportu KWP z siedzibą w Radomiu, w celu sprawdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Po stwierdzeniu, że naprawa jest zgodna z zatwierdzonym kosztorysem oraz podpisanym bez uwag „protokołu odbioru pojazdu służbowego po przeprowadzonej naprawie powypadkowej” przez Zamawiającego, Wykonawca na swój koszt dostarczy naprawiony pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów
4.5.5.) Wartość części: 251665,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowych napraw powypadkowych i kolizyjnych pojazdów służbowych Policji będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonanie innych napraw blacharskich -lakierniczych oraz remontowo-spawalniczych zleconych przez Zamawiającego w jednostkach:Zadanie 1 – Okręg Radom-Siedlce (powiaty: miasto Radom, radomski, białobrzeski, grójecki, kozienicki, zwoleński, lipski, szydłowiecki, przysuski, miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński)Zadanie 2 - Okręg Płock-Ostrołęka (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński,sochaczewski,żyrardowski, miasto Ostrołęka, ostrołęcki, przasnyski, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski).Umowa z potencjalnym Wykonawcom obowiązywać będzie dla pojazdów marki: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen. Zamawiający przewiduje możliwość napraw powypadkowych, napraw remontowych blacharsko-lakierniczych oraz napraw remontowo-spawalniczych dla pojazdów marek nieujętych w umowie, a będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu, jednakże w granicach wartości umowy. Umowa obowiązywać będzie dla pojazdów będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu oraz jednostek i komórek jej podległych. Miejscem wykonywania usług będzie warsztat wskazany przez Wykonawcę w ofercie. Części i materiały użyte do naprawy muszą być: a)fabrycznie nowe, dobrej (gwarantowanej ) jakości, wolne od wad fizycznych, b) zgodne z normami zalecanymi przez producentów pojazdów (części tzw. pierwszego montażu lub tzw. zamienniki posiadające niezbędne atesty potwierdzające ich należytą jakość), c) części mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy będą tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami
i standardami produkcji, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego. Dopuszcza się zastosowanie (montaż) w naprawie części używanych lub regenerowanych
z wyłączeniem wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U.z 2005r. nr 201 poz. 1666). Zastosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia Wykonawcy części zamiennych, a Wykonawca zobowiązuje się do montażu w pojeździe części zamiennych dostarczonych przez Zamawiającego i obniżenia ceny naprawy pojazdu o wartość części, które pierwotnie wyceniono
w kosztorysie naprawy. 7.Zastosowane oleje i płyny eksploatacyjne muszą posiadać aprobaty producenta danego pojazdu dla określonego silnika.
8. Wykonawca zobowiązuje się do pozyskiwania dla realizacji zleconych napraw tańszych, dostępnych na rynku zamienników części, o jakości równoważnej z częściami oryginalnymi. 9. Termin wykonania usługi będzie ustalony przez strony po rozpoznaniu zakresu rzeczowego naprawy. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów wytworzonych w czasie napraw.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania sposobu wykonania napraw powypadkowych na każdym etapie prac. 12. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem pojazdu do naprawy oraz odstawieniem po jej dokonaniu pokrywa Wykonawca. 13. Wykonawca musi podać okres gwarancji na wykonane naprawy nie krótszy jednak niż 12 miesięcy od chwili odbioru pojazdu od Zamawiającego.14. Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu naprawy, na swój koszt dostarczyć pojazd do podległej Stacji Obsługi Transportu KWP z siedzibą w Radomiu, w celu sprawdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Po stwierdzeniu, że naprawa jest zgodna z zatwierdzonym kosztorysem oraz podpisanym bez uwag „protokołu odbioru pojazdu służbowego po przeprowadzonej naprawie powypadkowej” przez Zamawiającego, Wykonawca na swój koszt dostarczy naprawiony pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów
4.5.5.) Wartość części: 290383,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330585,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326184,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330585,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "Auto-Skoda" Grażyna Gniadek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670634817
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska nr 17/21
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "AUTO-SKODA" Grażyna Gniadek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "AUTO-SKODA" Grażyna Gniadek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330585,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376366,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381445,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381445,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U "Auto-Skoda" Grażyna Gniadek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670634817
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska nr 17/21
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "AUTO-SKODA" Grażyna Gniadek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "AUTO-SKODA" Grażyna Gniadek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381445,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami
- Świadczenie usługi polegającej na monitorowaniu i ograniczaniu aktywności ptaków/ zwierząt oraz innych zagrożeń środowiskowych na terenie lotniska Radom EPRA.
- P-15/2025: Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców oraz kiszonek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Dostawa materiałów ukompletowania zestawów ratownictwa taktycznego i ukompletowania IPMed dla 42 BLSz oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu wg wymagań eksploatacyjno-technicznych WSZIRWDGRSZ
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości prawa własności dla nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu w celu ich zbycia przez Gminę Miasta Radomia.
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.