Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00105834/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa tlenu do zbiornika kriogenicznego do służącego do magazynowania ciekłego tlenu medycznego o pojemności 6,4 m3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45650ccf-b2ad-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa tlenu do zbiornika kriogenicznego do służącego do magazynowania ciekłego tlenu medycznego o pojemności 6,4 m32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45650ccf-b2ad-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004598/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tlenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/2/LA/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tlenu do zbiornika kriogenicznego służącego do magazynowania ciekłego tlenu medycznego o pojemności 6,4 m3.
2. Zbiornik stanowi własność Zamawiającego. Dokumentacja techniczna zbiornika i parownicy stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na charakter zamówienia, przy którym podział na części spowodowałby nieuzasadniony wzrost kosztów. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia do 30% wartości zamówienia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw. Warunki skorzystania z prawa opcji:
a. skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może, lecz nie musi skorzystać.
b. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
c. Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
d. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy.
5. Zamawiający deklaruje minimalną wartość zamówienia w wysokości 70% wartości umowy, którą Zamawiający podpisze z Wykonawcą. Zamawiający zrealizuje jedynie minimalną wartość zamówienia w szczególności w sytuacji, w której wykonanie zamówienia w 100% nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego, tj. np. zmiany organizacyjne u Zamawiającego lub zmiany zasad leczenia pacjentów. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w sytuacji, gdy Zamawiający zrealizuje jedynie minimalną wartość zamówienia (70%).
6. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2301 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
7. Termin przydatności przedmiotu zamówienia do użycia będzie wynosił co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.
8. Jakość każdej dostawy będzie potwierdzona odpowiednim atestem. Tlen medyczny powinien być dostarczony w cysternach oznaczonych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne.
9. Przedmiot zamówienia należy przewozić zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami przy przewozie substancji niebezpiecznych drogą lądową /ADR/. Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za transport przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy.
10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
11. Oferowane wyroby będące produktami leczniczymi (tlen) w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2301 z późń. zm.) muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego. Wydane przed dniem 1 stycznia 2003 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności.
12. Wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniać wymagania ustawy dnia z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 974), jej przepisów przejściowych oraz wykonawczych oraz Rozporządzenia 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych - MDR (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów).
13. Wymagania odnośnie realizacji dostawy:
wykonanie przystawki umożliwiającej tankowania w przypadku gdy posiadane przez Szpital przyłącze uniemożliwia tankowanie (ewentualny koszt wykonania przystawki winien być zawarty w cenie tlenu),
dostarczanie tlenu do zbiornika w terminie maksymalnie 3 dni od daty złożenia zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienie w momencie, gdy poziom napełnienia zbiornika tlenem będzie poniżej 3 ton.
do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające rodzaj i ilość dostarczonego gazu;
każdorazowy odbiór ilościowy dostarczonych gazów następuje u Zamawiającego, przy czym Zamawiającego i Wykonawcę reprezentuje przy odbiorze upoważniony pracownik;
w przypadku wadliwości dostawy, stwierdzonej przy odbiorze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany dostarczonego towaru;
reklamacje ilościowe i jakościowe nie stwierdzone w trakcie dostawy Zamawiający niezwłocznie zgłasza Wykonawcy drogą telefoniczną i pisemną;
Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 3 dni od daty jej otrzymania.
14. Termin płatności za wykonaną dostawę nie krótszy niż 60 dni licząc od daty prawidłowego wystawienia Zamawiającemu właściwej faktury VAT.
15. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44172,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44172,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44172,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIR PRODUCTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011109100
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44172,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.