eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cerekwica NowaOdbudowa op³otowania



Og³oszenie z dnia 2022-04-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odbudowa op³otowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WIELKOPOLSKI SAMORZ¡DOWY ZESPÓ£ PLACÓWEK TERAPEUTYCZNO – WYCHOWAWCZYCH W CEREKWICY NOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381235570

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cerekwica Nowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627409701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cerekwica-mow@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://cerekwica-mow.pl/historia/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa op³otowania

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ca1b882-c61e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00137965

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) w zakresie ofert – Platformy Zakupowej MARKETPLANET pod adresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl,
2) w pozosta³ym zakresie: poczty elektronicznej: kaniewska@jarjarocin.pl.
2. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiaj±cego pod adresem https://jarocin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony
o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
4. Szczegó³owe zasady korzystania z Platformy Zakupowej znajduj± siê
w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” - Instrukcja dla Wykonawcy.
5. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) Wymagania sprzêtowo – aplikacyjne:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych:
Pliki o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4) Oznaczenie czasu odbioru danych:
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
6. Oferta oraz pozosta³e dokumenty sk³adane przez Wykonawcê musz± byæ opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
7. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowalnego podpisu elektronicznego:
a. Dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formacie PAdES,
b. Dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAsES.
8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu osobistego:
a) Dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
b) Dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podlpsem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
9. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu zaufanego:
a) Wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10MB, dostêpny format podpisu „xml”.
10. W przypadku przekazania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wielkopolski Samorz±dowy Zespó³ Placówek Terapeutyczno – Wychowawczych w Cerekwicy Nowej
Cerekwica Nowa, 63-233 Jaraczewo
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: korzuch@infoic.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz pkt. RODO (obowi±zek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje
- odbudowê ogrodzenia z kamieni polnych,
- odbudowê ogrodzenia murowanego,
- odbudowê ogrodzenia z siatki,
- obs³ugê geodezyjn±.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawia projekt zagospodarowania terenu dla inwestycji pn. „Odbudowa op³otowania”.
2. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna zawieraæ bêdzie nazwê producenta lub firmy, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zastosowania innych materia³ów równowa¿nych, jednak o parametrach nie gorszych ni¿ opisane w dokumentacji i przedmiarze.
2.1 Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w SWZ za pomoc± norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, je¿eli pozwol± one uzyskaæ cechy lub parametry nie gorsze ni¿ przywo³ane.
2.2 Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
2.3 Ilekroæ SWZ wskazuje znak towarowy materia³u, patent lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Wykonawca mo¿e zastosowaæ wskazany lub równowa¿ny inny materia³ spe³niaj±cy wymogi techniczne wskazane przez Zamawiaj±cego. Ilekroæ niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Przez rozwi±zania równowa¿ne nale¿y rozumieæ rozwi±zania gwarantuj±ce parametry nie gorsze, ni¿ okre¶lono w SWZ. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Akceptacja materia³ów równowa¿nych ze strony Zamawiaj±cego nastêpowaæ bêdzie w formie pisemnej na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów (kart katalogowych lub innych dokumentów) potwierdzaj±cych ich równowa¿no¶æ.
2.4 UWAGA: W odniesieniu do ka¿dej powo³anej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie normy równowa¿nej. Tym samym ka¿dy zapisany w SWZ zwrot odnosz±cy siê do normy, normatywu, aprobaty, materia³u, patentu lub znaku towarowego nale¿y odczytywaæ z uwag± towarzysz±c± „lub równowa¿ny” z uwzglêdnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów okre¶laj±cych parametry równowa¿no¶ci.

3. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
45000000-7
45340000-2

5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena – „C”
Gwarancja jako¶ci
i rêkojmia na roboty budowlane– „GR”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmia na roboty budowlane– „GR”

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna przedmiotowy warunek za spe³niony je¶li:
a) Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 500 000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem oferty,
b) Wykonawca wyka¿e, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³otych.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej osób:
a) zdolno¶æ techniczna:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê polegaj±ca na odbudowie muru z kamienia przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o warto¶ci minimum 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100).

b) zdolno¶æ zawodowa osób:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e zapewni, w¶ród osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia co najmniej jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ.

3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 7 p.z.p. - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ,
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 7 do SWZ,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 8 do SWZ,
c) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
d) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ poza aplikacj±. Formularz generowany przez Platformê Zakupow± jest ,,narzêdziem technicznym” niezbêdnym do z³o¿enia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza ofertowego.
2. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
4) kosztorys ofertowy;
5) potwierdzenie wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniê¿nej (np. gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa) nale¿y za³±czyæ ww. dokument w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³ dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
6) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych – wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania
równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie
spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku
wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub
normami.
Wymagana forma: Wykaz musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby
upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji
okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie.
7) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne
dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê
przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega,
¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje
stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
1913 z pó¼n. zm.).
Wymagana forma: Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym
osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form±
reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy
organizacyjnej lub innym dokumencie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
10 000,00 (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto nr 36 1020 4027 0000 1202 1656 2240 z dopiskiem WADIUM –„Odbudowa op³otowania”.
5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Wielkopolski Samorz±dowy Zespó³ Placówek Terapeutyczno – Wychowawczych w Cerekwicy Nowej Cerekwica Nowa, 63-233 Jaraczewo.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia na formularzu oferty z³o¿± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art.
454 - 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z wykonawcami.
1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Pani Jolanta Fogt, nr tel. 62 740 97 01 wew. 23.
2) w sprawach procedury: Pani Magdalena Kaniewska, tel. 535 157 419.
2. Termin realizacji zamówienia: zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie:
1) Etap I obejmuj±cy warto¶æ robót budowlanych do 40 % warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy nale¿y wykonaæ do dnia 30 listopada 2022 r.,
2) Etap II obejmuj±cy warto¶æ robót budowlanych do 30 % warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy nale¿y wykonaæ do dnia 30 czerwca 2023 r.,
3) Etap III (koñcowy) obejmuj±cy pozosta³± warto¶æ robót budowlanych nale¿y wykonaæ do dnia 30 listopada 2023 r. z tym ¿e warto¶æ tych robót budowlanych nie mo¿e przekroczyæ 50 % warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
3. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy wymaga odbycia wizji lokalnej przed z³o¿eniem oferty:
1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e odbycie wizji lokalnej jest mo¿liwe w okresie od dnia og³oszenia przetargu do dnia poprzedzaj±cego dzieñ otwarcia ofert, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiaj±cym. Nale¿y umówiæ siê na konkretny termin z 1 – dniowym wyprzedzeniem.
2) Wizja lokalna obejmie miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich w³asn± odpowiedzialno¶æ, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mog± okazaæ siê niezbêdne do przygotowania oferty.
3) Osob± odpowiedzialn± za zorganizowanie wizji lokalnej jest Pani Jolanta Fogt, nr tel. 62 740 97 01 wew. 23.
Podczas wizji lokalnej nie bêd± przyjmowane ¿adne zapytania ani udzielane ¿adne wyja¶nienia dotycz±ce tre¶ci Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zapytania takie nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami ustawy.
4) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
5) Wszelkie koszty zwi±zane z przyjazdem na miejsce realizacji zamówienia,
z wizj± lokaln± oraz koszty materia³ów potrzebnych do realizacji zamówienia ponosi we w³asnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiaj±cego.
6) Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej, w przypadku gdy Zamawiaj±cy tego wymaga³ w dokumentach zamówienia.
7) Dokumentem potwierdzaj±cym odbycie wizji lokalnej jest protokó³ z wizji lokalnej sporz±dzony przez zamawiaj±cego, z podpisami przedstawicieli potencjalnych oferentów, którzy wziêli udzia³ w wizji lokalnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.