Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00111188/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
- 2021/BZP 00131498/01 - Wynik z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137998 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie poprzez zakup biletów miesięcznych wraz z opieką.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRĄBKI WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trabkiw.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trabkiw.ug.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie poprzez zakup biletów miesięcznych wraz z opieką.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab736978-e284-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002811/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja transportu dla uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111188/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części 1 - dotyczy transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie uczęszczających do Szkoły Podstawowej w CzerniewieZamawiający wymaga: 1 autobusu do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących oraz kierowcy i opiekunki
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 122222,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 -dotyczy transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Mierzeszynie.Zamawiający wymaga :1 autobusu do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących oraz kierowcy i opiekunki
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część3- dotyczy transportu uczniów do placówek oświatowych gminy Trąbki Wielkie uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Trąbkach.Zamawiający wymaga:
1 autobus do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących – trasa Ełganowo oraz kierowcy i opiekunki;
1 autobus do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących lub 1 pojazd typu bus* - trasa Kleszczewo oraz kierowcy i opiekunki
*w przypadku zwiększenia ilości uczniów wykonawca będzie zobowiązany dowozić dzieci autobusem;
1 autobus do przewozu osób mających nie mniej niż 50 miejsc siedzących – trasa Gołębiewko Wielkie, Gołębiewo Średnie, Ługaszewo, Kaczkioraz kierowcy i opiekunki
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 178888,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91949 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91949 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arriva Bus Transport Polska Sp.o.o. oddział Tczew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272185559
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 8/24
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RELOBUS TRANSPORT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RELOBUS TRANSPORT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91949,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 21.07.2021r. zamawiający zgodnie z art. 222 ust 4.ustawy Pzp przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ( https://platformazakupowa.pl/pn/trabkiw_ug/proceedings) informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: na części 2 kwota =86.400,00 zł brutto;
Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert, a następnie przyznał im punkty w ramach każdego kryte-rium oceny ofert dla części 2 i przekazał tę informację w wyborze najkorzystniejszej oferty w pkt 1. niniejszego zawiadomienia.
Oferta najkorzystniejsza zawiera cenę, której wartość ( 94.644,00 zł) przewyższa kwotę jaką zamawia-jący zamierzał przeznaczyć na sfinansowania zamówienia dla części 2 (86.400,00 zł). Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych i zgodnie z art. 259 ustawy Pzp do unieważnienia w części po-stępowania zastosował art. 255 pkt 3,) gdyż oferta najkorzystniejsza ( na podstawie zawiadomienia o jej wyborze) zawiera cenę, której wartość przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dlatego zamawiający z braku środków na tę część dokonał jej unieważnienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159390 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Transportowa S.C. Salewski Edward, Salewski Marek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Transportowa S.C. Salewski Edward, Salewski Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931010285
7.3.3) Ulica: Wiśniowa 5
7.3.4) Miejscowość: Rusocin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-034
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewozy uczniów do szkół podstawowych na terenie miasta i gminy Wolsztyn na podstawie biletów miesięcznych na rok szkolny 2025/2026
- Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym 2025/2026, oraz uczniów niepełnosprawnych do SOSW w Świebodzinie
- "ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU"
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.