Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102861/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138005 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizację posiadanego przez Zamawiającego systemu telekomunikacyjnego Avaya Communiacation Manager w wersji R6 do najnowszej dostępnej wersji Avaya Aura wraz z rozbudową o system raportujący (…)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo-krakow.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizację posiadanego przez Zamawiającego systemu telekomunikacyjnego Avaya Communiacation Manager w wersji R6 do najnowszej dostępnej wersji Avaya Aura wraz z rozbudową o system raportujący (…)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ac7fefb-db19-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102861/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/PF/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354340,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:- modernizacja posiadanego przez Zamawiającego systemu telekomunikacyjnego Avaya Communiacation Manager w wersji R6 do najnowszej dostępnej wersji Avaya Aura wraz z rozbudową o system raportujący pracę konsultantów oraz system nagrywania połączeń głosowych – zadanie nr 1 (część nr 1),
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji poszczególnych etapów wchodzących w zakresie zadania nr 1 (części nr 1) zawiera § 5 ust. 1 zał. nr 3 a) do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- zadanie nr 1 - zał. nr 1 a) do SWZ;
3. Gwarancja jakości:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówieni gwarancji jakości (licząc od daty podpisania protokołów odbioru), na okres:
Zadanie nr 1:
- etap II - min. 36 miesięcy wsparcia producenta;
- etap III:
* zapasowy serwer sterujący – min. 36 miesięcy;
* terminal wideokonferencyjny – min. 12 miesięcy;
* wideotelefon – min. 12 miesięcy;
- etap IV - system nagrywający – min. 12 miesięcy;
- etap V - wdrożony system – min. 12 miesięcy.
4. Zamawiający dopuszcza (w zakresie zadania nr 1) zastosowanie rozwiązania równoważnego w postaci dostarczenia fabrycznie nowej centrali o funkcjonalności tożsamej z funkcjonalnością oraz parametrami ilościowymi (liczbą użytkowników, bram medialnych, portów oraz telefonów), którą ma mieć system telekomunikacyjny po modernizacji, stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia z uwzględnieniem nowych funkcjonalności objętych przedmiotową modernizacją w zakresie wskazanym w zał. nr 1 a) do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wszystkie funkcjonalności oraz parametry ilościowe (liczba użytkowników, bram medialnych, portów oraz telefonów) aktualnie używanego przez Zamawiającego systemu oraz wymagania zmodernizowanego systemu określone w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 a) do SWZ. Wykonawca oferujący rozwiązanie równoważne zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt wdrożenia rozwiązania równoważnego oraz koszt integracji z istniejącą u Zamawiającego infrastrukturą telekomunikacyjną. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego do wirtualizacji do środowiska telekomunikacyjnego będzie wykorzystywany serwer, który jest przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32551200-2 - Centrale telefoniczne
4.5.5.) Wartość części: 311408,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do wirtualizacji środowiska telekomunikacyjnego – zadanie nr 2 (część nr 2).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
zadanie nr 2 - zał. nr 1 b) do SWZ.
3. Gwarancja jakości:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówieni gwarancji jakości (licząc od daty podpisania protokołów odbioru), na okres:
Zadanie nr 2:
- min. 7 lat od daty podpisania protokołu odbioru.
4. Miejscem świadczenia usługi:
MPO Sp. z o.o.
ul. Nowohucka 1
31 – 580 Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 32551200-2 - Centrale telefoniczne
4.5.5.) Wartość części: 42932,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390245,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390245,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390245,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351570688
7.3.3) Ulica: ul. Skarżyńskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-866
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390245,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51586,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51586,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51586,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Systemów Komputerowych ZSK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350932103
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Babińskiego 62a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-393
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51586,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż, zaprogramowanie i wdrożenie centralki telefonicznej oraz szkolenie pracowników PZ w Zembrzycach z obsługi centralki telefonicznej
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą central telefonicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i podległych jednostek
więcej: Centrale telefoniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.