Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00036599/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni zawodowej o charakterze hybrydowym dla uczniów / uczennic oraz przeszkolenie 4 nauczycieli z obsługi sprzętu w ramach projektu
„Praktyczny wymiar branży elektronicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. STANISŁAWA STASZICA W KUTNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oporowska 7
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (24) 254-23-97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1_projekty@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszickutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni zawodowej o charakterze hybrydowym dla uczniów / uczennic oraz przeszkolenie 4 nauczycieli z obsługi sprzętu w ramach projektu„Praktyczny wymiar branży elektronicznej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ecd9dc1-7e13-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033094/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach projektu ,,Praktyczny wymiar branży elektronicznej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Praktyczny wymiar branży elektronicznej” nr RPLD.11.03.01-10-0016/19 w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036599/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZS1/PWBE/2022/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:1. Wyposażenie pracowni zawodowej w urządzenie pomiarowe oraz przeszkolenie 4 nauczycieli z obsługi dostarczonego sprzętu.
2. Szczegółowy opis części 1 zamówienia zawiera Załącznik Nr 1A do SWZ
3. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt. Rzeczywisty okres udzielonej gwarancji i rękojmi wynikał będzie z oferty Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
38342000-4 - Oscyloskopy
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 298037,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:1. Wyposażenie pracowni zawodowej w wideomikroskopy i materiały eksploatacyjne oraz przeszkolenie 4 nauczycieli z obsługi dostarczonego sprzętu
2. Szczegółowy opis części 2 zamówienia zawiera Załącznik Nr 1B do SWZ
3. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt. Rzeczywisty okres udzielonej gwarancji i rękojmi wynikał będzie z oferty Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
44315300-4 - Tworzywa do lutowania na miękko i na twardo
44424200-0 - Taśma przylepna
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 109251,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany w postępowaniu Wykonawca Supply24 Sp. z o.o. uchylił się od podpisania umowy. Zgodnie z art. 263 oraz art. 252 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający podjął próbę wyboru kolejnego Wykonawcy, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, tj. ERBEN Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Drewek.
Działania te nie doprowadziły do wyboru wykonawcy zamówienia w odniesieniu do Części 1.
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie przepisu art. 255 pkt 7) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339996,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357930,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129017,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193632,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129017,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENEX PREDRAG TOPIĆ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012168820 NIP: 524-16-15-7
7.3.3) Ulica: al. KAZIMIERZA WIELKIEGO
7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129017,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Pałac Saski w Kutnie
- USŁUGI SERWISOWE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI I NAPRAWY APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno gm. Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Magazyny energii w Gminie Dąbrowa Zielona
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.