eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk WielkopolskiTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Grodziskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Grodziskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grodziski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 614452500

1.5.8.) Numer faksu: 614452555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nodwazna@spgw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.grodziski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Grodziskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161d9998-a0a5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040647/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Grodziskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Grodziskiego w ramach WRPO na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG-DP.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Grodziskiego” tj.:
- Termomodernizacja małego budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Słowackiego w Grodzisku Wielkopolskim
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim.
Termomodernizacja małego budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Słowackiego w Grodzisku Wielkopolskim m.in. :
• ocieplenie ścian wewnętrznych oddzielających pomieszczenia ogrzewane od nieogrzewanych na piętrze, w tym usunięcie starej warstwy farby i tynku, montaż systemu ocieplenia, malowanie farbami,
• ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz, w tym skucie tynków, oczyszczenie i przygotowanie podłoża, uzupełnienie spoin zaprawą cementowo – wapienną, zagruntowanie podłoża, montaż warstwy ocieplenia, malowanie;
• wymiana drzwi;
• wymiana okien;
• ocieplenie stropu nad parterem w pomieszczeniach nieogrzewanych wełną mineralną w tym oczyszczenie powierzchni stropu i ułożenie drewnianego rusztu, montaż wełny mineralnej, montaż legarów, ułożenie desek podłogowych.
• modernizacja instalacji c.o. wraz z wymianą źródła ciepła:
 wymiana źródła ciepła na hybrydową pompę ciepła (pompa ciepła typu powietrze/woda i kocioł gazowy kondensacyjny współpracujące ze sobą w sposób równoległy
 wymiana kotła gazowego na kocił kondensacyjny nowej generacji
 wykonanie przewodu kominowego ze stali szlachetnej dla kotła gazowego
 montaż głowic termostatycznych
• modernizacja systemu oświetlenia na nowe z oprawami oświetleniowymi o wysokiej sprawności energetycznej, wykonanymi w technologii LED, montaż czujek ruchu dla oświetlenia korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów, modernizacja oświetlenia w zakresie czujek ruchu i oświetlenia awaryjnego, wyposażenie budynku w nowe autonomiczne oprawy oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego z wbudowanymi akumulatorami;
• prace remontowe towarzyszące (stanowiące w całości koszt niekwalifikowany), m.in. :
 modernizacja elewacji - tynkowanie tynkiem dekoracyjnym mineralnym drobnoziarnistym w kolorze białym; malowanie farbą elewacyjną silikonową;
 oczyszczenie i malowanie drzwi wejściowych, wymiana uszczelek ościeżnicy i progowych;
 oczyszczenie, zabezpieczenie farbami antykorozyjnymi oraz malowanie krat w oknach;
 wypełnienie nową blachą płaską aluminiową otworu z wbudowanymi kratkami wentylacyjnymi, montaż nowych kratek wentylacyjnych;
 demontaż i ponowny montaż rur spustowych;
 naprawa posadzek po pracach elektrycznych w pomieszczeniach gdzie występują gniazda komputerowe;
 wykonanie instalacji technicznej komputerowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu;
 wymiana parapetów wewnętrznych;
 naprawa schodów, wyremontowanie i odmalowanie murków przy tylnym wejściu do LO.

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim m.in.:
• ocieplenie ścian zewnętrznych „starszej” części szkoły i nowej części szkoły metodą BSO z użyciem styropianu
• ocieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi wodoodpornymi;
• ocieplenie stropodachu;
• wymiana drzwi;
• wymiana okien i luksferów;
• modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wymianą źródła ciepła obejmująca:
 zmiana sposobu wytwarzania c.w.u. na układ pompa ciepła i kocił gazowy kondensacyjny
 wykonanie nowej technologii kotłowni opartej o układ hybrydowy (montaż układu pomp ciepła typu powietrze/woda zasilanych elektrycznie i kotła kondensacyjnego pracującego w kaskadzie)
 wymiana instalacji c.o. oraz wymiana grzejników i wprowadzenie zaworów termostatycznych
• montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku;
• modernizacja systemu oświetlenia nowe z oprawami oświetleniowymi o wysokiej sprawności energetycznej, wykonanymi w technologii LED, montaż czujek ruchu dla oświetlenia korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów, modernizacja oświetlenia w zakresie czujek ruchu i oświetlenia awaryjnego, wyposażenie budynku w nowe autonomiczne oprawy oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego z wbudowanymi akumulatorami;
• prace towarzyszące termomodernizacyjne (niezbędne do wykonania usprawnień wskazanych w audycie energetycznym):
 demontaż rur spustowych i montaż nowych z blachy tytanowo-cynkowej;
 wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej;
 wymiana instalacji odgromowej;
• prace modernizacyjne towarzyszące (stanowiące w całości koszt niekwalifikowany), m.in:
 malowanie ścian wewnętrznych (pomieszczeń w budynku);
 wykonanie instalacji technicznej komputerowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, radiowęzła oraz systemu monitoringu;
 wykonanie projektu i przyłączenie nowego kabla zasilającego zgodnie z warunkami ENEA przyłączenia do sieci;
 naprawa posadzek po pracach elektrycznych w pomieszczeniach gdzie występują gniazda komputerowe;
 naprawa kominów;
 wymiana parapetów wewnętrznych;

 wyremontowanie i odmalowanie murku przy bocznym wejściu do szkoły od
ul. 3 Maja.
2. Prace budowlane będą prowadzone na terenie funkcjonujących szkół i wewnątrz czynnych budynków, w których prowadzone będą zajęcia lekcyjne. W rejonie prac budowlanych mogą znaleźć się pracownicy i uczniowie. Pomieszczenia, w których prowadzone będą roboty budowlane należy odpowiednio zabezpieczyć i oznakować. Prace należy prowadzić w sposób bezkolizyjny, zapewnić rozwiązania umożliwiające pracę obiektów, zatem przy ograniczonej zajętości terenu budowy. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzgadnianie na bieżąco kolejności robót z wyznaczonym przedstawicielem Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim.
Obiekty mogą zostać udostępniane do realizacji zadania całodobowo, również w weekendy oraz dni ustawowo wolne od pracy z uwzględnieniem podziału na części o którym mowa poniżej po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym.

Wykonawca przed podpisaniem umowy w ustaleniu z Zamawiającym zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego. W związku z tym, Zamawiający wskaże przed opracowaniem niniejszego dokumentu kolejność udostępnianych pomieszczeń.
W budynku ZST im. Eugeniusz Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim, istnieje możliwość podziału go na 6 części, które kolejno mogą zostać udostępniane Wykonawcy do realizacji prac:
II piętro lewego skrzydła budynku,
I piętro lewego skrzydła budynku,
parter lewego skrzydła budynku,
I piętro centralnej części budynku,
parter centralnej części budynku,
prawe skrzydło budynku.
Podczas podziału konieczne będzie zapewnienie komunikacji pomiędzy wszystkimi funkcjonującymi częściami budynku. Wykonawca wszelkie prace będzie wykonywał w sposób nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania warunków bezpieczeństwa, estetyki i czystości.
W małym budynku LO im. Juliusza Słowackiego w Grodzisku Wielkopolskim istnieje możliwość podziału go na dwie części tj. parter i I piętro, które kolejno mogą zostać udostępnianie Wykonawcy.
Podczas podziału konieczne będzie zapewnienie komunikacji pomiędzy wszystkimi funkcjonującymi częściami budynku. Wykonawca wszelkie prace będzie wykonywał w sposób nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania warunków bezpieczeństwa, estetyki i czystości.
Prace uciążliwe /hałaśliwe demontaż i montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych będzie można prowadzić jednocześnie również w czasie zajęć lekcyjnych po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym ( dotyczy obu budynków będących przedmiotem zamówienia) . Ww. prac nie można będzie wykonywać w okresie od 4.05. do 22.05.2023r. ( w budynku ZST im. Eugeniusz Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim) ze względu na odbywające się w tym okresie egzaminy maturalne oraz w okresie od 1.06. do 18.06.2023r. ( w budynku ZST im. Eugeniusz Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim) ze względu na odbywające się w tym okresie egzaminy zawodowe.
Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9161401.99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11461799.60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9161401.99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793169799

7.3.3) Ulica: ul. Łabędzia 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-651

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje elektryczne i sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9161401.99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.