Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110661/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Klukowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-214
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 277 45 20
1.5.8.) Numer faksu: 86 277 45 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@klukowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klukowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbc0d39e-b4d6-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015769/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110661/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) ważenie odpadów, przygotowanie do transportu, odbiór z nieruchomości (znajdującej się na terenie gminy Klukowo, wskazanej przez Zamawiającego), transport, odzysk lub unieszkodliwienie, Z WYŁĄCZENIEM składowania, odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Klukowo,
2) uporządkowanie miejsca po odbiorze ww. odpadów
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Poinformowania z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem Urząd Gminy Klukowo o dokładnym terminie odbioru odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Klukowo.
2) Sporządzenia z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokołu odbioru odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i 7
typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
a) imię i nazwisko właściciela/ użytkownika posesji/, który dostarcza odpady;
b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag;
c) datę odbioru;
d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- Folie rolnicze białe i Folie rolnicze czarne;
- Siatki do owijania balotów,
- Sznurki do owijania balotów,
- Opakowania po nawozach i typu Big-Bag,
e) podpis właściciela/użytkownika;
f) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę;
g) pieczęć firmową wykonawcy.
3) Wykonanie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; przekazanie zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzającym właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu:
a) wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
b) wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
c) wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów).
Zamawiający wyklucza możliwość unieszkodliwienia odpadów poprzez składowanie!
4) Właściwe zabezpieczenie ładunku przed transportem (Ładunek odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Klukowo powinien być szczelnie zapakowany, oznakowany i zabezpieczony przed wstrząsami, przewracaniem lub wypadnięciem z pojazdu. Przed załadowaniem przygotowanych odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Klukowo środek transportu powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu).
5) Odebrane z terenu gminy odpady z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Klukowo powinny być przekazane do unieszkodliwienia odbiorcy posiadającemu stosowne zezwolenie. Na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenie ze składowiska odpadów faktu ich przekazania.
6) Transport odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Klukowo należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych.
7) Po wykonaniu zadania:
a) przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania zawierającego: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag,
b) złożenie oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach,
c) podpisania protokołu wykonania usług,
d) przygotowanie protokołu odbioru odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Klukowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100792,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100792,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100792,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Surowców Wtórnych Wojciech Roszczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231003628
7.3.3) Ulica: Targowa
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Skup Surowców Wtórnych. Wojciech Roszczewski
jakie przetargi wygrała firma
Skup Surowców Wtórnych. Wojciech Roszczewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100792,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KLUKOWO
więcej: przetargi KLUKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Tuczępy w roku 2025 i 2026"
- Transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz transport i zagospodarowanie bioodpadów z terenu Gminy Kcynia w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Domanice w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z terenu gminy Kotlin
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych i niezamieszkanych na terenie Gminy Wola Mysłowska"
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynki."
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.