eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa subskrypcji rocznych planu Office 365"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa subskrypcji rocznych planu Office 365”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa subskrypcji rocznych planu Office 365”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a4a33d-fd21-4e94-8f58-ab82a17452f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2025/IT/12

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz dostawą:
1) Licencji Microsoft 365 Business Standard lub oprogramowania równoważnego w ilości 120 sztuk
2) Licencji Microsoft Exchange Online (plan1) lub oprogramowania równoważnego w ilości 390 sztuk
3) Licencji Microsoft Exchange Online (plan2) lub oprogramowania równoważnego w ilości 10 sztuk
4) Licencji Microsoft Office 365 E5 lub oprogramowania równoważnego w ilości 2 sztuk
5) Licencji Microsoft Teams Essentials lub oprogramowania równoważnego w ilości 40 sztuk
6) Licencji Microsoft Teams EEA lub oprogramowania równoważnego w ilości 1 sztuki
7) Licencji Microsoft Teams Premium lub oprogramowania równoważnego w ilości 30 sztuk.
1.2 Typ rozliczenia: rozliczenie roczne z góry. Dla licencji wskazanej w pkt. 1.1 ppkt. 1 Zamawiający wymaga uwzględnienia pakietu posiadającego aplikację Microsoft Teams lub oprogramowania równoważnego.
3.3 Zamawiający informuje, że dopuszcza kontynuacje obecnej licencji.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań dla oprogramowania równoważnego znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
2. Obowiązki Wykonawcy.
2.1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć licencje będące przedmiotem niniejszego zamówienia jednorazowo.
2.2 Dostawa licencji polega na zarejestrowaniu na portalu firmy Microsoft – admin.microsoft.com licencji w ilościach wskazanych w pkt. 1.1.
2.3 Zamawiający po zalogowaniu na własne konto użytkownika w portalu admin.microsoft.com potwierdzi aktywacje licencji.
2.4 Zamawiający ma prawo do dodatkowego telefonicznego potwierdzenia w firmie Microsoft poprawności zarejestrowania licencji będących przedmiotem zamówienia.
2.5 Godziny potwierdzenia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego ustala się w dni robocze poniedziałek-piątek w godzinach 6:00 – 14:00 osobiście, lub w wersji elektronicznej poprzez wskazany adres e-mail w dowolnym czasie.
2.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie.
2.7 Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien być oficjalnym partnerem(dystrybutor, reseller) producenta dostarczanych licencji.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji „opis przedmiotu zamówienia” natomiast zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165070,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172874,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165070,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONEX GROUP JAKUB HRYCIUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751726496

7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-653

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165070,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.