eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinModernizacja chodników



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja chodników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zdit-koszalin.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja chodników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379e3b74-a50c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334756/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092300/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.12.2022.DSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191950,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Modernizacja chodnika łączącego ul. Projektantów z ul. Budowniczych.
Celem robót budowlanych jest dostosowanie chodnika do normatywnych wymiarów poprzez poszerzenie o 0,5m na całej długości. Remont polegać będzie na wymianie konstrukcji chodnika, w tym wymianę płytek betonowych na kostkę betonową koloru szarego wraz z ustawieniem obrzeży na ławie betonowej. Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki skierowane w stronę terenów zielonych.
Modernizacja chodnika w ul. Projektantów przewiduje realizację następujących elementów:
- roboty pomiarowe,
- rozbiórkę chodnika z płyt betonowych,
- roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta o głębokości 37 cm pod warstwę konstrukcyjną chodnika; koryto nie będzie kolidować z sieciami uzbrojenia terenu; po wykonaniu koryta, podłoże pod konstrukcję zostanie wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania parametrów normowych,
- warstwę odsączającą,
- podbudowę z kruszywa,
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem C8/10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 42950,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Modernizacja chodnika wzdłuż ul. Krzyżanowskiego 2 a-d.
Celem robót budowlanych jest dostosowanie chodnika do normatywnych wymiarów poprzez poszerzenie o 0,5m na całej długości. Remont polegać będzie na wymianie konstrukcji chodnika, w tym wymianę płytek betonowych na kostkę betonową koloru szarego wraz z ustawieniem obrzeży
i krawężników na ławie betonowej. Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki skierowane w stronę terenów zielonych.
Modernizacja chodnika w ul. Krzyżanowskiego przewiduje realizację następujących elementów:
- roboty pomiarowe,
- rozbiórkę chodnika z płyt betonowych,
- rozbiórkę krawężnika,
- rozbiórkę obrzeża,
- roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta o głębokości 37 cm pod warstwę konstrukcyjną chodnika; koryto nie będzie kolidować z sieciami uzbrojenia terenu; po wykonaniu koryta, podłoże pod konstrukcję zostanie wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania parametrów normowych,
- warstwę odsączającą,
- podbudowę z kruszywa,
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem C8/10,
- ustawienie krawężników betonowych 15x30x100cm oraz 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 29000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Modernizacja chodnika przy budynku ul. Kostenckiego 2-4d w Koszalinie.
Remont polegać będzie na wymianie konstrukcji chodnika, w tym wymianę płytek betonowych na kostkę betonową koloru szarego wraz z ustawieniem obrzeży i krawężników na ławie betonowej. Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki skierowane w stronę terenów zielonych.
Modernizacja chodnika w ul. Kostenckiego przewiduje realizację następujących elementów:
- roboty pomiarowe,
- rozbiórkę chodnika z płyt betonowych,
- rozbiórkę krawężnika,
- rozbiórkę obrzeża,
- roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta o głębokości 47 cm pod warstwę konstrukcyjną chodnika; koryto nie będzie kolidować z sieciami uzbrojenia terenu; po wykonaniu koryta, podłoże pod konstrukcję zostanie wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania parametrów normowych,
- warstwę odsączającą,
- podbudowę z kruszywa,
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem C8/10,
- ustawienie krawężników betonowych 15x30x100cm oraz 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25454,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36878,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25454,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MAGRO Maciej Grochowina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381363871

7.3.3) Ulica: Żebrowskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-387

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25454,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19803,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30914,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19803,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MAGRO Maciej Grochowina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381363871

7.3.3) Ulica: Żebrowskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-387

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19803,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88080,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110615,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88080,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MAGRO Maciej Grochowina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381363871

7.3.3) Ulica: Żebrowskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-387

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88080,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawcy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą pod nazwą: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina Spółka Cywilna, ul. Michała Żebrowskiego 42, 75-387 Koszalin.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.