Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy – numer postępowania: 4/ZP/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy – numer postępowania: 4/ZP/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dec850aa-a226-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługi w zakresie oprogramowania oraz doradztwa komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), Uzasadnienie faktyczne: Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę Asseco Data Systems S.A., ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, ponieważ jest jedynym posiadaczem majątkowych praw autorskich do oprogramowania Systemu OTAGO, które zostało wdrożone u Zamawiającego i jako jedyny może nimi rozporządzać. Z uwagi na powyższe wykonanie zamówienia przez innego Wykonawcę nie jest możliwe ze względu na przysługującą Wykonawcy wskazaną powyżej ochronę praw wyłącznych. W obecnym stanie nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze na wykonanie niniejszego zamówienia, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 819815,58 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 546257,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w skład którego wchodzą następujące podsystemy:
1) FKJB – Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych,
2) FKORG – Obsługa Finansowo-Księgowa Organu,
3) KASA – Obsługa Kas Urzędu,
4) GRU – Obsługa Generalnego Rejestru Umów,
5) OPGRU+U – Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów wraz z opcją uwłaszczenia,
6) PPW – Obsługa Przekształceń Prawa Własności,
7) WPPW – Windykacja PPW,
8) WOGRU – Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów,
9) WPBUD – Obsługa Wpływów Budżetowych,
10) WYBUD+SP – Obsługa Wydatków Budżetowych wraz z opcją podzielnej płatności,
11) ST – Środki Trwałe
12) GM – Obsługa Gospodarki Magazynowej,
13) JPK – Jednolity Plik Kontrolny,
14) IWM – Automatyczne Księgowanie Wpłat na Rachunki Indywidualne,
15) Rejestry VAT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Asseco Cloud Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin
Zakres: udostępnienie i administrowanie infrastrukturą sieciową oraz serwerów, backupu, udostępnienie przestrzeni na dane (storage), administracja i wsparcie IT dla stacji roboczych i oprogramowania wewnętrznego, wsparcie w zakresie security (cyberbezpieczeństwo)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-01 do 2024-02-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- Rozbudowa Platformy Doradczej eDWIN związanych z narzędziem FaST
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.