Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00290857/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00353462/01 - Wynik z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz usług na potrzeby projektów: "Cyfrowa Gmina" oraz "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2755701
1.5.8.) Numer faksu: 24 2755701 w. 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsierpc.bipgmina.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/6426651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz usług na potrzeby projektów: "Cyfrowa Gmina" oraz "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7733f852-131c-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024127/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz usług na potrzeby projektów: "Cyfrowa Gmina" oraz "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290857/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268793,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szafy serwerowej wraz z wyposażeniem, podłączenie do istniejącego okablowania LAN oraz jego częściowa modernizacja.4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
31213300-5 - Szafy kablowe
4.5.5.) Wartość części: 8610,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem i konfiguracją serwerów, UPSów , swicha, urządzenia UTM i urządzenia NAS.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
48823000-3 - Serwery plików
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 114759,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie „Diagnozy cyberbezpieczeństwa”, opracowanie oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa.4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 35301,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania do Zarządzania infrastrukturą IT i ochrony danych wraz z konfiguracją, dostawa oprogramowania antywirusowego4.5.3.) Główny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 12423,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja strony internetowej zgodnie z wymogami WCAG 2.14.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 9840,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa stacji roboczych AiO4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 27183,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów w ramach grantu PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 122500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 11.08.2022 r. godz.: 10:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 2 zamierzał przeznaczyć kwotę 114 759,00zł brutto
i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (ugsierpc.bipgmina.pl)
przed otwarciem ofert w dniu 11 sierpnia 2022 r. o godzinie 10:17.
Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu wpłynęła 1 oferta z ceną brutto 182 532,00 zł.
Kwota jedynej oferty znacznie przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182532,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182532,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na dzień 11.08.2022 r. godz.: 10:00. Do upływu terminu składania ofert nie
wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na dzień 11.08.2022 r. godz.: 10:00. Do upływu terminu składania ofert nie
wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na dzień 11.08.2022 r. godz.: 10:00. Do upływu terminu składania ofert nie
wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa żłobka w mieście Sierpc w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto" .
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
- Modernizacja infrastruktury szkolnej sieci LAN w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
- Dostawa komputerów typu AiO dla Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.