Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00077501/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 459 18 00
1.5.8.) Numer faksu: 77 458 13 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/10526841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e603fd7-5a74-4d44-b0fe-4a743dbb092f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012194/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Oczyszczenie jezdni, chodników i wpustów ulicznych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu – z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00077501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.07.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 997130,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 454 Opole-Namysłów, 451 Bierutów-Namysłów, 461 Kup-Jełowa, 396 Bierutów-Oława.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 44892 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 918 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 23165 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 78863,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 409 Gogolin – Strzelce Opolskie, 426 Zawadzkie - Sławięcice.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 49165 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 852 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 46072 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 91967,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 901 Olesno - Kielcza.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 35401 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 672 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 36020 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 71015,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 4 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 463 Bierdzany – Ozimek – Zawadzkie, 494 Bierdzany – Olesno - Bodzanowice.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 30235 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 630 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 32355 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 64513,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 5 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 487 Byczyna – Olesno, 493 Sieraków - Ciarka.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 28935 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 479 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 41059 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 62009,04 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 6 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 416 Krapkowice – Racibórz, 417 Szonów – Szczyty, 417 Laskowice - Klisino.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 32870 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 514 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 13550 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 46112,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 7 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 409 Dębina – Krapkowice, 415 Zimnice – Krapkowice, 423 Opole – Kędzierzyn – Koźle, 424 Gwoździce - Gogolin.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 39830 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 681 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi –28370 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 64275,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 8 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 407 Pogórze – Łącznik, 414 Opole – Prudnik, 409 Dębina - Krapkowice.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 43850 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 738 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 39900 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 73753,35 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 9 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 420 Kietrz – Pilszcz, 416 Głubczyce – Kietrz, 419 Nowa Cerekwia - Branice.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 29040 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 468 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 16600 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 43543,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 10 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 418 DK40 – Kędzierzyn – Koźle, 421 Szczyty – Błażejowice, 408 Kędzierzyn – Koźle – Gliwice, 410 Kędzierzyn – Koźle – Brzeźce, 425 Bierawa – Rudy, 422 Błażejowice – Dziergowice, 427 Zakrzów – Dzielnica, 423 Opole – Kędzierzyn-Koźle.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 52140mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 993szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 25400m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 84133,05 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 11 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 411 Nysa – Głuchołazy – granica państwa, 382 Stanowice – Paczków – granica państwa, 489 Nysa – Rondo Niwnica.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 42920 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 625 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 17650 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 75163,03 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 12 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 407 Nysa – Stara Jamka, 405 Niemodlin – Korfantów, 406 Nysa - Włostowa.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 19970 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 330 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 5900 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 32103,77 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 13 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 401 Żłobizna - Grodków - Pakosławice /dr.46/, 462 Stobrawa – rzeka Odra – Krzyżowice, 403 Łukowice Brzeskie - droga 401, 378 Biedrzychów - Grodków.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 48150 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 701 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 13460 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 77244,10 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 14 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 457 Pisarzowice – Popielów – Dobrzeń Wielki, 458 Obórki – Lewin Brzeski – Popielów, 459 Opole - Skorogoszcz.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 46890 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 821 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 13000 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 83643,83 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 15 jest oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na DW nr: 435 Opole – Wawelno – droga 46, 429 Wawelno - Prószków - droga 45.
3. Pierwsze oczyszczenie obejmuje: długość oczyszczanego odcinka – 29460 mb, oczyszczenie wpustów ulicznych - 512 szt., oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń organicznych i nadmiaru ziemi – 5900 m2.
4. Drugie oczyszczenie obejmuje powtórne wykonanie powyższych usług (wymiennych w punkcie 3 powyżej) ale bez oczyszczenia wpustów ulicznych, w zakresie pomniejszonym o 50%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 48789,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91493,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368055,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91493,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91493,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83900,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411777,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83900,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Bioced-Komunal" Sebastian Cedro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572077745
7.3.3) Ulica: Jasna 44
7.3.4) Miejscowość: Domaszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 25-351
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIOCED-KOMUNAL"-SEBASTIAN CEDRO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIOCED-KOMUNAL"-SEBASTIAN CEDRO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83900,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75581,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310589,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75581,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75581,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71353,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276924,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71353,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71353,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71458,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261357,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71458,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71458,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55878,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57036,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55878,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55878,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68958,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69358,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68958,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68958,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72769,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74712,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72769,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72769,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63338,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63338,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63338,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63338,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93078,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95197,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93078,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Bioced-Komunal" Sebastian Cedro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572077745
7.3.3) Ulica: Jasna 44
7.3.4) Miejscowość: Domaszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 25-351
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIOCED-KOMUNAL"-SEBASTIAN CEDRO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIOCED-KOMUNAL"-SEBASTIAN CEDRO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93078,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89014,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89014,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89014,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89014,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39676,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39676,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39676,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39676,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75344,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75344,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75344,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75344,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88135,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88135,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88135,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88135,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46751,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46751,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46751,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424
7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-573
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
do 25 % wartości zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46751,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu Za Życiem 2025-II
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy dla I/ZUS Głubczyce, I/ZUS Kędzierzyn-Koźle, I/ZUS Brzeg
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa ulicy Łąkowej w Opolu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej"
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie napraw jezdni i chodników na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2025-2026
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160906_2.0356 Grabczok, 160906_2.0134 Młodnik, 160906_2.0136 Okoły, 160906_2.0104 Radomierowice, gmina Murów
- TP.D.PEB.15.25_Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn
- Mechaniczne pozimowe zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie ulic na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2025 r.
- Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych na terenie Gminy Pawłowice
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.