Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00069954/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00080198/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z uzgodnieniami dla obiektów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gumed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z uzgodnieniami dla obiektów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fc63837-9884-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069954/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GUM2022 ZP0011
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z uzgodnieniami dla obiektów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
a) wykonanie ekspertyzy dla poniższych obiektów:
• Wydział Farmaceutyczny - Budynek Główny położony przy ul. Hallera 107
• Wydział Farmaceutyczny - Budynek Audytoryjny położony przy ul. Hallera 107
• Wydział Farmaceutyczny - Budynek Laboratoryjny + Łącznik położony przy ul. Hallera 107
• Wydział Farmaceutyczny - Magazyn Chemikaliów położony przy ul. Hallera 107,
• Społeczny Dom Studenta położony przy ul. Dębowej 7
b) wykonanie ekspertyzy technicznej dla obiektów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
w zakresie:
• zabezpieczeń przeciwpożarowych budynków pod kątem oceny aktualnego stanu technicznego obiektu,
• bezpieczeństwa pożarowego pod kątem usunięcia nieprawidłowości ze wskazaniem rozwiązań technicznych i organizacyjnych niezbędnych w celu dostosowania budynków do obowiązujących przepisów,
• uzgodnienia zaproponowanych rozwiązań zastępczych i odstępstw z Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.
c) aktualizację ekspertyzy z 2010 do nowych przepisów dla budynku Collegium Biomedicum
przy ul. Dębinki 1.
d) przyjęte w ekspertyzie rozwiązania Wykonawca ekspertyzy uzgodni z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków - jeśli zajdzie taka potrzeba,
e) uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień,
f) weryfikację stanu istniejącego budynków oraz inwentaryzację budowlaną w zakresie niezbędnym do celu opracowania ekspertyzy,
g) uzgodnienie opracowania z Zamawiającym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja (załącznik nr 3 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:
a) program funkcjonalno-użytkowy,
b) wykaz obiektów z adresem, powierzchnią i kubaturą,
c) przykładowy harmonogram,
d) rzut z lokalizacją budynków na Wydziale Farmaceutycznym.
e) uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień,
f) weryfikację stanu istniejącego budynków oraz inwentaryzację budowlaną w zakresie niezbędnym do celu opracowania ekspertyzy,
g) uzgodnienie opracowania z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JJ Pro Ochrona Przeciwpożarowa Jakub Jakubiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641999526
7.3.3) Ulica: Leopolda Lisa-Kuli 70i/2
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JJ Pro Ochrona Przeciwpożarowa Jakub Jakubiec
jakie przetargi wygrała firma
JJ Pro Ochrona Przeciwpożarowa Jakub Jakubiec
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 266 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Dostawa drukarki 3D z wyposażeniem na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki gdańskiej.
- Świadczenie usług konserwacji i przeglądu urządzeń ppoż i gaśnic przenośnych oraz konserwacji i sprawowania nadzoru technicznego nad sswin, kontroli dostępu oraz tv dozorowej w IAS w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Przedszkolnego Nr 1 w Gdańsku z podziałem na 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mariusza Zaruskiego w Gdańsku ul. Poli Gojawiczyńskiej 10 80-286 Gdańsk
- Dostawa fabrycznie nowych serwerów
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradcze z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wykonywanie czynności techniczno-konfiguracyjno-organizacyjnych podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie basenu przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 im. Polskich Olimpijczyków w Krakowie przy al. Kijowskiej 8 w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa ratownicza na terenie Pływalni Krytej w Gniewinie przy ul. Szkolnej 1A w roku 2025.
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Repki przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo
- Usługi doradcze z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wykonywanie czynności techniczno-konfiguracyjno-organizacyjnych podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
więcej: Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.